| PostMKban ruleset | |
|
+8Vurkkeli Lari K Xylitol Jage Schwa Jaxi mmKALLL -LzR- 12 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Ma Elo 29, 2011 6:12 pm | |
| - -LzR- kirjoitti:
- Entä Frigaten ledgetön reuna?
Frigatessa on puolet ajasta kummallakin puolella reuna, ja silloin kun toisessa päässä ei ole, on kuitenkin helpompi vältellä sitä yhtä reunaa kuin kumpiakin. Toisen puolen suosimista nähdään muissakin kentissä, vaikka niissä ei mitään näin radikaalia olisikaan - Final Destinationin oikea puoli tuntuu olevan ronkelimpi sweetspot recoveryjä kohtaan, ainakin Lucasilla pelatessa. | |
|
| |
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Ma Elo 29, 2011 6:56 pm | |
| - Paju kirjoitti:
- -LzR- kirjoitti:
- Lapsellista porukkaa tämä smash scene kun ei voi keskustella mistään ilman ininää. Varsinkin Vurky on pahin kaikista ja pyydän, että pysyt poissa jos et osaa keskustella.
Mutta jos kerran Vurky ja Schwa ovat PR:n top10:ssä, miten voi olla mahdollista, että he eivät osaa keskustella asioista yhtä hyvin kuin PR:n top10 ulkopuolella olevat henkilöt (esim. Lari K ja Xylitol)? Pahoittelen pientä välikohtausta. Ei ole ollut tänää mikään paras päivä mulla. - Xylitol kirjoitti:
- -LzR- kirjoitti:
- Entä Frigaten ledgetön reuna?
Frigatessa on puolet ajasta kummallakin puolella reuna, ja silloin kun toisessa päässä ei ole, on kuitenkin helpompi vältellä sitä yhtä reunaa kuin kumpiakin. Toisen puolen suosimista nähdään muissakin kentissä, vaikka niissä ei mitään näin radikaalia olisikaan - Final Destinationin oikea puoli tuntuu olevan ronkelimpi sweetspot recoveryjä kohtaan, ainakin Lucasilla pelatessa. Aika pätevä argumentti. Aina voi mennä toiselle puolelle Frigatessa kun Port Townissa ei voi counterata reunattomuutta. Niiden avulla on myös todella helppo landata ladattuja smasheja joista sitten kuolee ajoissa. Eiköhän se oli siinä Port Townin osalta. Rikki se on. Seuraavan Pirate Ship pl0x? | |
|
| |
Turso Mod
Viestien lukumäärä : 473 Rep : 1 Join date : 23.12.2009 Paikkakunta : Jämsä
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Ma Elo 29, 2011 11:39 pm | |
| Pirate shipin muuntuminen tapahtuu täysin randomisti mikä nyt ei ole hyvä imo Sit siellä on vielä helppo stallata tai kykkiä varsinki ko on se kivi ja laivan allaki voi vissii Ja öö muistaakseni jotkut hahmot glitchaa täs kentäs
Siin pari mainitsemise arvosta juttuu vissii | |
|
| |
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Ti Elo 30, 2011 12:36 pm | |
| Mielestäni randomius johon voi reagoida eikä riko peliä on täysin hyväksyttävää. Yoshis Islandin ghostit ovat tällä kriteerillä huonompia kuin Pirate Shipin randomius. Stallaamisen "helppous" on counterpick materiaalia hahmoille jotka sitä haluavat. Kenttä ei myöskään mielestäni ole kovin stallattavissa. Kiven alle meneminen ei kestä kuin about 20 sekuntia pelisä eikä siis ole rikki. Ruddercamping, eli laivan alle meneminen on helposti kiellettävissä kun sitä ei voi juuri vahingossa tapahtua ja mielestäni suurin ongelma kentässä. Watercamping saattaa olla vahva taktiikka. Esim Falco voi oleskella vedessä ja huono approachi saattaa tarkoittaa stockia jommalle kummalle. Onko se rikkinäistä vai emmekö vain tiedä vaihtoehtojamme kun kohtaamme vastustajan vedessä?
Voisitko kertoa noista hahmoista jotka glitchaavat? En ole kuullut vastaavaa. | |
|
| |
Jite Level 7
Viestien lukumäärä : 117 Rep : -7 Join date : 05.08.2011 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Pe Syys 02, 2011 12:22 am | |
| Joudun kysymään ihan tyhmänä... Eikös pictochat med kirby mahdollistanut rock-glitchin kentän reunalla? Ja... Se on laskettavissa counterpickiin hyötynä? | |
|
| |
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Pe Syys 02, 2011 1:38 pm | |
| Vaikka se kuulostaa hienolta, Kirbyn "earthquake" glitchin tekeminen on huono idea. Sitä voi tehdä vain about 3 sekuntia jonka jälkeen olet avoin. Hyvin ajoitettuna onnistuu vaikka Warlocks punch. | |
|
| |
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Ma Syys 05, 2011 9:37 pm | |
| Suuren suosion takia Port Town, Pirate Ship ja Norfair ovat nyt sallittuja. | |
|
| |
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset Ma Syys 05, 2011 10:23 pm | |
| - -LzR- kirjoitti:
Eiköhän se oli siinä Port Townin osalta. Rikki se on.
- -LzR- kirjoitti:
Suuren suosion takia Port Town, Pirate Ship ja Norfair ovat nyt sallittuja.
??? Pirate Shipistä en oikeen jaksanut väitellä kun ei tullut heti mieleen mitään hyviä pointteja. Norfairia vastaan mulla ei ole mitään erityistä nyt kun MK on bannissa. | |
|
| |
Turso Mod
Viestien lukumäärä : 473 Rep : 1 Join date : 23.12.2009 Paikkakunta : Jämsä
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset To Syys 08, 2011 11:58 am | |
| Nii eikai port townia pitäny ottaa? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: PostMKban ruleset | |
| |
|
| |
| PostMKban ruleset | |
|