| Ohjaustyylit | |
|
+11Muggshotter HeRu Xylitol Grydon Susi TuKéZu Jage Zatman Andyh Ripa Jopo 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 01, 2009 1:51 pm | |
| Aika hyvä. Jos Jopo ei sano ton kranaattien käyttöö spämmiks niin ihmettelen jos mä muka spämmin niitä. Tuskin käytän ees. | |
|
| |
Jopo Level 9
Viestien lukumäärä : 170 Rep : 1 Join date : 31.03.2009 Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 01, 2009 2:48 pm | |
| Ei pistäny silleen silmään. Ei Jage mun mielestä ees spämmi niitä. Se vaan käyttää niit paljon. Hiuksenhieno ero. Spämmi (Grydonin kranaattien käyttö) pistää silmään koska niit tulee sielt välil ihan non-stop ja välil ei yhtään. Paljon käyttö (Jagen tyyli) ei pistä silmään koska niit tulee tasasesti ja niin että vastustajalla on muutakin ajateltavaa kun kranaatit. Selkenikö? | |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 01, 2009 4:16 pm | |
| Öö ei. Et voi sanoo mun kranaattien käyttöö spämmiks jos en spämmää niitä. Joskus käytän ja sillonkin pari kolme tolleen miten tossa videossakin. Eli jos mä spämmin sunmielest niin toi Allykin spämmii. | |
|
| |
Jopo Level 9
Viestien lukumäärä : 170 Rep : 1 Join date : 31.03.2009 Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 01, 2009 5:08 pm | |
| Eeeei! No jooh, mabye sä et enää spämmi niitä, mut ennen kyllä. En oo lähiaikoina ees pelannu sun Snakee vastaan, joten taidat tietää paremmin. | |
|
| |
Grydon Level 18
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 01, 2009 7:34 pm | |
| Jep... Miks me keskustellaan täällä tästä? | |
|
| |
Jopo Level 9
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 01, 2009 8:48 pm | |
| Noh... Sä alotit... kai... Juu-u, aika varma oon et sä alotit. | |
|
| |
Muggshotter Level 10
Viestien lukumäärä : 186 Rep : 5 Join date : 17.05.2009
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 22, 2009 7:12 pm | |
| Wiimotella aloitin, GCN ohjaimeen lopulta päädyin, mutta Wiimote on edelleen mukana. Pitäis Motella treenailla hieman, jos tuo Wiimeri lisäilisi minut ensin. Ai niin, patterit kohta lopussa. Nojaa, senkun lataukseen... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Pe Toukokuu 22, 2009 8:28 pm | |
| |
|
| |
Jopo Level 9
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Su Kesä 07, 2009 8:30 pm | |
| Jouduin tossa CC:n käyttöönotossa taannoin hieman ronkkimaan kontrolleja, että ne olisi kivoja, kun en meinannut pitkän nun-moteilun jälkeen tottua CC:hen ollenkaan. Nykyisin: A = Attack B = Grab Y = Special X = Kupla L = Jump Nuolinäppäimet = tauntit Vasen tatti = Ohjaus (No tap-jump) Oikee tatti = Smashit Muita nappuloita en käytä. (Mutta tossa olikin suurinosa ) | |
|
| |
Susi Mod
Viestien lukumäärä : 788 Rep : 16 Join date : 03.12.2008 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Ke Syys 09, 2009 2:24 pm | |
| Klassikin saan tänään. Edittaan tähän nappeja: A - Jump B - Attack X - Jump Y - Special zR - Attack zL - Special R - Grab L - Shield Rstick - Smash Tap jump - Off Noi^ on melkein perusnapit, mut ne saattaa vaihtua ku saan sen Nyt ku sain sen niin tajusin et noissa perusnapeissa ei oo mitään järkee ._. Tap Jumpin poistan ku oon tottunu paremmin Edit: Laitoin nyt sen Tap jumpin pois. Koitan trainingis harjotella | |
|
| |
BloodyDarkness Level 8
Viestien lukumäärä : 137 Rep : 8 Join date : 09.08.2009 Paikkakunta : Heinola
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Ke Syys 09, 2009 7:43 pm | |
| Ensimmäinen smäshi jota pelasin oli Brawli ja sen kautta olen oppinut vain ja ainoastaan wiimotella pelaamaan. Siis ilman nuntsaa tietenkin. Joskus pari viikkoa sitten pelasin ensikertaa meleetä kaverilla ja en oikein osannut Gc ohjaimella Motella olen pelannut ja motella tulen pelaamaan. | |
|
| |
Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Ke Syys 09, 2009 8:08 pm | |
| GCllä mennään GC ohjaimella olen pelannut vuodesta 2006 asti(silloin tietenkin Meleetä). En vois edes kuvitella pelaavani muilla. Ja tap-jumpin olen ottanut pois päältä. | |
|
| |
Jopo Level 9
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit La Syys 12, 2009 11:47 pm | |
| - BloodyDarkness kirjoitti:
- Ensimmäinen smäshi jota pelasin oli Brawli ja sen kautta olen oppinut vain ja ainoastaan wiimotella pelaamaan. Siis ilman nuntsaa tietenkin. Joskus pari viikkoa sitten pelasin ensikertaa meleetä kaverilla ja en oikein osannut Gc ohjaimella
Motella olen pelannut ja motella tulen pelaamaan. Minunkin ensimmäinen smashini oli brawli. Ensin pelasin nun-motella, mutta päätin jossain vaiheessa kokeilla Classic Controlleria, ja se passasi minulle parin viikon harjoituksen jälkeen oikein mainiosti. Myöhemmin vielä ostin testaus mielessä Game Stopin GC:n Ja tykästyin siihen koska se istuu käteen paremmin. Muuten onkin aikalailla samantyyppinen kuin cc, joten tätä varten ei mennyt kauaa harjoitellessa. Pelityyli taisi muuttua hieman jokaisessa ohjaimen vaihdoksessa... Sitten tuossa taannoin ostin vielä Super Smash Brossin virtual consolesta, ja siinä käytän tap-jumppia, joten SSB:n jälkeen kun pelaa Brawlia niin pitää aina totutella hetki.
Viimeinen muokkaaja, Jopo pvm Ti Marras 03, 2009 5:53 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
SuperShadow113 Level 2
Viestien lukumäärä : 11 Rep : 0 Join date : 10.08.2009 Paikkakunta : Heinola
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Ke Loka 28, 2009 6:18 pm | |
| Yleensä pelaan Gc-ohjaimel tai Nun-motella. Motella on mun mielest jotenki vaikee pelata | |
|
| |
HeRu Level 13
Viestien lukumäärä : 258 Rep : -2 Join date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit To Loka 29, 2009 12:56 pm | |
| - Jopo kirjoitti:
Myöhemmin vielä ostin testaus mielessä Game Stopin Gs:n Ja tykästyin siihen koska se istuu käteen paremmin. Fix'd En kyl menis sanoon että GS ohjain istuu paremmin käteen.. >___________________> Joo ja aiheeseen. Aluks pelasin Nun-Motella mutta sitte joskus otettii veljen kaa matsii ja se sano että miks pelaan noilla. Olin sillai lolwut että milläs? Tolla Cuben ohjaimellako, lol >__> Sit kokeilin ja hakkasin 9 CPU:n Cupen ohjaimella ja aloin sillä sitten pelaan. '-' | |
|
| |
Suprex Level 1
Viestien lukumäärä : 7 Rep : 0 Join date : 01.11.2009 Paikkakunta : Lievestuore, Laukaa
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit Ma Marras 02, 2009 6:57 pm | |
| GC-ohjain se on, muuta en voisi kuvitellakkaan. Kun kerran on tottunut siihen Meleen ajoilta, miksi muuttamaan hyvää järjestelmää? GC on kaiken A ja O. Kerran toki kokeilin parin matsin ajan Mote & Nuntsa-comboa, mutta huomasin heti että GC:llä kaikki sujuu paremmin. Sillä mennään, aina. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ohjaustyylit | |
| |
|
| |
| Ohjaustyylit | |
|