Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 19 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 19 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 82 käyttäjää, tämä oli Ma Loka 21, 2024 5:24 am |
Marraskuu 2024 | Ma | Ti | Ke | To | Pe | La | Su |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Kalenteri |
|
|
| Päevää! | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
EIiitti Level 1
Viestien lukumäärä : 2 Rep : 0 Join date : 21.11.2013 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Päevää! To Marras 21, 2013 4:08 pm | |
| Terve kaikille! Olen Project M pelaaja Kuopiosta päin. Olen pelaillut Meleetä jo vuosia täysin kasuaaliporukalla kavereiden kanssa, mutta tässä noin vuosi sitten löysin Project M:n ja innostuin opettelemaan ihan kuinka se peli oikeastaan toimii. Suuren harjoittelun jälkeen olen jo kohtalaisella tasolla, mutta en kovinkaan paljoa voi enää edistyä, koska kaverini eivät ole kiinnostuneita pelin kilpailullisesta puolesta. Olen yrittänyt suositella peliä monelle, mutta kenelläkään ei näytä olevan sitä liekkiä opetella peliä kokonaan. Tämän vuoksi olen nyt etsimässä peliporukkaa hieman kauempaa. Harmi vain, että Project M on vielä harvinaisempi tapaus kuin Brawl tai Melee, joten pelaajien löytäminen on entistä vaikeampaa, mutta toivoa on. Vielä viimeisenä: Mistä päin tulisi jatkaa etsimistä? IRC:n puolella, Steamissa (haluaisin sen inviten, jos ei haittaisi) vai jossain muualla? Kiitos lukemasta ja toivon, että porukkaa löytyy. | |
| | | Jage [Admin]
Viestien lukumäärä : 786 Rep : -2 Join date : 08.11.2008
| Aihe: Vs: Päevää! To Marras 21, 2013 4:16 pm | |
| Moro vaan. Tota Project M ei kovinkaan moni kauheesti pelaile ainakaan mun tietääkseni. Mutta jos jonkunlaista peliseuraa kaipaa niin skype groupin kautta ehkä suurimmat mahdollisuudet. Steam group on about täysin tyhjä ja IRC:ssä ei pahemmin aktiivisia Brawlin pelaajia pyöri. | |
| | | Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Päevää! To Marras 21, 2013 5:34 pm | |
| Iltaa. Suomen ehkä aktiivisin PM pelaaja asuu Espoossa. Hänen nickkinsä on tällä foorumilla Novi. Olemme pari kertaa pelattu kyseistä peliä. Itsekin pidän PMstä vaikka en ole mitenkään erityisen hyvä. Jos joskus satut eksymään tänne PK seudulle niin tuskin minua tai Novia pieni PM sessio haittaisi. | |
| | | Schwa Level 20
Viestien lukumäärä : 448 Rep : 7 Join date : 20.03.2010
| Aihe: Vs: Päevää! To Marras 21, 2013 7:03 pm | |
| Jou mään ja tervetulloo viel kerran. Tuu Lantrekkiin : ) | |
| | | mmKALLL Level 18
Viestien lukumäärä : 390 Rep : 1 Join date : 22.12.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Päevää! To Marras 21, 2013 10:24 pm | |
| Tosiaan, jos lisäät mut Skypessä (nick on esa-mmkalll), niin lisään sut tohon meidän chattiin jossa voi kysellä peliseuraa ja kaikkea muutakin. Tällä foorumilla keskustelu on päässyt hieman kuivumaan, ja käytämmekin tätä nykyään lähinnä turnauksien ilmoittautumisten ja tulosten seuraamiseen - kaikki olennainen tapahtuu Skypessä.
Toinen paikka, josta voipi P:M pelaajia löytyä on smashfinlandin foorumit, jossa on pääosin Meleen pelaajia. Luulen että Brawl -skenessä peliseuran löytymiselle voi olla suurempi todennäköisyys, kun moni meleepelaaja ei omaa wiitä tai tarvittavia hackejä tai pitää originaalista paljon enemmän. Novi tosiaan asuu Espoossa ja koittaa välillä promota peliä Meleeskenen puolella.
Lantrekkiin P:M mukaan niin varmasti ihmisiä tulee pelailemaan. Itse olen lähinnä Brawlista kiinnostunut, mutta mielestäni SSB64/Melee/Brawl ja P:M ovat kaikki varsin hyviä. | |
| | | bËst Level 7
Viestien lukumäärä : 124 Rep : 3 Join date : 29.12.2010
| Aihe: Vs: Päevää! Ma Marras 25, 2013 10:04 pm | |
| Sjoella ollaan silleen sopivan paljon pelailtu Roject M:ää. En nyt sano, että mitenkään super compena, mutta koska todella vahvalta compe-melee pohjalta on lähdetty niin aloitustasommekin peliin koskiessa oli aika korkea. Minä (bËst) ja kaverimme zÄp, sÖpö ja Über aina silloin tällöin pelaillaan kun halutaan vaihtelua meleelle. En kyllä mitenkään sen suuremmin oo pelin statusta korottanut, koska ei siitä Meleen korvaajaa ikinä saada. Mutta kivaa vaihtelua kylläkin. | |
| | | EIiitti Level 1
Viestien lukumäärä : 2 Rep : 0 Join date : 21.11.2013 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Päevää! Su Joulu 01, 2013 9:48 pm | |
| bËst Hieno homma! Kuopio on vielä suhteellisen lähellä tuota Suonenjokea, joten sinne ajaminen tai bussilla tulo ei ole kukkarollekaan kovin mahdoton ajatus. En itsekään todellakaan ammattitason pelaaja ole, enkä aio tullakaan luultavasti, mutta haeskelen vain pelaajia, joidenka kanssa voi pelissä kehittyä. Olisi mukava päästä pelailemaan joskus. Tätä keskustelua olisi kyllä helpompi jatkaa Skypen puolella. Lisäilepäs minut, jos haluat. Skype: eiiitti | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Päevää! | |
| |
| | | | Päevää! | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |