| Paras pelaaja joka hahmolle. | |
|
+16Turso Miikku30 Vurkkeli -LzR- Xylitol Rampe Jebu Zatman Riolufin TuKéZu Susi Jopo HeRu Grydon Jage Ripa 20 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jopo Level 9
Viestien lukumäärä : 170 Rep : 1 Join date : 31.03.2009 Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ma Kesä 01, 2009 8:13 pm | |
| - Heru kirjoitti:
- Wolf - Jopo (Spämmeri)
Riipas hei tosi syvältä! | |
|
| |
Susi Mod
Viestien lukumäärä : 788 Rep : 16 Join date : 03.12.2008 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ti Kesä 02, 2009 8:18 pm | |
| - Wiimer kirjoitti:
//ROBilla spammii kaikki mun kaverilistalla olevat. Luin jostain että ROBilla ei voi spämmätä.. Mario- Zatman Luigi - Jage Peach- Bowser- Xylitol Donkey Kong- Oon pelannu vaan yhen matsin DKta vastaan.. Full stockasin. Tähän Jopo siis Diddy Kong - Apb Yoshi- Tukezu Wario- JEBU Link- Zatman Zelda- Sheik- Garo Ganondorf- Garo TLink - Zatman Samus- Hunt Zamus- Tuke Pit- Zatma IC- Heru Rob- Homo Sapiens Sapiens <- Herun veli Kirby- Pat Meta- (Hurja) Joona eikeiei MASTR DDD- Olimar - Heru Fox- Heru Falco- Pat Wolf- 9CPU Falcon - Hunt Pikachu- Jage PT- Heru Lucario- Fyro Jiggly- Heru Marth- Jage Ike- Fyro Ness- Zatman Lucas- Heru G & W- Pat Snake- Jage Sonic Tuke Tästä näkee kuinka paljon mulla on porukkaa muualta rosterissa >__>
Viimeinen muokkaaja, Susi pvm Ma Elo 24, 2009 3:53 pm, muokattu 4 kertaa | |
|
| |
TuKéZu [Admin]
Viestien lukumäärä : 496 Rep : -4 Join date : 16.10.2008 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Kesä 03, 2009 1:27 am | |
| Hetkonen, tuollahan näkyy munki nimiä! ..Anywayz. Mie en pelaa WiFissä paljon yhtään, aika moneen kohtaan voisin pistää CPU Falcon - Hunt Mario - Zät Ike - Fyro Snake - Jage Lucas - Heru | |
|
| |
HeRu Level 13
Viestien lukumäärä : 258 Rep : -2 Join date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Kesä 03, 2009 11:47 am | |
| Luh0 parempi ku mää? Mun veli >___> SUN VELI!!!??? asd. | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Kesä 03, 2009 11:50 am | |
| - Heru kirjoitti:
- Luh0 parempi ku mää?
Mun veli >___>
SUN VELI!!!??? asd. Luhi pieksee sut helposti WEEGEE vs WEEGEE >__> Ainakin jos ainoo sallittu isku on Side~B Jos joku muistaa mun mukana Wifissä Juho -nickillä olleen tyypin, joka spämmää Weegeellä Sivubeetä, Muikulla pawnchia tai Ikellä Dthrow to Up~B:tä, niin se on Luh0 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Kesä 03, 2009 5:37 pm | |
| Oon treenannu pittii ja robii tulisko joku ottaan matsii joskus 19 - 19:30
E (off-topic) |
|
| |
TuKéZu [Admin]
Viestien lukumäärä : 496 Rep : -4 Join date : 16.10.2008 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Kesä 03, 2009 5:39 pm | |
| Väärä aihe. -->Edit: Ahaa, huomasit. | |
|
| |
Jage [Admin]
Viestien lukumäärä : 786 Rep : -2 Join date : 08.11.2008
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ti Kesä 23, 2009 4:38 pm | |
| Uutta listaa.
Mario-Zatman Luigi- Peach-Vilde Boozer-Xyli DK- Diddy- Yoshi-Fyro Wario-Hatred/Ana Link-Hunt(projectile spam) Zelda-Fyro Sheik-Heru Dorf- TL-Zatman Smaussi-Hunt Zmaussi-Tuke Pit-hajajajaaa! IC- R.O.B-Fyro ಠ_ಠ Kirby-Rampe Meta-Kaikki DDD-BBoss(spam) Olimar- Fox-Fyro Falco-Dark Wolf- Muikku/Hunt-Hunt Pikahutsu- PT-Fyro Lucario-Fyro Jiggly- Martta-Rampe Ike-Fyro Ness-Susi Lucas-Heru G&W- Snake-Tonsa Sonic-Hatred/Ana
Viimeinen muokkaaja, Jage pvm Ti Kesä 23, 2009 6:10 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ti Kesä 23, 2009 6:03 pm | |
| 6 Fyroa? ...Aloin pelata Robillakin viimesinä päivinä, että senkin saat kohta lisätä ಠ_ಠ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ti Kesä 23, 2009 6:03 pm | |
| DDD - BBOSS (spam) |
|
| |
Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ti Kesä 23, 2009 6:21 pm | |
| CG CG CG CG CG CG CG CG CG jtn randomia siihen asti että kuolee. toinen stocki... CGCGCGCGCGCGCGCGCGCGCGCGCGCGOCGCG jtn randomia. ...Sama. | |
|
| |
Ripa Admin
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Su Kesä 28, 2009 8:06 pm | |
| Pelasin juuri Suomen parasta Ganonia vastaan ja muokkasin listaani @_@ | |
|
| |
Riolufin Level 7
Viestien lukumäärä : 122 Rep : 6 Join date : 28.06.2009 Paikkakunta : Jämsä
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Su Kesä 28, 2009 8:59 pm | |
| Jaa no kiitti. Kaipa se on sitten uskottava vaikka oonkin ihan huono sillä. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ma Kesä 29, 2009 9:20 pm | |
| Susi huomasin et sun meta knightissä on Hurja (joona), vaihda se MASTR:ksi vaikka en oo metalla pelannu moneen kuukauteen O__O |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. To Heinä 02, 2009 10:33 am | |
| - mmmestari kirjoitti:
- Susi huomasin et sun meta knightissä on Hurja (joona), vaihda se MASTR:ksi vaikka en oo metalla pelannu moneen kuukauteen O__O
Tähän on tarkotus laittaa pelaajia, joita vastaan on pelannu. Muistaakseni en oo pelannu sua vastaan | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. To Heinä 02, 2009 2:53 pm | |
| - Susi kirjoitti:
- mmmestari kirjoitti:
- Susi huomasin et sun meta knightissä on Hurja (joona), vaihda se MASTR:ksi vaikka en oo metalla pelannu moneen kuukauteen O__O
Tähän on tarkotus laittaa pelaajia, joita vastaan on pelannu. Muistaakseni en oo pelannu sua vastaan I am Hurja O______O |
|
| |
Zatman Level 3
Viestien lukumäärä : 47 Rep : 0 Join date : 13.02.2009 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Pe Heinä 03, 2009 7:34 am | |
| Pistän nyt tähän mitkä tulee mieleen:
Bowser - Mun offline pelikaveri A Donkey Kong - Mun offlline pelikaveri B Ike - Fyro Snake - Big Boss tai Jage Link - Hunt Samus - Hunt C.Falcon - Hunt Wario - Hatred Sonic - Hatred Zamus - Big Boss DDD - Big Boss tai Wiii Wolf - XTrain Meta Knight - Katso peiliin | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Su Heinä 12, 2009 11:05 pm | |
| Kiitos Skinutskin, päivityksiä listassa. | |
|
| |
Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ti Elo 04, 2009 11:24 am | |
| Bowser - Xylit DK - Hawk Ike - Fyro Snake - Jage/Tonsa/BBoss DDD - BBoss Lucas - HeRu/Xylit/The_X Ness - Zatma/Susi Diddy Kong - Jemzi Mario - Zatma/Pat Luigi - Simo/Xrain Wario - Hatred/Tonsa Pikachu - Tonsa Captain Falcon - Hunt Samus - Hunt ZSS - Shell/BBoss IC - Pat Kirby - Pat R.O.B - Jompikumpi Somoista Marth - Fyro/Tonsa Pit - Zatma Fox - Xylit/Daroc Falco - Pat Wolf - Xrain/Garo Olimar - Simo Meta - .... Link - Hunt Tink - Zatma/Pat/ Ganondorf - Z1gma/Tonsa/Garo Sheik - HeRu Zelda - ..... ööh Natsi? En tunne ketään muuta joka pelais sillä. Jigglypuf - Taas jompikumpi Somoista PT - Fyro Lucario - Tonsa | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Elo 05, 2009 7:12 pm | |
| - Jebu-95 kirjoitti:
- Ness - Zatma/Susi
Jo kahessa Nessissä Zatman kanssa noi Ness vs Nessit on tasasia, mutta Zatma vie ne aina >__> Mä en tosin osaa shieldata / dodgettaa enää kunnolla tauon jälkeen.. Noh, pitää vaan pelata lisää 1vs1 | |
|
| |
Rampe Level 1
Viestien lukumäärä : 7 Rep : 0 Join date : 02.03.2009 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. Ke Elo 05, 2009 7:38 pm | |
| Fox - Jage Snake - Jage Ike - Fyro Wolf - Vilde Yoshi - Vilde Link - Hunt Falcon - Hunt
No ompas minulla laaja lista *_* Empä ole oikein muita vastaan pelannut, en viitsi tuhota teidän päitä lagilla. | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 12:06 am | |
| Ei oo muutakaan tekemistä.
Mario- Zatman Luigi- Skinutski Peach-Vilde Boozer- Skinutski DK- Diddy- Yoshi- Fyro Wario- Hatred/Ana Link- Hunt Zelda- Fyro Sheik- Heru Dorf- Skinutski TL-Zatman Smaussi-Hunt Zmaussi-Tuke Pit- Nice try! IC- R.O.B -Fyro Kirby-Rampe Meta- Tonsana DDD- Skinutski Olimar- Heru Fox- Fyro Falco- Dark Wolf- Fyro Muikku- Hunt Pikahutsu- PT- Fyro Lucario- Loota Jiggly- Fyro Martta- Rampe Ike- Fyro Ness- Susi Lucas- Heru G&W- Snake- Tonsana Sonic- Hatred/Ana | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 1:06 am | |
| Paljon Fyroja Jagella. Fyro vaikuttaa melko monipuoliselta pelaajalta. Heru vielki paras Lucas Mä vielä Nessissä, oon muuten parantanu sitä helkkaristi (ja parantunu yleensäkin), tässä klassikin oston jälkeen, jonka jälkeen netti pätkäs. Teen kans uuden. Mario- Skinutski Luigi- Skinutski Peach- Jage Boozer- Skinutski DK- Heru Diddy- Jage Yoshi- Fyro Wario- Skinutski Link- Hunt Zelda- Heru Sheik- Heru Dorf- Skinutski TL-Zatman Smaussi-Hunt Zmaussi-Tuke Pit- Zat IC- Heru R.O.B - Pojo Kirby-Jage Meta- Heru DDD- Skinutski Olimar- Heru Fox- Jage Falco- Jage Wolf- Fyro Muikku- Hunt Pikahutsu- Jage PT- Fyro -Squirtle-Fyro -Ivysaur-Xylitol -Charizard-Heru Lucario- Zatman Jiggly- Fyro Martta- Jage Ike- Fyro Ness- Zatman Lucas- Xylit G&W- Jage Snake- Jage Sonic- Tuke 5x Jage 2x Tuke 1x Jebu 6x Fyro 5x Zat 3x Xyli 11x Heru 1x Garo 3x HuntNo perkele. Siellä on Heru kaikissa. Muut ei vaan yksinkertaisesti oo pelannu mua vastaan kovin monella hahmolla.
Viimeinen muokkaaja, Susi pvm Ma Tammi 25, 2010 6:23 pm, muokattu 7 kertaa | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 1:30 pm | |
| Oon Foxissa Falcossa ja Martassa O_o Failaan niillä : P Oon muuten parantanu aika monella hahmolla. Jos tänää otetaan matsii nii voin näyttää liikkeet Diddyllä, Peachilla, Kirbyllä, Pikahutsulla, G&W:llä ja Poukamon Trainerilla. | |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. La Loka 24, 2009 6:46 pm | |
| Susi! Meidän täytyy pelata Wifissä. Haluan että näät mun taidot joillain. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Paras pelaaja joka hahmolle. | |
| |
|
| |
| Paras pelaaja joka hahmolle. | |
|