SSBB Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SSBB Fin

Suomalainen Super Smash Bros foorumi/Finnish Super Smash Bros forum.
 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesXatRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Project Phoenix
Smashia Rovaniemellä EmptyKe Maalis 02, 2016 1:25 pm kirjoittaja mmKALLL

» Moro Tampereelta!
Smashia Rovaniemellä EmptyTi Maalis 03, 2015 10:05 pm kirjoittaja Azzeron

» Lantrek 2015 Smash for WiiU! 26.2-1.3 Tampere
Smashia Rovaniemellä EmptyPe Helmi 20, 2015 10:05 pm kirjoittaja Cleftor

» Piirrä pokemon
Smashia Rovaniemellä EmptyLa Tammi 17, 2015 12:03 pm kirjoittaja Ripa

» Terve!
Smashia Rovaniemellä EmptyLa Tammi 17, 2015 11:01 am kirjoittaja Ripa

» Dyn4-Miitti (16. - 18.1.2014) Official Thread
Smashia Rovaniemellä EmptyTo Tammi 15, 2015 10:53 pm kirjoittaja Krea

» Olen Nostalgia from Tampere
Smashia Rovaniemellä EmptyMa Tammi 12, 2015 9:01 pm kirjoittaja Jebu

» Dyn4-Miitti: 16.1 - 18.1 vai 30.1 - 1.2?
Smashia Rovaniemellä EmptyMa Joulu 29, 2014 6:02 pm kirjoittaja mmKALLL

» ANC:n Smash-turnaus la 15.11. Turku
Smashia Rovaniemellä EmptyMa Loka 27, 2014 8:40 pm kirjoittaja Jite

Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 4 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 4 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 21 käyttäjää, tämä oli To Kesä 08, 2023 12:35 pm
Top kirjoittajat
-LzR-
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Susi
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Jage
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Jebu
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
TuKéZu
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Turso
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Schwa
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Ripa
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Xylitol
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Vurkkeli
Smashia Rovaniemellä I_vote_lcapSmashia Rovaniemellä I_voting_barSmashia Rovaniemellä I_vote_rcap 
Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenteriKalenteri

 

 Smashia Rovaniemellä

Siirry alas 
+3
mmKALLL
Jebu
Mallu
7 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Tammi 30, 2013 2:21 pm

RoiPora 15-16.2.

Osoite on Kairatie 75 eli Lapin Ammattiopisto tai sen asuntola. Tämä varmistuu ensi viikkoon mennessä.

Porataan siis Juurakkotie 45 as 2:ssa. Yksärillä saa multa puhelinnumeron, jos kaipaa ohjeita. Lapin Ammattiopistolta pääsee, kun lähtee kävelemään Lapinrinteen Siwaa kohti n. 400 metrin verran.

15:00 eteenpäin voi alkaa valumaan paikalle ja olla niin pitkään kuin huvittaa. Katsotaan paikan päällä mitä pelataan ja miten

Osallistujalista:
1. Mallu
2. Darch
3. zÄp
4. TuKéZu
5. Genkku
6. Genkun kaveri

Tarvikelista:
2 x TV (Mallu)
2 x Cube, Melee -settejä (Mallu)
1 x Wii, Melee -settejä (Darch)
Recordausvälineet (Darch)
2 x GC-ohjain, jos joltain ei löydy (Mallu)
Kannettava Tion yms. vuoksi (Mallu)



Alkuperäinen viesti:
Juonipaljastus:


Viimeinen muokkaaja, Mallu pvm Ma Helmi 11, 2013 8:23 pm, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jebu
Level 24



Viestien lukumäärä : 549
Rep : 18
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Helsinki.

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Tammi 30, 2013 2:35 pm

Moro.
Genkku, Tukezu ja Kiisseli tulevat ensimmäisinä mieleen.
Kiisselistä en ole ihan varma että asuuko juuri rovaniemellä. Waffles saa tarkentaa tuon tiedon.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/user/ketturuut
mmKALLL
Level 18
mmKALLL


Viestien lukumäärä : 390
Rep : 1
Join date : 22.12.2010
Paikkakunta : Espoo

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Tammi 30, 2013 3:22 pm

Ainakin jossain vaiheessa itselläni on tarkoitus jonkin aikaa ensi kesänä sijaita Oulun seudulla; sieltä olisi helppo tulla rovaniemelle mitteihinkin mikäli seura kiinnostaa.

Yhtäkkiä Mallu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vurkkeli
Level 18
Vurkkeli


Viestien lukumäärä : 393
Rep : 17
Join date : 23.02.2010
Paikkakunta : k

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Tammi 30, 2013 6:25 pm

Rovaniemellä ei kyllä valitettavasti oo yhtään pelaavaa tyyppiä. Wifiä voin kyl pelaa jos haluut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Tammi 30, 2013 8:42 pm

Jebu kirjoitti:
Moro.
Genkku, Tukezu ja Kiisseli tulevat ensimmäisinä mieleen.
Kiisselistä en ole ihan varma että asuuko juuri rovaniemellä. Waffles saa tarkentaa tuon tiedon.
Jos viitsit vinkata tähän topiciin tai ihan muuten vain kysellä josko kiinnostusta löytyy.

Vurkkeli kirjoitti:
Rovaniemellä ei kyllä valitettavasti oo yhtään pelaavaa tyyppiä. Wifiä voin kyl pelaa jos haluut.
Ei mulla siihen ole kiinnostusta, tai oikeastaan pelaamisen netissä ei ylipäätänsä ole kiinnostusta. Verrattuna livenä pelaamiseen, ei panostettu aika maksa itseään takaisin.

mmKALLL kirjoitti:
Ainakin jossain vaiheessa itselläni on tarkoitus jonkin aikaa ensi kesänä sijaita Oulun seudulla; sieltä olisi helppo tulla rovaniemelle mitteihinkin mikäli seura kiinnostaa.

Yhtäkkiä Mallu.
Kaikki on plussaa. Kesällä voin varmaan tarjota paremmin yösijaakin, jahka uuden asunnon löydän. Muutenkin pyrin katsomaan tätä mahdollisimman pitkällä aikavälillä, ettei se katastrofi ole vaikkei heti löytyisikään ketään kiinnostunutta. Ainahan väki muuttaa, matkustelee ja yksinkertaisesti joku random-tyyppi saattaa huomata tai kuulla jonkin vielä randomimman yhteyden kautta.

Olen muuten lurkkaillut kyllä pitempäänkin täällä, vaikken ole rekisteröitynyt. What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
TuKéZu
[Admin]
TuKéZu


Viestien lukumäärä : 496
Rep : -4
Join date : 16.10.2008
Paikkakunta : Rovaniemi

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyPe Helmi 01, 2013 3:24 pm

Vurkkeli kirjoitti:
Rovaniemellä ei kyllä valitettavasti oo yhtään pelaavaa tyyppiä
Lies! Pelasinhan mie sillon wifis joskus... viimevuoden... alkupuolella...?

Paha tosiaan sanoa mitään, meleetäkään en oo pelannu ku vaan sen verran että joskus unlockkasin kaikki hahmot.
Sillon Vohvelirautaankin olin menossa pääosin siinä toivossa että pääsis näitä eteläisempiä poraajia tapaamaan henkilökohtaisesti :x
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Helmi 04, 2013 7:48 pm

TuKéZu kirjoitti:
Vurkkeli kirjoitti:
Rovaniemellä ei kyllä valitettavasti oo yhtään pelaavaa tyyppiä
Lies! Pelasinhan mie sillon wifis joskus... viimevuoden... alkupuolella...?

Paha tosiaan sanoa mitään, meleetäkään en oo pelannu ku vaan sen verran että joskus unlockkasin kaikki hahmot.
Sillon Vohvelirautaankin olin menossa pääosin siinä toivossa että pääsis näitä eteläisempiä poraajia tapaamaan henkilökohtaisesti Mad

Miittejä pidetäänkin kehittymisen ynnä hauskanpidon vuoksi. Itse olen vielä valovuosien päässä siitä, että edes bracketiin pääsisin turnauksessa ja suurin syy miittien järjestämiseen täällä mulla on nimenomaan kehittyminen pelissä. Aikalailla aloittelijatasolta kaikki varmaan lähtisivät, kun ei täällä ketään kovempia pelaajia asusta. Sitä paitsi Brawlia olet varmaan pelannut enemmänkin? Ja tottakai potkit kaikkia GC-ohjaimen omaavia tuttujakin perseelle ja yrität houkutella mukaan.

Itse menen poraamaan erään kaverin luo viikonloppuna käännytysmielessä ja katson josko siitä saisi yhden aktiivin mukaan. Sen lisäksi on ainakin 2-3 tyyppiä, joita yritän vakuutella kokeilemaan Smashia. Settejä on kohta kasassa 2, Brawlia en tosin omista ainakaan vielä. Televisioita on 1 ja niitäkin on tarkoitus tällä viikolla metsästää enemmänkin. Myös Guilty Gear ja TvsC löytyy, jos joku niitäkin innostuu poraamaan.

Darch on tietenkin lupautunut mukaan, jos vain aikataulut sopivat yhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Helmi 04, 2013 8:00 pm

Jebu kirjoitti:
Moro.
Kiisselistä en ole ihan varma että asuuko juuri rovaniemellä. Waffles saa tarkentaa tuon tiedon.

Tähän kaipaisin päivitystä? Kiisseli ei ilmeisesti tänne kirjoittele? Ainakaan en jäsenlistasta löytänyt nimeä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jebu
Level 24



Viestien lukumäärä : 549
Rep : 18
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Helsinki.

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Helmi 04, 2013 9:16 pm

Muistinkin juuri että hän käyttää täällä nimeä Eagle Neutral
https://ssbb.palstani.com/u91 Oli sisäänkirjautuneena viimeksi Toukokuussa. Hän on kuitenkin käynyt parissa miitissä ja vaikutti hauskalta poraajalta ja oli kiinnostusta tulla jatkossakin turnauksiin.
Waffles on häneen useammin yhteydessä kuin kukaan muu täältä joten hän saa päivittää tietoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/user/ketturuut
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyTi Helmi 05, 2013 5:38 pm

Porataan siis ensi viikon viikonloppuna Kairatiellä tai Juurakkotiellä. Vielä en osaa varmasti sanoa pelaajia, settejä yms; mutta päivittelen niitä sitä mukaan kun tiedän itse. Ainakin itse olen varma, zÄp, Darch ja Genkku ovat suhteellisen varmoja. Eräs kaveri on vielä epävarma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Genkku
Level 1
Genkku


Viestien lukumäärä : 5
Rep : 0
Join date : 28.02.2011
Paikkakunta : Rovaniemi

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyTi Helmi 05, 2013 9:01 pm

Periaatteessa voisin tulla jos Tuke ja jotain muita Kairatien casual-sällejä tulee. Pitää kysellä tuosta vielä huomenna, tarvittaessa voin tuoda Wiin (Partyt ja Wariowaret). Darchin tiedänkin jo ennestään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.sitefolk.net
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Helmi 06, 2013 6:24 pm

Loistavaa, etenkin Mario Party. Tällä hetkellä telkkareita löytyy ainakin 2 ja parhaassa tapauksessa saan vielä toiset 2 kuljetettua Pellosta tänne. Settejä pitäisi olla 2-3 piakkoin kasassa.

Minuun saa parhaiten yhteyden heittämällä viestiä skypen kautta:
Juonipaljastus:
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Helmi 06, 2013 8:40 pm

Aloitusviestiä päivitetty. Tukezulta kaipaisin varmistusta, että hyes or noes? Ja jos Waffles tai joku muu voi Eaglea vinkata ketjuun jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptySu Helmi 10, 2013 2:54 pm

Jos ihmisillä on televisioita tuotavana, niin arvostaisin suuresti. Itse en saa kuin 2 tv:tä paikalla koska hitler.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Helmi 11, 2013 7:41 pm

Uskomatonta hitleröintiä kyllä noiden tilojen kanssa taas vaihteeksi. Koululla pitäis olla joku ilmeisesti valvomassa paikan päällä 24/7 ja asuntolan tilat on ilmeisesti "vain asuntolan opiskelijoille". >____> Kummemmin ehtinyt edes selittää, että tarvittaisiin vain yhdeksi illaksi parille tv:lle paikat yms; kun hitleröitiin kokonaan. Joitain nuorisotiloja yritin katsella myös, mutta lähes kaikissa on tyyliin 20 €/h hinnoittelu yms.

Porataan siis Juurakkotie 45 as 2:ssa. Ammattiopistolta, Kairatie 75:sta siis, pääsee kävelemällä kohti Lapinrinteen Siwaa n. 600 metriä tähän talolle. Puhelinnumeron saa yksärillä. Itse pääsen töistä kaiketi kolmen maissa, jonka jälkeen voi alkaa valumaan paikalle. Minun puolesta voi olla vaikka keskiyöhön asti ja tulla lauantaina uudestaan 12:00 jälkeen, jos haluaa.

Päivitän aloitusviestin.


Viimeinen muokkaaja, Mallu pvm Ma Helmi 11, 2013 8:24 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vurkkeli
Level 18
Vurkkeli


Viestien lukumäärä : 393
Rep : 17
Join date : 23.02.2010
Paikkakunta : k

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Helmi 11, 2013 7:48 pm

Isot propsit Mallulle kun yrittää saada Rovaniemelle eloa. Toivottavasti saatte hyvän miitin aikaseks ja pidätte niitä jatkossakin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
TuKéZu
[Admin]
TuKéZu


Viestien lukumäärä : 496
Rep : -4
Join date : 16.10.2008
Paikkakunta : Rovaniemi

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyTi Helmi 12, 2013 9:38 pm

Njoo enköhän mie oo tulos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Helmi 18, 2013 12:54 pm

Hianot meiningit oli. Porattiin Wario Partya, Mario Partya, Brawlia ja Meleetä. Brawl oli näin melkein 2 vuoden tauon jälkeen ihan raikas kokemus ja jäi himo porata enemmänkin. Jos ihmisiä vielä kiinnostaa porailla Smasheja, niin mulle voi soitella tai tulla vaikka suoraan oven taakse koputtamaan. Darch nauhoitti lähes kaiken mitä pelattiin, joten häröä montagea on melko varmasti jossain vaiheessa tulossa. Kiitokset kaikille paikalle vaivautuneille.

E: Väkeä oli paikalla seuraavasti:
1. Mallu
2. Darch
3. Genkku
4. Kamu
5. Toinen Genkun kaveri
6. Tukezu
7. zÄp
Takaisin alkuun Siirry alas
TuKéZu
[Admin]
TuKéZu


Viestien lukumäärä : 496
Rep : -4
Join date : 16.10.2008
Paikkakunta : Rovaniemi

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Helmi 18, 2013 11:38 pm

Good gamez oli kyl, en oottanu meleedubzien olevan illan henk.koht. kohokohta :> Vois tosiaan harkita senki pelaamista useammin. Ja miiteis käymist. Kiitokset hostauksest, vaikka koulussaporaus nyt hitleröitiinkin.

Anyhow, mahdolliset vidyat kyl kinostaa Ganondorf
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyTi Helmi 19, 2013 4:43 pm

Videoissa menee kyllä aikansa, kun materiaalia on yhteensä varmaan +12 tuntia. *_* Ja toisaalta riipuu siitä, mitä Darch haluaa uppailla. Varmuudella veikkaisin että ainakin jonkinlainen compilation sieltä tulee.

Ensi lauantaina voi tulla porailemaan vaikkapa keskipäivästä eteenpäin ja ainakin mulla on aikataulu vapaa vaikka lauantaiaamuun asti. Pidetään mieluiten Melee-painotteisena ei koska hitler, vaan haluan ainakin itse ennen Muhoksen turnausta reenailla ja pitää yllä virettä. Muhoksen jälkeen voidaan minun puolesta porata vaikka pelkkää Brawlia tms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyKe Helmi 20, 2013 8:43 pm

Tiimimatseista videota:

https://www.youtube.com/watch?v=sxVetYZQBkA&feature=youtu.be
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyTo Helmi 21, 2013 8:11 am

Otetaankin komento takaisin lauantailta. Itse olen tuolloin Pellossa ja en tiedä jos väki menee muutenkin Bitpartyyn tms. Katsellaan taas maaliskuun puolella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mallu
Level 2



Viestien lukumäärä : 18
Rep : 1
Join date : 30.01.2013

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyMa Maalis 04, 2013 6:46 pm

Olisiko ihmisillä kiinnostusta porailla mänssejä tällä viikolla? Itse olen töissä arkipäivät, mutta viikonloppu on mahdollisesti extended-edition. Iltaisin passaa tulla myös ihan hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
mmKALLL
Level 18
mmKALLL


Viestien lukumäärä : 390
Rep : 1
Join date : 22.12.2010
Paikkakunta : Espoo

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyTi Maalis 05, 2013 1:17 am

Nice quadpost.
Takaisin alkuun Siirry alas
TuKéZu
[Admin]
TuKéZu


Viestien lukumäärä : 496
Rep : -4
Join date : 16.10.2008
Paikkakunta : Rovaniemi

Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä EmptyTi Maalis 05, 2013 2:30 am

^Hys

Mua saattais kinostaa poraus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Smashia Rovaniemellä Empty
ViestiAihe: Vs: Smashia Rovaniemellä   Smashia Rovaniemellä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Smashia Rovaniemellä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SSBB Fin :: Brawl :: Miitit ja Turnaukset-
Siirry: