Heru: Onnee voitost - näillä eväillä Apexiin koneilemaan. En ees nähny GFää kun se tais mennä niin nopeesti.
Schwa: Kiitti kun järkkäsit tota turnausta. Oot usein vastuuntuntoinen näissä asioissa etkä oo ollenkaan avuton :)Stressinsietokykyä täytyy hallita kun näitä turnauksia järkkää ja siinä olisi ainakin parannettavaa. Itse olisin voinu olla aktiivisempi niinkuin viimeksi. Tuntuu oikeastaan siltä että Loota olisi ansainnut TO tittelin paremmin kuin minä tuolla paikanpäällä (mainostin kyllä turnausta ja selvitin porukoille reittejä jne). Pelasit myös tosi hyvin Norjalaisia vastaan ja matsejasi oli ilo seurata.
Loota: Propsit sulle kun jaksoit hakea Norjalaiset. Ei kuulemma todellakaan ollu mikään tylsä matka. Sait vuosituhannen armahduksen kun settisi Bikeä vastaan olikin friendly eikä oikea turnaussetti höhöö. Sun matseja oli myös kiva seurata Norjalaisia vastaan. Onnea Apexiin!
mmKALLL: Hajottavat matkat sun kaa niinku yleensäkin. Onnee 7. sijasta ja siitä että sijoituit mua paremmin. Tästä se sitten lähtee, eikä tosiaankaan kannata lopettaa ku oot just päässy vauhtiin. Sun setit hudettia vastaan oli tosi hype. Lisää tollasta! Kun oot häviöllä niin koitat lähes JOKA kerta tehdä comebackin silleen että otat aika isoja riskejä - f-smasheja viskoilet jne. Varo tollasta.
Susi: Fiini hermanni niinku aina ennenki. Harmi ettet voittanu Hudettia tai Bikeä. Yritys oli kyllä kova ja koitin kannustaa parhaani mukaan =/ Keväällä mennään sit ihan oikeesti jonnekin. Sitä odotellessa.... Hymyile ja vilkuta.
Hillo: Mukava nähdä suakin taas! Harmi ettei pelattu täl kertaa.
Cleftor: Jou, mikset koneillu muitakin vastaan niinku koneilit mua vastaan? :(Oli fiiniä.
LzR: Oli jopa aika kiva random setti vaikka hävisin, mutta ei voi mitään. Aina ei voi voittaa. Olit fiiniä matkaseuraa, vaikka nukuitkin puolet matkasti. Tiiän kuitenkin että voit tarpeen tullen olla tosi kone (esim Falcolla mua vastaan ja viikko sitten Buugoa vastaan. How do you do that?) ja Ranskanreissu oli niinku da bess. Keväällä jonnekin jess käy. Random setti enskerral käy kans
Lari K: Jou, mukavaa nähdä suakin taas vaihteeks. Oot edelleenkin Suomen paras Pit kunnes toisin todistetaan =) Tuuppa Luminyrkkiin sittenkun se pidetään tuolla Porissa.
Jebu: Näillä eväillä Amerikkaan?
Boxy: Mukavat pelit. Tuu joskus uudestaan.
Iituska: Ei pelattu, mutta näytit olevan aika hyvä sen perusteella mitä näin.
Black: Yllättävän hyvä MK. Tuu ihmeessä uudestaan jonnekin.
Slaq: Oli mukava nähdä suakin taas. Harmi ettet ehtiny singlesiin, olisit ihan hyvin voinu päästä vaikkapa brackettiin. Olet todella tekninen pelaaja, mutta suosittelen välillä harkitsemaan tiettyjä asioita. Jotkut ottamasi riskit (esim Dair) ovat liian suuria kun olet korkeilla prosenteilla tai vaikkapa Warioa vastaan millä tahansa prosenteilla (pieru). Luminyrkissä sit kunnolla!
VsKatshuma: ESPOON PARAS SONIC JA VALOKUVAAJA! Oli hauskaa tavata.
Romant1c Mario: Yhtäkkiä vaan törmäsin suhun :DSäkin olit yllättävän hyvä niinkun muistin. Toivottavasti tuut johonkin turnaukseen jatkossakin. Siis ihan meidän omiin eventteihinkin jos vain on kiinnostusta.
OZZI: Kiva kun tulit ja toivottavasti jäi hyvä kuva ja kiinnostusta jatkaa.
White: Sinullakin oli todella paljon potentiaalia. Tulkaa ihmeessä White kanssa uusiks jonnekin turnaukseen.
Biibe: Vaikutit hyvältä ja motivaatiotakin näytti olevan. Toivottavasti tulit jäädäksei =)
Spike: Kiva tavata. Huomaa että oot pelannu Pictossa ennekin.
Tompreos. Mo.
http://smashboards.com/threads/lantrek-2014-brawl-results.345791/#post-16198831
Results thread ^ Tuonne voi laittaa shoutoutit Norjalaisille.