Hoi
Oon miettinyt että mitä tehdään sitten kun Smash4 tulee. Miltä skene, turnaukset ja foorumi näyttää esim. parin vuoden päästä.
Nyt kun uus peli tulee niin meillä on mahdollisuus kasvaa suuremmaksi skeneksi ja järkätä isompia turnauksia. Tätä varten pitäis ehkä jo miettiä näitä juttuja, esim. että mitä tehdään tälle foorumille, miten saadaan turnauksiin enemmän porukkaa ja mitä tehdään isojen tapahtumien kanssa (Lantrek jne). En ees tiedä kuka tän foorumin omistaa, joten ois ehkä varmempaa perustaa uus tai liittyä osaksi SmashFinlandia.
Mulla on tällä hetkellä mielessä ainakin yks idea: järkättäis Academic Nintendo Club ry:n kanssa turnaus Smash4 julkaisun yhteydessä. Oon ry:n hallituksessa ja voisin ehdottaa tätä seuraavassa kokouksessa. ANC ry on siis turkulainen yhdistys eli turnaus järkättäis Turussa esim. jossain yliopistolla.
Mitä mieltä ootte, pitäiskö Smash4 varten suunnitella näitä juttuja vai vaan odottaa että se tulee ja katsoa vasta sitten?
Tää edellyttää tietenkin sitä että Smash4 on pelinä niin hyvä että sitä on kiva pelata ja että suuri osa skenestä siirtyis pelaamaan kyseistä peliä : D