SSBB Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SSBB Fin

Suomalainen Super Smash Bros foorumi/Finnish Super Smash Bros forum.
 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesXatRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Project Phoenix
Tervehdys! EmptyKe Maalis 02, 2016 1:25 pm kirjoittaja mmKALLL

» Moro Tampereelta!
Tervehdys! EmptyTi Maalis 03, 2015 10:05 pm kirjoittaja Azzeron

» Lantrek 2015 Smash for WiiU! 26.2-1.3 Tampere
Tervehdys! EmptyPe Helmi 20, 2015 10:05 pm kirjoittaja Cleftor

» Piirrä pokemon
Tervehdys! EmptyLa Tammi 17, 2015 12:03 pm kirjoittaja Ripa

» Terve!
Tervehdys! EmptyLa Tammi 17, 2015 11:01 am kirjoittaja Ripa

» Dyn4-Miitti (16. - 18.1.2014) Official Thread
Tervehdys! EmptyTo Tammi 15, 2015 10:53 pm kirjoittaja Krea

» Olen Nostalgia from Tampere
Tervehdys! EmptyMa Tammi 12, 2015 9:01 pm kirjoittaja Jebu

» Dyn4-Miitti: 16.1 - 18.1 vai 30.1 - 1.2?
Tervehdys! EmptyMa Joulu 29, 2014 6:02 pm kirjoittaja mmKALLL

» ANC:n Smash-turnaus la 15.11. Turku
Tervehdys! EmptyMa Loka 27, 2014 8:40 pm kirjoittaja Jite

Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 21 käyttäjää, tämä oli To Kesä 08, 2023 12:35 pm
Top kirjoittajat
-LzR-
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Susi
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Jage
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Jebu
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
TuKéZu
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Turso
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Schwa
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Ripa
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Xylitol
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Vurkkeli
Tervehdys! I_vote_lcapTervehdys! I_voting_barTervehdys! I_vote_rcap 
Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenteriKalenteri

 

 Tervehdys!

Siirry alas 
+6
Xylitol
Riolufin
Jage
Turso
Schwa
Sazen
10 posters
KirjoittajaViesti
Sazen
Level 1
Sazen


Viestien lukumäärä : 7
Rep : 0
Join date : 28.06.2013

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Kesä 29, 2013 12:06 am

Terve ihmisille, Sazen tässä. Olen Marth main Espoosta, ja olen pelaillut SSB-sarjan pelejä ihan ensimmäisestä, eli Super Smash Brosista lähtien, siirtyen sitten 2001-2002 välillä Meleen pariin. Meleetä sitä tulikin sitten pelailtua sitten ties kuinka monta sataa tuntia veljeni ja kavereideni kanssa. Niitä aikoja muistan kyllä lämmöllä, ei tavaroita, 1 elämä/stock ja FD. Siinäpä meidän säännöt, mutta jonkinlaista kilpailullisuutta on ollut jo melko kauan. Sitten tuli Brawl, joka ei imaissut mukaansa aivan samalla tapaa kuin Melee, kunnes tuossa pari kuukautta sitten löysin itseni taas pelin parista.

Kuinkas löysinkään oikein SSBB Finin? Noh, kun palasin Brawlin pariin halusin parantua, jonka lisäksi etsin itselleni mainia, sillä ennen sitä vaihtelin esim. Lucarion, Olimarin, Wolfin ja joskus MK:n välillä. Etsiessäni tietoa päädyinkin sitten Smashboardsille ja Youtuben ihmeellisestä maailmasta aloinkin löytää näitä ihan pro-tasoa olevia matseja. M2K, Esam, Ally, Mr. R, Leon, Mikeneko, vuoden 2012 Apex-mestari Otori, vuoden 2013 Apex-mestari Salem jne... Aikani tutkiskeltua Smashboardsin eri alueita päädyin sitten bongaamaan myös ketjun, jossa käsiteltiin jotain suomalaiseen Smash-sceneen liittyvää. Siitä sitten ihan vain googlettamalla löysinkin tieni tännekin varsin nopeasti.

Melko kauan tosin kulutin aikaani vain olemalla sivustakatsoja, tutkiskelemalla vain muiden tuotoksia esim. Marth Boardseilla etc. Kun sitten tuo traileri SSB for Wii U:lle ja for 3DS:lle tuli, otin itseäni niskasta kiinni ja päätin vain rekisteröityä Smashboardsille, ja nyt tänne.

Marthin päädyin valitsemaan siitä syystä, että pidin tavasta, jolla juuri nämä parhaat Marthit osaavat hahmolla pelatakaan. Nopea liikkumaan, nopeat iskut, ulottuvuutta ja sitä (tipper) hyödyntämällä palkitaan ihan damagen ja knockbackin muodossa. Jokin vain Marthilla pelaamisessa herätti uteliaisuuteni, jonka myötä viimein vuosien jälkeen olin saanut itselleni mainin.

Perimmäisenä syynä minulle rekisteröityä tänne on toki mahdollisuus löytää tasokasta peliseuraa, kenties käydä turnauksissa aikanaan ja tavata Brawlista kiinnostuneita henkilöitä. Toki sitä voisi laittaa jonkinlaiseksi tavoitteeksi olla myös Suomen nro. 1 Marth, vaikka toki ainakin tällä hetkellä se utopistiselta saattaakin kuulostaa! Mutta tavoitteita ja kunnianhimoahan sitä olla pitää, eikös? Smile

Toivon mahdollisimman pian olevani kykeneväinen käydä haistelemassa ilmapiiriä jossakin turnauksessa ja luultavasti kerran tai pari ainakin täysin jyrätyksi, mutta sehän on paras tapa oppia, kohdata parempia vastuksia jotka rankaisevat virheistä jne. Hieno asia, että täällä Suomessakin on oma Smash scenensä. Very Happy

Edit. Ja eräs syy minulle rekisteröityä tänne juuri nyt oli nähdä Susi ja Heru CT Zeron streamissa, jota tällä hetkellä ajankuluksi katselen, jonka lisäksi olen pari kertaa nähnyt Herun pelaavaan Zeroa vastaan.


Viimeinen muokkaaja, Sazen pvm La Kesä 29, 2013 2:28 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Schwa
Level 20
Schwa


Viestien lukumäärä : 448
Rep : 7
Join date : 20.03.2010

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Kesä 29, 2013 2:04 am

Tervetuloa : )

Rekkasit tänne sopivasti ennen kesän (ellei jopa koko vuoden) suurinta turnausta, Rautanyrkkiä: https://ssbb.palstani.com/t362-rautanyrkki-10-26-287-sornainen-helsinki#10796

PK-seudulta löytyy paljon pelaajia, esim Espoosta mmKALLL, joka pelaa Marthilla.

Kannattaa tulla juttelemaan irciin (#ssbbfin), johon pääsee esim. tätä kautta: http://webchat.quakenet.org/
Takaisin alkuun Siirry alas
Turso
Mod
Turso


Viestien lukumäärä : 473
Rep : 1
Join date : 23.12.2009
Paikkakunta : Jämsä

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Kesä 29, 2013 2:45 am

Hoi vaan ja tervetuloa. Ollaan nykyään Ganondorf tuolla ircissä niin tule sinne chattaamaan jos maistuu.

Ja rautanyrkistä vaa hakemaan vauhtia.


Viimeinen muokkaaja, Turso pvm La Kesä 29, 2013 2:46 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jage
[Admin]



Viestien lukumäärä : 786
Rep : -2
Join date : 08.11.2008

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Kesä 29, 2013 2:45 am

Moro vaan, foorumeilla ei tapahu oikeen mitään joten ilmesty tonne ircin puolelle tosiaan jos haluat jotain kanssakäymistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Riolufin
Level 7



Viestien lukumäärä : 122
Rep : 6
Join date : 28.06.2009
Paikkakunta : Jämsä

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Kesä 29, 2013 10:13 pm

Ganondorf  Ganondorf  Ganondorf  Tervetuloa vaan, tule turnauksiin pitämään hauskaa. Ganondorf
Takaisin alkuun Siirry alas
Xylitol
[Admin]
Xylitol


Viestien lukumäärä : 433
Rep : 27
Join date : 28.03.2009
Paikkakunta : Vihti

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptySu Kesä 30, 2013 10:03 pm

Tervetuloa vaan!

Kyllä näitä foorumeitakin on lupa käyttää näin yleisesti sanoen Ganondorf 
Takaisin alkuun Siirry alas
Jebu
Level 24



Viestien lukumäärä : 549
Rep : 18
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Helsinki.

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyTi Heinä 02, 2013 1:58 am

Iltaa.
On tosi mukavaa saada uusia innokkaita pelaajia sceneen! Asut vieläpä kätevästi PK-seudulla jossa on eniten pelaajia.
Jos kiinnostaa kesän aikana pelata niin voit vaikka sopia mmKALLLn, mun tai LzRin kanssa jotain miittiä. mmKALLL sattuu asumaan Espoossa ja hänkin on Marth pelaaja. Itse asun Helsingissä ja täällä on pari muutakin pelaajaa joita saattais kiinnostaa. Espoossa on mmKALLEN lisäksi muutama semi-aktiivinen pelaaja.
Itse tulin juuri Ranskasta jossa pelasin muunmuassa Leonin kanssa. Parhaimmillaan meillä oli hyvin tiukkaa ja turnausmatsi päättyi silleen et mulla oli 50% ja sillä 200% (vika stock) ja se tappaa mut dairilla >_> Se herra on kuitenkin selkeesti parempi kuin kukaan Suomesta. Oli btw helkkarin hieno kokemus toi turnaus ja reissu mut se on nyt toinen stoori.
Turnauksiin kannattaa ehdottomasti tulla. Jos vain pääset niin tulehan ainakin viimeistään tonne Rautanyrkkiin joka pidetään Helsingissä.
https://ssbb.palstani.com/t362-rautanyrkki-10-26-287-sornainen-helsinki#10796
Siinä löydät infoa Rautanyrkistä.


Viimeinen muokkaaja, Jebu pvm Ti Heinä 02, 2013 2:18 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/user/ketturuut
-LzR-
Level 31
-LzR-


Viestien lukumäärä : 913
Rep : -4
Join date : 24.02.2010
Paikkakunta : Helsinki

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyTi Heinä 02, 2013 2:07 am

Mahtavaa että on uusia pelaajia tervetuloa sceneen. Täällä Ruoholahdessa on melko kovan tason pelaajia ja meille voi vapaasti tulla viikonloppuisin käymään pelaamassa jos siltä tuntuu. Espoosta pääsee tänne melkein suoraan bussilla. Olen mielestäni ihan suht hyvä myös opettamaan että voin parhaani mukaan auttaa tavoitteessasi. Täällä 50m päässä talostani asuu myös suomen paras Marth pelaaja.
Jos kiinnostaa ennen vaikka Rautanyrkkiä tutustua porukkaan ja treenata pistä mulle vaikka viestiä niin järkätään jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
mmKALLL
Level 18
mmKALLL


Viestien lukumäärä : 390
Rep : 1
Join date : 22.12.2010
Paikkakunta : Espoo

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyTi Heinä 02, 2013 4:09 am

Joo, lisäseppä skypessä esa-mmkalll niin laitetaan paahdot päälle Very Happy Pelailen Brawlin lisäksi vaikka ties mitä pelejä, ja LzRn kanssa tulee myös pelailtua suht usein. Mikäli Marth kiinnostaa, niin se sattui sopivasti - Espoossa on koko Suomen suurin Marth-keskittymä Wink

Missäs päin Espoota asustelet? Itse olen Suvelassa, ja tänne voi mun puolesta tulla vaikka koko viikoksi pelailemaan.

Edit: Meinasi olennaisin kysymys unohtua. Manga vai anime, vaiko molemmat? Itse olen enempi animeihmisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazen
Level 1
Sazen


Viestien lukumäärä : 7
Rep : 0
Join date : 28.06.2013

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Heinä 06, 2013 4:04 pm

Terve taas kaikille! Kiitoksia lämpimistä vastauksista, ensivaikutelma ainakin täällä foorumin puolella on varsin hyvä. Very Happy

Kuten mmKALL:ille vastasin tuolla Smashboardsin puolella (Pahoitteluni kun en ole ollut käynyt täällä vilkaisemassa vastauksia), niin noiden miittien osalta pitää katsoa, että kuinka oikein kesästä huolimatta oikein ehtiikään, kun kiireitä minulla hieman on. Ja sanottakoon, että hieman kyllä ujostuttaakin. Embarassed 

Espoo vai Suomen Marth keskittymä? Mielenkiintoista, ilmeisesti siis tittelillä "Espoon paras Marth" pääsisi melko lähelle tuota tavoitettani? ;)Näinkin tuossa yhtenä päivänä koulussa kahden henkilön pelaavan Brawlia, molemmat Marthilla. Hauskaa. Asun Kaitaalla, eli hieman täällä etelämpänä siis.

Jebulle: Juu, lueskelinkin tuosta muun muassa Smashboardsilta, ja ilmeisesti ihan hyvää menestystäkin siellä tuli? Ai ai, voin vain kuvitella minkälaista onkaan pelata sen tason pelaajia vastaan kuin Leon, unohtamatta tietenkään Glutonnya, turnauksen voittajaa ja monesti Leonin finaalissa kohdannutta Warioa. Varmasti oli aivan huikea kokemus! Monesti olen katsonut juuri tuolta Youtube kanava SmashTournoilta videoita eri matseista. Smile-LzR-:lle ihan erikseen maininta melkoisesta aktiivisuudesta juuri tuolla edellämainitun Smashboardsin puolella, hauskaa on ollut lueskella teikäläisen juttuja siellä.

mmKAll:ille lopuksi: Niin, ja viimeiseen ja olennaiseen kysymykseen: Anime, mangaan en ole ainakaan VIELÄ sen kummemmin tutustunutkaan. Mistä ihmeestä edes keksit kysäistä tuollaista, profiilikuvaniko viitteitä antoi? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Laatikko
Level 11
Laatikko


Viestien lukumäärä : 211
Rep : 17
Join date : 06.10.2010
Paikkakunta : Jöpön nuttura

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Heinä 06, 2013 8:19 pm

Teretulemasta vaan, uudet pelaajat ovat aina tervetulleita.

Sazen kirjoitti:
Ja sanottakoon, että hieman kyllä ujostuttaakin. Embarassed 
Tämän voit unohtaa välittömästi, sillä tämä scene on sellaista porukkaa, että ei paremmasta väliä. Toistaiseksi kaikki uudet pelaajat ovat päässeet mainiosti sisään porukkaan niin ei mitään paineita sen suhteen. Ikähaitarikin on suuri kuin mikä ja porukkaa on laidasta laitaan, täällä ei ennakkoluuloja liiemmin harrasteta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sazen
Level 1
Sazen


Viestien lukumäärä : 7
Rep : 0
Join date : 28.06.2013

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptyLa Heinä 06, 2013 8:24 pm

Rohkaisevaa kuultavaa Laatikko, ja onnitteluni muuten tuosta 13 sijasta siellä Ranskassa. Oli senkin osalta selvästi onnistunut reissu kokonaisuudessaan ja erityisesti sinun kohdalla. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Laatikko
Level 11
Laatikko


Viestien lukumäärä : 211
Rep : 17
Join date : 06.10.2010
Paikkakunta : Jöpön nuttura

Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! EmptySu Heinä 07, 2013 4:21 pm

Kiitosta vain, nuo ulkomaanreissut ovat erityisen hyviä motivaatiopiikkejä omaan pelaamiseen. Niiden jälkeen tietää omat heikkoudet ja vahvuudet entistä paremmin niin kehittyminenkin onnistuu paremmin.

Sulle suoraan tavoitteeksi tulla mukaan ulkomaille kunnon lössin kera tutustumaan turpasaunan toimintaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tervehdys! Empty
ViestiAihe: Vs: Tervehdys!   Tervehdys! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tervehdys!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SSBB Fin :: SSBB Fin :: Uudet jäsenet-
Siirry: