| Paras pelaaja joka hahmolle. | |
|
+16Turso Miikku30 Vurkkeli -LzR- Xylitol Rampe Jebu Zatman Riolufin TuKéZu Susi Jopo HeRu Grydon Jage Ripa 20 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Susi Mod
Viestien lukumäärä : 788 Rep : 16 Join date : 03.12.2008 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 7:07 pm | |
| Nyt voin pelata Wihvissä yhtä paljon ku sillon joskus. Sain nyt Lan adapterin ja verkkokaapelin niin voin pelata, vaikka muut ois koneella.
...Grydon saattaa päästä Falcoon ja ROBiin. Jage noihin kaikkiin mitä sano. | |
|
| |
Jopo Level 9
Viestien lukumäärä : 170 Rep : 1 Join date : 31.03.2009 Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 9:24 pm | |
| Minäkin haluisin vähän otella sua vastaa nii saattaisin Päästä tonne listoille... | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 10:00 pm | |
| Wihvissä tavataan huomen sit. Jopo pääsee vissiin helpostikin Wolfiin. Fyro aikoihin koskenu mun nähden. Joo, Jage pääsi noihin kaikkiin mitä sano. GnW:tä vastaan en osaa/en ollu pelannu tänään melkein yhtään/huono MU. Snakelle pärjäsin paremmin, ku Jagen piti ottaa toinen LASTilla Onku mun Yoshi ees Fyron tasolla..? | |
|
| |
Jage [Admin]
Viestien lukumäärä : 786 Rep : -2 Join date : 08.11.2008
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 10:52 pm | |
| Oli se sun Yoshi aika hikinen. >_>
Snakella failin joo tänää aika pahasti. | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Su Marras 01, 2009 9:52 pm | |
| Pelasin Skinun kanssa. Mario menee Zatistaki ohi D3 Boswer Wolf (ei Jopo päässykkää) Luigi Ganon Pelaskohan se muilla..? | |
|
| |
Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ma Marras 02, 2009 7:08 pm | |
| Katoin noita joitai uusia listoja, sit tuli sellane "Lol joku R.O.B."- Fiilis ...Mä en kyllä oo suteen paljoo koskenu, yhtä paljon ku Ikeen ._. En vaan oo paljoo jaksanu pelata. | |
|
| |
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ma Marras 02, 2009 7:57 pm | |
| - Susi kirjoitti:
Ness- Zatman Lucas- Heru
ಠ_ಠ Must I prove these ones wrong? | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ma Marras 02, 2009 8:09 pm | |
| - Xylitol kirjoitti:
- Susi kirjoitti:
Ness- Zatman Lucas- Heru
ಠ_ಠ Must I prove these ones wrong? No voithan sä. Huomenna illalla? Vois kyllä oikeestaan mennä sinne Pelit/Matsit aiheeseen. Ei kumpikaan noista taida paha homma olla. Ku Heru ei pelaa Lucasilla enää. - Fyro kirjoitti:
En vaan oo paljoo jaksanu pelata. Se on se perkeleen Lärvikirja. | |
|
| |
Jopo Level 9
Viestien lukumäärä : 170 Rep : 1 Join date : 31.03.2009 Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Marras 07, 2009 12:07 am | |
| Mario - Skinu Luigi - Jage Peach - Jage Boozer - Xylitol Link - Hunt Zelda/Sheik - Heru Ganon - Skinu Toon Link - Zatman Donkey Kong - Jebu :3 Diddy Kong - Grydon Yoshi - Fyro Wario - Ana Samus - Hunt ZSS - Grydon Pit - Zatman Ice Climbers - Grydon... Laaseri? R.O.B. - Grydon... Laaseri? Kirby - Pat Falco - Grydon... Vurkki? Meta - lol DeDeDe - Skinu Lolimar - Heru Fox - Jage Wolf - Skinu Captain Falcon - Hunt Pika - Jage Pokemon Trainer - Fyro Lucario - Grydon Jiggly - Garo Marth - Jebu Ike - Fyro Ness - Zat Lucas - Heru G&W - Grydon Snake - Jage Sonic - Ana Monessa oli Grydon ku se on ainoo joka on pelannu mua vastaa noil. Joo kyllähä tämä on iha editoimisen arvone.
Viimeinen muokkaaja, Jopo pvm Ma Huhti 26, 2010 6:17 pm, muokattu 5 kertaa | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Marras 07, 2009 11:49 am | |
| - Susi kirjoitti:
- Xylitol kirjoitti:
- Susi kirjoitti:
Ness- Zatman Lucas- Heru / Lucas
ಠ_ಠ Must I prove these ones wrong? No voithan sä. Huomenna illalla? Vois kyllä oikeestaan mennä sinne Pelit/Matsit aiheeseen. Oli kyllä niin tasanen Ness vs Ness, että sut on pakko ainakin siihen Nessiin lisätä. Joku 7 minuuttia se kesti, mutta mä sen kuitenki vein. Herun poistoa Lucasista en oikeen tiiä, ku sä vähän evoilit sillä. Pelataanko joskus lisää? (Ness vs Lucasia). No, laitoin sut siihen sittenkin, mutta pelataan silti : P Lisäsin PT:n alle kaikki sen popet, ja niille parhaat pelaajat. Xyli pääsi Ivyyn. Xyli pääsi myös Marttaan... (Sai niin paljon tippereitä) - Jopo kirjoitti:
- Monessa oli Grydon ku se on ainoo joka on pelannu mua vastaa noil.
Mullaki oli ensin jossain kymmenessä Heru, mutta sitten paljon porukkaa halus tulla todistelemaan. Sulta muuten puuttuu 0SS/ZSS/Zamus tuolta. Parhaan Sonicin ja Zeron saat sinne ku pelaat Tuken kanssa. (Jos se suostuu sun kanssa pelaamaan Jage pelaa sillä Peachilla ja onkin paras Peach jota vastaan oon pelannu(, vaikka Pojo pääseeki melko lähelle.) | |
|
| |
Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Marras 07, 2009 2:40 pm | |
| - Susi kirjoitti:
Wario- Jebu
Mistä vetoo ettet ole pelannut Hatredin Wariota vastaan? Haluun päästä jonkun listalla DKseen Uus lista: Mario- Skinutski (sori Zatma) Luigi- Jage Falco- Jage Kirby- Pat Diddy Kawng- Jemzi DK- Makke Snake- Jage, Bboss tai tonSa. Ike- Fyro Marth- Bboss Wario- Hatred(Ana brawlista) Muikku- Metsästys eli Hunt Samus- Hunt Link- Hunt Toon Link- Zatma ja The_X IC- Pat King DDD- Bboss Ganon- Z1gma ZSS- Shell Sheik- Somo R.O.B- Somo Jiggly- Somo PT- Fyro Fox- Daroc Wolf- Jopo Lucario- Musti tai tonSa Pikachu- tonSa MK- Lucas- Xylit Ness- Susi tai Zatma Yoshi- Fyro Peach- JaBBe Sonic- T-man tai Ana Zelda- Gummypanda kai
Viimeinen muokkaaja, Jebu-95 pvm La Marras 07, 2009 10:01 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Marras 07, 2009 2:52 pm | |
| - Jebu-95 kirjoitti:
- Susi kirjoitti:
Wario- Jebu
Mistä vetoo ettet ole pelannut Hatredin Wariota vastaan? Haluun päästä jonkun listalla DKseen En oo en. Pääset helposti mun listan DK:ksi. Tuu vaan Wifiin. Jäi tää Nofin spämmivaihde päälle Munhan piti Grydoninkin kanssa tällä viikolla pelailla. Muokkasin listan Robiksi Pojon. | |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Marras 07, 2009 5:45 pm | |
| Huomen? Tänään mulla meni hyvin, tossa. Tänäänkin vois jos ehit nähä tän tarpeeks ajoissa. Tänää joskus 18.30-19.00 vois alottaa...? | |
|
| |
Jopo Level 9
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Marras 07, 2009 8:02 pm | |
| - Jebu-95 kirjoitti:
- Wolf- Jopo
I'm on someones list!! | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Marras 07, 2009 9:15 pm | |
| Jebun listalle pääsisin helposti ainakin Luigiin, Kirbyyn, Diddyyn, R.O.B:iin ja Peachiin BB-Ossi muka samaa tasoa mun kanssa Snakella? madness... | |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Su Marras 08, 2009 11:40 am | |
| LoL oon kännyl tääl. Harmi ettei xät toimi. Susi... Voitais ottaa matsia tänään...? 13 aikaan? Jos et ehi nähä tätä ajoissa nii joskus 17-18 aikaan? | |
|
| |
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Maalis 03, 2010 3:29 pm | |
| Taidan olla ainoa IC/ROB maineri eli laittakaa mut sinne listaan xD | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Maalis 03, 2010 7:58 pm | |
| ^ Tää ei oo pelkästään tän foorumin sisänen. Josta tuliki mieleeni, että voisin laittaa uuden listan tänne.
Mario- Zatman Luigi- Skinutski Peach- Bowser- Skinutski Donkey Kong- Boxxy Diddy Kong- Boxxy Yoshi- Susi Wario- Hatred/Ana Link- Hunt Zelda- Sheik- Ganondorf- Skinutski TL- Slicer Samus- Hunt Zamus- Pit- Fyro IC- MMT R.O.B- Kirby- Meta- InvisibleMuffin a.k.a Phil DDD- Skinutski Olimar- Zumma Fox- Slicer Falco- Vurkyzo Wolf- Captain Falcon- Hunt Pikachu- PT- Retro Lucario- Trela Jiggly- Riolu Marth- Slicer Ike- Fyro Ness- Susi Lucas- Jebu G & W- Snake- Boxxy Sonic- Cero | |
|
| |
Grydon Level 18
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Maalis 06, 2010 3:18 am | |
| - -LzR- kirjoitti:
- Taidan olla ainoa IC/ROB maineri eli laittakaa mut sinne listaan xD
Noi kummatkin on mun altteja/jos voi olla monta mainia niin kuuluu niihin. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Su Huhti 18, 2010 12:27 pm | |
| mit vit ä tua, täälä on tämmönenki ::shades: . Oh boi! Mario Zatma Luigi Skinu DK Jebu Tink Snow Wolf Jopo Captain Fal-...ei Ganon Skinu Ness Vurky Snake Jage Falco Vurky Lucas Heru |
|
| |
Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ma Huhti 26, 2010 1:22 pm | |
| Aika tehdä uus lista Mario - Pat Luigi - Jage Falco - Vurkyzo Kirby -LzR- Wolf - Jopo Fox - Jage Lucario - Loota Ike - Fyro PT -LzR- ROB -LzR- IC -LzR- Sanke - Jage Wario - Ana Sonic - Ana DK - Makke Diddy -LzR- Lucas - Heru Ness - Vurkyzo DDD - Big Boss Sheik - csst Zelda -LzR- Pikachu - Ana Br0wzer - Xylitol Jiggz - csst Marth - Rampe ZSS - Bboss Samus - Hunt Link - Hunt Falcon - Hunt Ganon - Z1GMA Yoshi - Fyro Olimar - tonSa Tink - Loota Pit - Zatman
Viimeinen muokkaaja, Jebu-95 pvm To Huhti 29, 2010 2:27 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Vurkkeli Level 18
Viestien lukumäärä : 393 Rep : 17 Join date : 23.02.2010 Paikkakunta : k
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ti Huhti 27, 2010 9:57 pm | |
| ^Simon kirby ja marf O___o lol
Mut joo meikän lista:
http://allisbrawl.com/blogpost.aspx?id=61891 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Huhti 28, 2010 3:46 pm | |
| pelasin pari päivää sitten umpihomona lirbyllä ja marfilla jebua vastaa ja nyt olen listalla |
|
| |
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Huhti 28, 2010 11:27 pm | |
| Ei ole tainnut Jebu pelata minun Kirbyäni vastaan | |
|
| |
Vurkkeli Level 18
Viestien lukumäärä : 393 Rep : 17 Join date : 23.02.2010 Paikkakunta : k
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. To Huhti 29, 2010 9:50 am | |
| - -LzR- kirjoitti:
- Ei ole tainnut Jebu pelata minun Kirbyäni vastaan
Sun kirby sukkaa Et oo pelannu sitä vähään aikaan ainakaan. SSB64 kyl hyvä.
Viimeinen muokkaaja, Vurkyzo pvm To Huhti 29, 2010 6:39 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. | |
| |
|
| |
| Paras pelaaja joka hahmolle. | |
|