SSBB Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SSBB Fin

Suomalainen Super Smash Bros foorumi/Finnish Super Smash Bros forum.
 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesXatRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Project Phoenix
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyKe Maalis 02, 2016 1:25 pm kirjoittaja mmKALLL

» Moro Tampereelta!
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyTi Maalis 03, 2015 10:05 pm kirjoittaja Azzeron

» Lantrek 2015 Smash for WiiU! 26.2-1.3 Tampere
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Helmi 20, 2015 10:05 pm kirjoittaja Cleftor

» Piirrä pokemon
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyLa Tammi 17, 2015 12:03 pm kirjoittaja Ripa

» Terve!
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyLa Tammi 17, 2015 11:01 am kirjoittaja Ripa

» Dyn4-Miitti (16. - 18.1.2014) Official Thread
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyTo Tammi 15, 2015 10:53 pm kirjoittaja Krea

» Olen Nostalgia from Tampere
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyMa Tammi 12, 2015 9:01 pm kirjoittaja Jebu

» Dyn4-Miitti: 16.1 - 18.1 vai 30.1 - 1.2?
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyMa Joulu 29, 2014 6:02 pm kirjoittaja mmKALLL

» ANC:n Smash-turnaus la 15.11. Turku
Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyMa Loka 27, 2014 8:40 pm kirjoittaja Jite

Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 8 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 8 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 21 käyttäjää, tämä oli To Kesä 08, 2023 12:35 pm
Top kirjoittajat
-LzR-
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Susi
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Jage
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Jebu
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
TuKéZu
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Turso
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Schwa
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Ripa
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Xylitol
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Vurkkeli
Ohjaustyylit - Sivu 3 I_vote_lcapOhjaustyylit - Sivu 3 I_voting_barOhjaustyylit - Sivu 3 I_vote_rcap 
Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenteriKalenteri

 

 Ohjaustyylit

Siirry alas 
+11
Muggshotter
HeRu
Xylitol
Grydon
Susi
TuKéZu
Jage
Zatman
Andyh
Ripa
Jopo
15 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Grydon
Level 18
Grydon


Viestien lukumäärä : 382
Rep : -1
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Helsinki :D

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 01, 2009 1:51 pm

Aika hyvä. Jos Jopo ei sano ton kranaattien käyttöö spämmiks niin ihmettelen jos mä muka spämmin niitä. Tuskin käytän ees.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jopo
Level 9
Jopo


Viestien lukumäärä : 170
Rep : 1
Join date : 31.03.2009
Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 01, 2009 2:48 pm

Ei pistäny silleen silmään. Ei Jage mun mielestä ees spämmi niitä. Se vaan käyttää niit paljon. Hiuksenhieno ero. Spämmi (Grydonin kranaattien käyttö) pistää silmään koska niit tulee sielt välil ihan non-stop ja välil ei yhtään. Paljon käyttö (Jagen tyyli) ei pistä silmään koska niit tulee tasasesti ja niin että vastustajalla on muutakin ajateltavaa kun kranaatit. Selkenikö?
Takaisin alkuun Siirry alas
Grydon
Level 18
Grydon


Viestien lukumäärä : 382
Rep : -1
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Helsinki :D

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 01, 2009 4:16 pm

Öö ei. Et voi sanoo mun kranaattien käyttöö spämmiks jos en spämmää niitä. Joskus käytän ja sillonkin pari kolme tolleen miten tossa videossakin. Eli jos mä spämmin sunmielest niin toi Allykin spämmii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jopo
Level 9
Jopo


Viestien lukumäärä : 170
Rep : 1
Join date : 31.03.2009
Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 01, 2009 5:08 pm

Eeeei! No jooh, mabye sä et enää spämmi niitä, mut ennen kyllä. En oo lähiaikoina ees pelannu sun Snakee vastaan, joten taidat tietää paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Grydon
Level 18
Grydon


Viestien lukumäärä : 382
Rep : -1
Join date : 18.10.2008
Paikkakunta : Helsinki :D

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 01, 2009 7:34 pm

Jep... Miks me keskustellaan täällä tästä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jopo
Level 9
Jopo


Viestien lukumäärä : 170
Rep : 1
Join date : 31.03.2009
Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 01, 2009 8:48 pm

Noh... Sä alotit... kai... Juu-u, aika varma oon et sä alotit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Muggshotter
Level 10
Muggshotter


Viestien lukumäärä : 186
Rep : 5
Join date : 17.05.2009

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 22, 2009 7:12 pm

Wiimotella aloitin, GCN ohjaimeen lopulta päädyin, mutta Wiimote on edelleen mukana. Very Happy
Pitäis Motella treenailla hieman, jos tuo Wiimeri lisäilisi minut ensin.
Ai niin, patterit kohta lopussa. Nojaa, senkun lataukseen...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/user/Muggshotter
Vieraili
Vierailija




Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 22, 2009 8:28 pm

Oon lisänny koodisi :S
Takaisin alkuun Siirry alas
Jopo
Level 9
Jopo


Viestien lukumäärä : 170
Rep : 1
Join date : 31.03.2009
Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptySu Kesä 07, 2009 8:30 pm

Jouduin tossa CC:n käyttöönotossa taannoin hieman ronkkimaan kontrolleja, että ne olisi kivoja, kun en meinannut pitkän nun-moteilun jälkeen tottua CC:hen ollenkaan. D:

Nykyisin: A = Attack
B = Grab
Y = Special
X = Kupla
L = Jump
Nuolinäppäimet = tauntit
Vasen tatti = Ohjaus (No tap-jump)
Oikee tatti = Smashit

Muita nappuloita en käytä. (Mutta tossa olikin suurinosa D:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Susi
Mod
Susi


Viestien lukumäärä : 788
Rep : 16
Join date : 03.12.2008
Paikkakunta : Tampere

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyKe Syys 09, 2009 2:24 pm

Klassikin saan tänään.
Edittaan tähän nappeja:
A - Jump
B - Attack
X - Jump
Y - Special
zR - Attack
zL - Special
R - Grab
L - Shield
Rstick - Smash
Tap jump - Off

Noi^ on melkein perusnapit, mut ne saattaa vaihtua ku saan sen Serious.

Nyt ku sain sen niin tajusin et noissa perusnapeissa ei oo mitään järkee ._.
Tap Jumpin poistan ku oon tottunu paremmin
Edit: Laitoin nyt sen Tap jumpin pois. Koitan trainingis harjotella
Takaisin alkuun Siirry alas
BloodyDarkness
Level 8
BloodyDarkness


Viestien lukumäärä : 137
Rep : 8
Join date : 09.08.2009
Paikkakunta : Heinola

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyKe Syys 09, 2009 7:43 pm

Ensimmäinen smäshi jota pelasin oli Brawli ja sen kautta olen oppinut vain ja ainoastaan wiimotella pelaamaan. Siis ilman nuntsaa tietenkin. Joskus pari viikkoa sitten pelasin ensikertaa meleetä kaverilla ja en oikein osannut Gc ohjaimella D:
Motella olen pelannut ja motella tulen pelaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/user/m1el1puol1m1es?feature=mhum
Jebu
Level 24



Viestien lukumäärä : 549
Rep : 18
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Helsinki.

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyKe Syys 09, 2009 8:08 pm

GCllä mennään Ohjaustyylit - Sivu 3 80278 GC ohjaimella olen pelannut vuodesta 2006 asti(silloin tietenkin Meleetä). En vois edes kuvitella pelaavani muilla. Ja tap-jumpin olen ottanut pois päältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/user/ketturuut
Jopo
Level 9
Jopo


Viestien lukumäärä : 170
Rep : 1
Join date : 31.03.2009
Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyLa Syys 12, 2009 11:47 pm

BloodyDarkness kirjoitti:
Ensimmäinen smäshi jota pelasin oli Brawli ja sen kautta olen oppinut vain ja ainoastaan wiimotella pelaamaan. Siis ilman nuntsaa tietenkin. Joskus pari viikkoa sitten pelasin ensikertaa meleetä kaverilla ja en oikein osannut Gc ohjaimella D:
Motella olen pelannut ja motella tulen pelaamaan.

Minunkin ensimmäinen smashini oli brawli. Ensin pelasin nun-motella, mutta päätin jossain vaiheessa kokeilla Classic Controlleria, ja se passasi minulle parin viikon harjoituksen jälkeen oikein mainiosti. Myöhemmin vielä ostin testaus mielessä Game Stopin GC:n Ja tykästyin siihen koska se istuu käteen paremmin. Muuten onkin aikalailla samantyyppinen kuin cc, joten tätä varten ei mennyt kauaa harjoitellessa. Pelityyli taisi muuttua hieman jokaisessa ohjaimen vaihdoksessa... Sitten tuossa taannoin ostin vielä Super Smash Brossin virtual consolesta, ja siinä käytän tap-jumppia, joten SSB:n jälkeen kun pelaa Brawlia niin pitää aina totutella hetki. lol!


Viimeinen muokkaaja, Jopo pvm Ti Marras 03, 2009 5:53 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
SuperShadow113
Level 2
SuperShadow113


Viestien lukumäärä : 11
Rep : 0
Join date : 10.08.2009
Paikkakunta : Heinola

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyKe Loka 28, 2009 6:18 pm

Yleensä pelaan Gc-ohjaimel tai Nun-motella. Motella on mun mielest jotenki vaikee pelata D:
Takaisin alkuun Siirry alas
HeRu
Level 13



Viestien lukumäärä : 258
Rep : -2
Join date : 29.01.2009

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyTo Loka 29, 2009 12:56 pm

Jopo kirjoitti:

Myöhemmin vielä ostin testaus mielessä Game Stopin Gs:n Ja tykästyin siihen koska se istuu käteen paremmin.

Fix'd

En kyl menis sanoon että GS ohjain istuu paremmin käteen.. >___________________>

Joo ja aiheeseen.

Aluks pelasin Nun-Motella mutta sitte joskus otettii veljen kaa matsii ja se sano että miks pelaan noilla. Olin sillai lolwut että milläs? Tolla Cuben ohjaimellako, lol >__>

Sit kokeilin ja hakkasin 9 CPU:n Cupen ohjaimella ja aloin sillä sitten pelaan. '-'
Takaisin alkuun Siirry alas
Suprex
Level 1
Suprex


Viestien lukumäärä : 7
Rep : 0
Join date : 01.11.2009
Paikkakunta : Lievestuore, Laukaa

Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 EmptyMa Marras 02, 2009 6:57 pm

GC-ohjain se on, muuta en voisi kuvitellakkaan. Kun kerran on tottunut siihen Meleen ajoilta, miksi muuttamaan hyvää järjestelmää? GC on kaiken A ja O. Wink Kerran toki kokeilin parin matsin ajan Mote & Nuntsa-comboa, mutta huomasin heti että GC:llä kaikki sujuu paremmin. Sillä mennään, aina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjaustyylit   Ohjaustyylit - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ohjaustyylit
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SSBB Fin :: Brawl :: Muuta-
Siirry: