Bugaah, wiimeiset porat omalta osaltani ennen 18 päivän metsäreissua Rovajärvellä. Hauskaa oli, majoitus oli ekstra oossum ja ympäristön downloadaus (paikalle saapuminen ja kauppareissut) myös oossum. Aikataulut tuntuivat enemmän viitteellisiltä, mun puolesta minut olisi voinut vaan byettaa Smashista kun tulin hienosti melkein kaksi tuntia myöhässä siitä (vaikka en minä siihen pyrkinyt...!) ja sitten kun random porat alkoi niin oho, olikin jo keskiyö. Whoops.
Fiiniä todeta että Sänke huuruissa vedetty Snake shenanigans oli melkein jonkin arvoista. En oikeasti kuvitellut pärjääväni niinkin kaurapuuromaisella tuntumalla, mutta maken järki on vissiin paras järki.
Paluumatka kuumotti koska yhtäkkiä menin kaukojunaan joka meni Helsinkiin ja multa nyhdettiin 6 euroa lähilipun lisäksi Visalla vaikka semmoinen ei kuulemma kelvannut. Krpl.
Shautauts
* mmKALLL
Ensinnäkin helvetin iso kiitos miitin järjestämisestä, sen ylläpitämisestä ja yöpymismahdollisuudesta. Tatsua ei pelattu niin paljoa kuin mitä olisi ehkä ehtinyt, mutta kesäkuun alettua alkaa todelliset kehittymismahdollisuudet. Huomaa kyllä, kuinka Ryu/Tekka toimii paremmin kuin muut tiimisi. Johtuuko sitten pelkästään välineurheilun vaatimasta tasosta (Condor / Zero on kyllä GCN padille turhan vaativa) vai jostain muusta, ei se maailmaa kaada. Vaihtaisin kyllä Tekkamanin johonkin järkevämpään hahmoon (Casshan), toisaalta ei se aina vaihtamalla parane...
Soolo Karasiin voit kokeilla enemmän Elt Winin käyttöä, koska dat blade mirroria ei vaan kinosta mikään. A-versiosta voisit assistilla jopa saada komboa siitä...?
Tatsun GF olis voinut kyllä olla edes Bo5!
Ja harkitse tikun hankintaa, voin tarvittaessa lainata.
Also, erittäin hienoa kun viitsit kokeilla Dissidiaa ja vielä piditkin siitä. Potentiaalinen random pora jos rupean tuomaan Vitaa ja PSPtä mukanani?
* Schwaaaaaaa
Snake peilit olivat tasteeeh, hajoan miinakontroliin, too good. Tarinointi ledge gamen ohessa myös liian imba.
* Jebuuuuu
Oltiin kuumia leivänpaahtimia esine dubbelseissa, loistavaa toimintaa! Eternally suolaa Iken f-throw loopiin, koska äääää. Itse asiassa tosi mahti Ike, '08 Ikea täytyy kunnioittaa. F-Smash oli vaan NHLää.
* -LzR-
Noniin, nyt ollaan jo Suomen toiseksi paras Tatsu pelaaja! Ei voi muuta kuin onnitella Esan paketoinnista ja kiittää kuumottavasta vastuksesta. Voinko enää nähdä Morrigania tuhkana hahmona? En koskaan. Nyt se on hit-confirmattu koska 90 % elkuista menee heittoihin ja kombotettuihin LV kolmosiin. Korjaat vaan Bladen kuntoon, eli a.2C-Falchion gimmick ja kombo konsistenssi ja bam. Level uppia ei voi estää koska pelaat jo tiimiäsi oikeassa järjestyksessä.
Nyt mä olen sun ja Esan takia mennyt hommaa GGAC Plussan PSPlle. D: Hommaa se Dissidia Duodecim in return, koska super fanboy peli joka on semi-legit ja hyper hauskaa. Pidä huoli vaan että se on EU versio koska ad hoc moninpeli on region locked, eli USA ja EU versiot ei voi pelaa keskenään vaikka peli olisi muuten identtinen.
* Dyna
Odotin enemmän Toon Linkiä Snakea vastaan kuin Pikachua, tiedä sitten olisko ollut parempi vaihtoehto. Otetaan ensi kerralla enemmän casuaaleja jos vaikka saisit downloadattua käärmeeni!
* Vurky
Mikset tullut, ääääääääh.
Kiitos vielä kaikille paikallaolleille, ebin menoa ei voita mikään (paitsi ebimpi meno, oho)!