- -LzR- kirjoitti:
- Koska muut eivät ole halukkaita, teenpä itse shoutoutteja.
Ahaa tänne shoutit.
Skinutski: Jep onnee turneen voitosta! Muutamia friendlyjä pelattii ni ei kyl pärjänny :/ : D
Schwa: No pooleissa pelattii ja bananat oli kyl aika rautasia. Ei pärjänny niille millää
onnee tokasta sijasta!
Vurky: Hienoja Falco dittoja (+ Falco VS Marth). Voitot meni vähä kummallekki jokatoine toiselle tyylii:P
Jage: sun kaa pelattii kans vähä friendlyi. Falcol voitin Marthin, mut muil ei pärjännykkää iha nii hyvi. Hyvä tyyppi
Jopo: däääämn jouduttii vastakkai. se kirby kolahti kyl vikas matsis D: mut päätty aika samaltaval ku friendlytki yleensä
gg
Susi: Good Ness. Sul kävi vähä huonoo munkkii siin kolmannen poolimatsin lopus, jonka takii vein, mut ei haitannu Brackettiin pääsemistä sentään
Lzr: Oli huono idea ottaa se Falco sua vastaa
ois pitäny koittaa jollaki muulla. Mut Hyvin vedit MK:l, tosin vikan kerran turnees varmaa. Pääsit aika hyvälle sijalle tuol. gg, nii ja Kiitti taas hyvän turneen järjestämisestä!
Jebu: sun kans friendlyi pelattii ja yks mm. aika tasasii oli, mut sä taisit viedä niit kyl enemmä. Kova DK ja Wario : D Cool guy.
Jelly: Sä olit aika kova. Pärjäsit tosiaan paremmin sit ku en pelannu Falcol:D Yritä harjotella Falcoi vastaa enemmä
Yziv: Nii sä olit pelannu vaa kuukaude ja olit noinki hyvä.:O Sust tulee nopee pro viel. Pelaa vaa lisää! Nii ja onnee kurasarjan voitost
( toivottavasti palkinto oli hyvä
)
Jaxi: Lucario ditto oli kingi : D Säki beattasit mua sil sun Lucariol aika hyvin. Ja hyvä ku teit bracketin ja näin !: D
Esa: joooo kyl mä sut nyt muistan sielt edellisestki turneest.
et iha vieny kurasarjaa.
Cleftor: Me pelattii aika paljo ny. Saatanan tasasia oli kyl! Riippu iha matsist kumpi vei. Bracketis sattu onneks olee kaks sellast "mun" matsia. : D Hieno Fox! ja hieno tyyppi! : P enskerral lisää.
Forre&Twiliz: tehä olitte mua ja Jopoo vastaa Team-turnees.(?) Oltais voitettu jos oltais pelattu samallail ku se eka matsi!:DD
muut: hyvä ku kaikki pääs tekee tunnelmaa.
Oliskoha viel ollu joku.. hm ei tuu mielee ny.
Hieno turnaus! Seuraavaa odotellessa..