Vallu Level 4
Viestien lukumäärä : 59 Rep : 1 Join date : 31.07.2011 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Kallen Kalapora - weekly miitti lauantaisin Ke Huhti 25, 2012 2:03 am | |
| - Muggshotter kirjoitti:
- Seuraaville kerroille kannattaa muuten korjata tuo "TvC Singles" joksikin muuksi (kuten TvC Double Elimination tai TvC UAS D.E.) ellet laita sitten Single Eliminationiksi, koska matsissa voi vain ja tasan olla kaksi pelaajaa. ;]
- Schwa kirjoitti:
TvC oli hiton hajottava ku pelasin sil Vohvelihirviöl ja vein joltai matsin, en muista oliko Vallu vai jopa Muggy. Ainakin Vallun säkitit, minutkin ehkä. Tai jotain. Vohvelimies on hieno mies.
- Schwa kirjoitti:
Muggyn ja Vurkkelin brawlmatsi ois pitäny saada nauhalle, se meni melkee timeouttii ja oli hiton hype. Ditto. Oli kyllä himmee hype ja hiki ja Spin Dash. "Siis joku vitun Sonic ja time out. Timer kymmeneen minuuttiin." Minä voitin schwan turneematsissa ja olin katsomassa kun schwa voitti jotain muuta wafflesilla joten en usko että minua vastaan sillä voitti. Viilee pora. Shoutoutteja en ehkä vielä tunge mutta ensi kerralla. Vurkyn Tink VS Mun Wolf oli kyl hajottava MM. En oo enää Suomen paras Narutos. Kiitos Schwalle sekä ilmaisista sipseistä että unettomasta yöstä (kuorsaus). MP5 MM meni vähän trollailuks ja tylsäks joten ei ehkä ens kerralla jaksa ees... Ellei Riolu oo tulos. Lolo oisin voittanu Narutost euron. HITON TEMARI ESA MITEN OOT MENNY NOIN HALVAKS | |
|
mmKALLL Level 18
Viestien lukumäärä : 390 Rep : 1 Join date : 22.12.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Kallen Kalapora - weekly miitti lauantaisin Su Heinä 29, 2012 2:23 pm | |
| Moi, weeklyness sit kuoli mut ei se mitään. Tänne saa tulla millon vaa, kunhan ilmottaa pari päivää etukäteen mielellää. Porukkaa kuitenkin saa aina kasaan kunhan valmiiks on ees yks kiinnostunu (Y)
Anyway, turneetulokset on nyt AiBissa! (what took so long lol?) | |
|