Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 5 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 5 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 82 käyttäjää, tämä oli Ma Loka 21, 2024 5:24 am |
Marraskuu 2024 | Ma | Ti | Ke | To | Pe | La | Su |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Kalenteri |
|
|
| Project Phoenix | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Project Phoenix La Tammi 17, 2015 11:57 am | |
| 15 Loka 2008. Näin sanoo meisin profiili Join Date- kohdassa. 6 vuotta. 2 kuukautta. 2 päivää. Niin kauan siitä on kun loin tän foorumin.
Alkuun jäseniä liitty enemmän kun mitä oletin ja sain luotettavan ydinporukan kokoon. Vuodet ja kuukaudet kulu, ja mun innostus Brawliin lopahti lagisen wi-fin ja pitkien välimatkojen takia. Aloin käydä täällä yhä vähemmän ja vähemmän. Jossain vaiheessa poikkesin satunnaisesti xatissa. Sitten sekin jäi. 5.1.2015 lähin puolustusvoimien lomaparatiisiin Säkylään. Oli uskomatonta kun heti ekana päivänä kasarmin ovista astuessani sisään herra alikersantti kysyy oonko se SSBB Finin perustaja. Kyseisen herra alikersantti Ortizin lisäksi samassa paikassa edustaa meidän lääkintämies, SSBB Finin Top kirjoittaja #2. Ne pojat loi mun sydämeen kipinän. Eilen alko ekat lomat ja tänään kävin katsomassa postaukset sitten viime käynnin, ensimmäinen sijoittu vuodelle 2013. Silti eilenkin on liittynyt uusi jäsen.
Nyt mietinkin että onko teillä muilla motivaatioo nostaa tää paikka tuhkista uuden SSB:n julkasun myötä?! Mulla on lähinnä vaan viikonloput käytössä, joten tarvin apua jos meinataan tää händlätä. Ketkä täällä on nykyään aktiivisia? Jebu ja Xyli ainakin näyttää olevan. Onko Tuke enää maisemis? Entä Jage? Onko meillä muita uusia nousevia toivoja?!
TL;DR Mulla on motivaatio nostaa Suomen pelicommunityn tasoo omalla panoksellani, ketkä on mukana?!
| |
| | | TuKéZu [Admin]
Viestien lukumäärä : 496 Rep : -4 Join date : 16.10.2008 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Project Phoenix La Tammi 17, 2015 12:55 pm | |
| - Ripa kirjoitti:
- Nyt mietinkin että onko teillä muilla motivaatioo nostaa tää paikka tuhkista uuden SSB:n julkasun myötä?! Mulla on lähinnä vaan viikonloput käytössä, joten tarvin apua jos meinataan tää händlätä. Ketkä täällä on nykyään aktiivisia? Jebu ja Xyli ainakin näyttää olevan. Onko Tuke enää maisemis? Entä Jage? Onko meillä muita uusia nousevia toivoja?!
TL;DR Mulla on motivaatio nostaa Suomen pelicommunityn tasoo omalla panoksellani, ketkä on mukana?!
Juu ollaan me tääl viel kai. - Lainaus :
- Nov 29 15:03:23 <TuKeZu> hmm
Nov 29 15:03:37 <TuKeZu> pitäsköhä tolle foorumille tehä jotain Nov 29 15:04:54 <TuKeZu> ku me ollaa nyt vähä enemmä ssb4fin ku ssbbfin Nov 29 15:05:02 <TuKeZu> for real this time Nov 29 15:05:12 <TuKeZu> unlike conduitfin or whatever B) Nov 29 15:05:43 <Jage> ei ...Mutjoo joku makeover ois kyl paikallaan :X Sign me up. E: EikusiisHOLYSHIT Fyro mo. | |
| | | mmKALLL Level 18
Viestien lukumäärä : 390 Rep : 1 Join date : 22.12.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Project Phoenix La Tammi 17, 2015 2:51 pm | |
| Nää foorumit on hiljentyny viime aikoina huomattavasti, mutta luulen et tästä saa uuden smashin myötä jälleen kilpailullisen pelaamisen keskuksen jos halutaan. Hieman on ollu kans pohtimista Smash Finlandin (http://smashfinland.munpalsta.com/index.php) kanssa yhdistämisen suhteen, joka sekin lienee vaihtoehto jota voi harkita. Mulla kyl ainakin on kiinnostusta nähä hieman vaivaa tän asian eteen - Xat oli kans erinomainen tuote vaikkei ilman haittapuolia olekaan.
Nykyisin SSBBFinin porukat lähinnä pyörii Skypen puolella, meillä on siellä noin 40 hengen aktiivinen chat. Valtaosa kyllä käy täälläkin vähintään parin viikon välein. | |
| | | Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: Project Phoenix Su Tammi 18, 2015 3:36 am | |
| Suht aktiivisia täällä kait vielä ollaan, kävit näköjään irc-kannullakin vaikka en ollut vastailemassa tänään päivällä, Dyn4miitti vei huomion. Niin kuin Esa/mmKALLL tuossa jo sanoi niin suuri osa aktiivisista brawlin/smash 4:n pelureista on noissa skyperyhmissä ja sitten on tuo irc-kannu jossa pyörii lähinnä minä/Tuke/Jage/Riolu/Jani ja Hunt. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että tästä varsinaisesta foorumistakin tulisi taas hitusen aktiivisempi, mutta koko Suomen smash-skenessä (mukaanlukien siis myös meleen pelaajat joita täällä ei ole juuri näkynyt) on tällä hetkellä hiukan painetta yhtenäistää toimintaa jollain tavalla, vaikkei kukaan oikein ole päättänyt miten. | |
| | | Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Vs: Project Phoenix Su Tammi 18, 2015 11:50 am | |
| - TuKéZu kirjoitti:
- ...Mutjoo joku makeover ois kyl paikallaan :X Sign me up.
Sut ainakin signataan, oot kuitenkin aina ollu meidän ulkoasun artisti. - mmKALLL kirjoitti:
- ...luulen et tästä saa uuden smashin myötä jälleen kilpailullisen pelaamisen keskuksen jos halutaan. Hieman on ollu kans pohtimista Smash Finlandin kanssa yhdistämisen suhteen, joka sekin lienee vaihtoehto jota voi harkita.
- Xylitol kirjoitti:
- Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että tästä varsinaisesta foorumistakin tulisi taas hitusen aktiivisempi, mutta koko Suomen smash-skenessä (mukaanlukien siis myös meleen pelaajat joita täällä ei ole juuri näkynyt) on tällä hetkellä hiukan painetta yhtenäistää toimintaa jollain tavalla, vaikkei kukaan oikein ole päättänyt miten.
Sitähän me tässä juuri halutaan Ideana tuo yhdistyminenkin hyvä, kunhan muutosta tapahtuis. Nyt ei oo aika jäädä junnaan paikoilleen. | |
| | | Vurkkeli Level 18
Viestien lukumäärä : 393 Rep : 17 Join date : 23.02.2010 Paikkakunta : k
| Aihe: Vs: Project Phoenix Ma Tammi 19, 2015 1:39 am | |
| Jou Ripa. Oon joo tota uutta foorumia jo haaveillut kauan aikaa ja voin kyllä auttaa jos vaan voin. | |
| | | mmKALLL Level 18
| Aihe: Vs: Project Phoenix To Elo 06, 2015 7:39 pm | |
| | |
| | | mmKALLL Level 18
| Aihe: Vs: Project Phoenix Ke Maalis 02, 2016 1:25 pm | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Project Phoenix | |
| |
| | | | Project Phoenix | |