Johan tästä olen hetken jo jauhanut, mutta mitään en ole saanut aikaiseksi. Voisi nyt siis koittaa tätäkin ensimmäisen kerran jos jotain kaunista saisimme aikaiseksi.
Tosiaan, olisi hienoa saada hiukka Suomen pelaajia taas esille, tällä kertaa harmittoman combovideon muodossa, minkä editoinnin Triliz on luvannut ottaa hanskaansa, kiitos siis siitä. Ei mitään efektisontamyrskyä, ei mitään fillerisisältöä eikä taatusti let the bodies hit the flooria vaan rehdin rehellisen yksinkertainen video täynnä konemaisia comboja sopivan fiilistelevällä musiikilla. Videon pituuskaan ei tarvitse olla ylimaallinen 10 minuuttia tai sinne päinkään, muutamasta minuutista ylöspäin kaikki sopii kerätyn materiaalin mukaan.
Tarkoitus olisi esitellä mahdollisimman monta eri pelaajaa videossa mikäli vain kyllin kelpoa materiaalia löytyy. Combojen olisi siis hyvä olla mahdollisimman uniikkeja, ennalta-arvaamattomia tai muuten vain mahdottoman kivan näköisiä päättyen vielä hyvin suositeltavasti tappoon, koska mikään ei ole yhtä hypeä murskaavaa kuin hypettyä jostain upeasta sonponaloituksesta, mikä päättyy hyperklimaattisesti Foxin laaseriin, joka sekin saattoi ehkä osua. Jokainen pelaaja saa siis vapaasti kaivella kaikkein näyttävimpiä comboja arkistoistaan ja lähettää alustavasti 3-4 suosikkiansa omasta pelaamisestaan, ja mielellään myös vinkkaa kaverille jos löysi joltain muulta pelaajalta potentiaalisen clipin. Vapaalippua itsensä edustamiselle ei kuitenkaan ole vaan niiden combojen pitää oikeasti erottua edukseen videossa, Triliz ja minä lienemme enemmän kuin vaativia sopivuuden suhteen.
Se siitä pelottelemisesta, tällä projektilla ei ole minkäänlaista aikataulua, että ei tarvitse kiirehtien alkaa kaivella arkistoja tai hakea combojehovien ammattikorkeaan viileiden liikesarjojen toivossa. Video pusketaan ulos sitten kun siihen ollaan absoluuttisen tyytyväisiä. Minulle saa Skypessä lähettää vapaasti noita replay-tiedostoja (sori, Nokia 3510i:llä kuvatut klipit eivät valitettavasti kelpaa eikä muutkaan ennalta tallennetut pätkät) samalla kun kertoo aikavälin, mistä combo löytyy, kentän ja hahmot, sekä combon tekijän nickin. Kerään näitä koneelleni talteen ja aina vähän väliä kippaan lastin Trilizille, joka hoitaa suurimman osan editointia meidän ehdotukset ja mielipiteet huomioonottaen.
Täällä ketjussa voikin sitten vaikka virtuaalipiereskellä tai pitää muuta hillitöntä hupia.