Nostalgia2000 Level 1
Viestien lukumäärä : 1 Rep : 0 Join date : 12.01.2015
| Aihe: Olen Nostalgia from Tampere Ma Tammi 12, 2015 8:55 pm | |
| Elikkäs tervehdys kaikille. En mitään romaania ajatellut kirjoittaa, mutta katsotaan mitä mittaa viestillä on, kun on lähetetty. Olen siis 14-vuotias poika Tampereelta. Aloitin Super Smash Bros.-pelien pelaamisen Meleestä, kun GameCuben sain. Brawlin hankin vasta kaksi vuotta, mutta oikein nopeasti siihenkin napsahti ne 200h. En ole kovin taitava Smasheissa, mutta olen mielestäni omistautuneempi peleillä, kuin jotkin sunnuntaipelaajat. Kokeilen parhaani mukaan kehittyä, mutta vielä on opittavaa. Smash 4:ää olen nyt tahkonnut, kun sen ostin Wii U:lle, joten Lantrek kiinnostaisi. Tällaisena pikkuhuomautuksena: Laatikko tietää minut, koska olimme molemmat TK:n pikkujouluissa. Laatikolle esitänkin uusintaottelun, jos turnauksiin eksyn. Oikein mukavat matsit oli kanssasi Maineja ovat: Melee: C. Falcon Falco Link Brawl: Marth C. Falcon Fox Lucario Smash 4: Marth Mega Man Luigi Fox Shulk Että tämmöistä. Toivon, että saitte jotain tolkkua viestistäni, sekä toivon kovasti että ottaisitte minut vastaan. | |
|
Schwa Level 20
Viestien lukumäärä : 448 Rep : 7 Join date : 20.03.2010
| Aihe: Vs: Olen Nostalgia from Tampere Ma Tammi 12, 2015 9:00 pm | |
| Jou ja tervetuloa! Toivottavasti nähdään Lantrekissa | |
|
mmKALLL Level 18
Viestien lukumäärä : 390 Rep : 1 Join date : 22.12.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Olen Nostalgia from Tampere Ma Tammi 12, 2015 9:01 pm | |
| Mikäli skypeä käytät, niin kannattaa lisätä mut (esa-mmkalll on nick) - meillä on siellä keskusteluryhmä.
Turnauksiin vaan, Union II onkin tuossa kulman takana (23.-25.1.) täällä Helsingin seudulla: http://smashfinland.munpalsta.com/index.php?topic=408.0
Viimeinen muokkaaja, mmKALLL pvm Ma Tammi 12, 2015 9:40 pm, muokattu 3 kertaa | |
|
Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Olen Nostalgia from Tampere Ma Tammi 12, 2015 9:01 pm | |
| Tervetuloa porukkaan Mukavaa saada tännekin uusia vielä tänä vuonna. Suosittelen juuri tuota Lantrekia sinulle kun kerta Tampereella asut. Voit lisätä minut skypessä (Jebuzer) jotta voin lisätä sinut meidän skype ryhmään. Sieltä voi löytää wifiseuraa ja muutenkin jutella ties mistä. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Olen Nostalgia from Tampere | |
| |
|