Viestien lukumäärä : 240 Rep : 10 Join date : 10.11.2010 Paikkakunta : Kökkeli
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Su Loka 09, 2011 11:34 pm
18.11 tulee vuoden paras peli
ZELDAAAAAAAAAA
BloodyDarkness Level 8
Viestien lukumäärä : 137 Rep : 8 Join date : 09.08.2009 Paikkakunta : Heinola
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Loka 13, 2011 6:58 am
http://mynintendonews.com/2011/10/12/nintendo-3ds-gamefreak-considering-pokemon-ruby-and-sapphire-remakes-for-nintendo-3ds/ RSE remaket sitten vissiin 3DSlle <_< En jaksais semmosta vehjettä ihan heti ostaa
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Loka 13, 2011 10:22 am
Tuo 3DS on DS johon laitettu joku 3D gimmick joka ei kiinnosta ketään ja siihen vielä kova hintalappu. Nyt on pakko sekin mennä ostamaan kun mulla on kyllä ihan täysin toimiva 2DS vielä laatikossa =/
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Loka 13, 2011 1:25 pm
-LzR- kirjoitti:
Tuo 3DS on DS johon laitettu joku 3D gimmick joka ei kiinnosta ketään ja siihen vielä kova hintalappu. Nyt on pakko sekin mennä ostamaan kun mulla on kyllä ihan täysin toimiva 2DS vielä laatikossa =/
Ite nään 3DS:n enemmän PSP:nä, jolle tulee Nintendon pelejä.
Uuh aah RSE remaket nom nom nom mulle kaikki heti nyt
Jite Level 7
Viestien lukumäärä : 117 Rep : -7 Join date : 05.08.2011 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Loka 13, 2011 3:38 pm
RSE remakeissa on OLTAVA samankaltainen Battle Frontier kuin Emeraldissa... Jos ei... En anna Game Freakille koskaan anteeksi ;__;
Vallu Level 4
Viestien lukumäärä : 59 Rep : 1 Join date : 31.07.2011 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Loka 13, 2011 3:56 pm
Itse en pitänyt colourssista jostain syystä. Sen läpäistyä ei ole jaksanut siihen enään koskea. Paras sonic minusta on varmaan heroes koska nostalgia ja muutenkin hyvä peli. Haastava.
-LzR- Level 31
Viestien lukumäärä : 913 Rep : -4 Join date : 24.02.2010 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Loka 13, 2011 6:29 pm
Itse en kauheammin välitä RSE remakeista. Pelit ovat kuitenkin sen verran edistyneitä verrattuna nykyiseen. Ainoa mikä oikeastaan puuttuu on physical/special split. 3rd genissä oli kyllä kivoimmat graffat ja vei pelin kehitystä huomattavasti eteenpäin.
Jaxi Level 4
Viestien lukumäärä : 69 Rep : 2 Join date : 26.09.2010
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Loka 13, 2011 8:09 pm
http://pokebeach.com/
Lainaus :
Junichi Masuda Opens Twitter Account, the Internet Gets Confused
Thursday, October 13th, 2011 @ 1 AM PST - By: Water Pokémon Master
Was going to post this yesterday but wanted to wait for an accurate translation before jumping the gun.
Junichi Masuda, director of Gamefreak, opened a Twitter account last week and has been posting on it every since. A few days ago, one user posted on Mr. Masuda's account that he wants Ruby and Sapphire remakes, to which Mr. Masuda responded, "Thanks! We've heard you loud and clear. R/S is very near and dear to me. I want to make good products. Thanks!"
Naturally, many websites interpreted his comment as meaning Gamefreak may consider creating Ruby and Sapphire remakes. Unfortunately, this interpretation is simply not the case (and thankfully some of these websites have since edited their news stories, though the rumor is now all over the Internet). Bangiras, who translated Mr. Masuda's comment above, feels his response was just out of courtesy and that nothing is being implied in his statement (she put it into her own words as, "Thanks for the comment! I worked really hard on R/S and I strive to make good products, so your feedback means a lot to me! Thank you!"). In other words, his Tweet meant nothing and said nothing other than "thank you, random person, for your comments."
Nevertheless, going by previous years, it is probable Gamefreak is working on Ruby and Sapphire remakes right now. Of course, they're not going to tell you that - they have a business plan to stick to and they would not be hinting at the possibility of the remakes through a Twitter account. They have official means of getting that sort of news out, partnerships with magazines like CoroCoro who probably have deals with Pokemon to break that sort of news first, a business plan to create hype, etc. So, for now, we have no official confirmation - or even a hint - that Ruby and Sapphire remakes are in the works. That doesn't mean they're not in the works, it just means there is no proof of their existence yet.
However, Mr. Masuda did write one interesting comment: one user asked, "Will Pokemon Gray really be released?" His response was, "I can't answer that yet." That comment, if you ask me, is what should have gotten all of the attention! Though like the R/S comment, it means nothing.
Et joo, mitään mistään RSE remaken tulosta ei ole todellisuudessa puhuttu. Mikään yllätyshän sellaisen tuleminen ei kuitenkaan olisi.
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 14, 2011 1:58 am
BloodyDarkness Level 8
Viestien lukumäärä : 137 Rep : 8 Join date : 09.08.2009 Paikkakunta : Heinola
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 14, 2011 7:21 am
Xylitol kirjoitti:
Hold it! Aika outo veto Capcomilta. PW on kyllä yks fave pelisarjoistani koskaan, mutta pelattavaksi hahmoksi MvChen? What the shit, bro.
TuKéZu [Admin]
Viestien lukumäärä : 496 Rep : -4 Join date : 16.10.2008 Paikkakunta : Rovaniemi
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 14, 2011 4:48 pm
BloodyDarkness kirjoitti:
PW on kyllä yks fave pelisarjoistani koskaan, mutta pelattavaksi hahmoksi MvChen?
Schwa Level 20
Viestien lukumäärä : 448 Rep : 7 Join date : 20.03.2010
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 14, 2011 7:12 pm
Laimeelta näyttävä hahmo, läpsii papereilla toisten varpaita.
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 14, 2011 8:24 pm
Phoenix Wrightin ei tarvitse lyödä vihollisiaan, hän lakimiehistelee ne kanveesiin With the power of THE LAW
Turso Mod
Viestien lukumäärä : 473 Rep : 1 Join date : 23.12.2009 Paikkakunta : Jämsä
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 14, 2011 10:37 pm
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 28, 2011 11:04 am
Muistan tän yhen pelin Commodore 64:lla. Sen nimi on Draconus. Sä ohjaat siinä pelihahmoa, joka näyttää siltä, että sen äitinä olis ollu sammakko, jonka on raiskannu lohikäärme ja ninja turtleseista tuttu donatello. Tästä johtuen se loikkii ku sammakko, näyttää turtlesilta ja osaa syöstä tulta niinku lohikäärme. En tiiä mitä tän hahmon keksijät on vetäny mut mä haluun sitä kans.
Pelihahmolla on kaks hyökkäystä. Pystyy sylkee tulta ja nyrkittämään. Tulen syökseminen on ihan jees, mutta siinä on panokset. Panoksia saat lisää ilmassa leijailevista kiiltävistä ruukuista. Mitä vittua? Ootteko koskaan nähny lohikäärmettä, joka sylkee eka munapystys tulta ja sit yhtäkkii se toteaa, että "perkele. tais loppua panokset. Venaatsä täs nii meikä käy ottaa huikkaa tommosest maljasta nii jaksan sit vähä tulittaa sua?" Tulihyökkäys on myös ainoo mikä toimii kyykistyessä, eli sitte kun tulet on loppu, niin polvenkorkuset myyrät vetää sua perseeseen ja et pysty tekee mitään estääkses sitä. Draconussi on liian kankee jätkä, et pystyis fistaa kyykyssä ollessaan. Vitun paska.
Alotat hahmolla luolastosta, jossa heti ekana katse kiinnittyy vihollisiin. Mielikuvituksettomat möykyt, jotka heiluvat edestakaisin eikä edes yritä tappaa sua saa vaan aikaan kummastusta. Onneks kuitenkin pelintekijät on huumeiden vetämiseltään ehtinyt panostaa vähän luolaston ulkonäköön.
Hyppääminen on helvetin jäykkää. Ne on aina saman pitusia ja korkusia, niihin ei pysty vaikuttamaan millään tavalla. Sitten jos löytyy paikka, mihin ei yllä normaalisti hyppäämällä, niin miten sä hyppäät siihen? Tottakai sä saatana hyppäät seinän sisään ja sitäkautta sä hyppäät sitten siihen paikalle, mihin halusit hypätä. Vittu mitä paskaa.
Musiikit on kyllä ihan yllättävän hyvät... tosin vaan sillon kun niitä kuulee. Pelatessa ei musiikkia ole, mutta heti ku keräät jonku tavaran, niin kaijuttimet rupeaa keveästi jytkyttelemään mukavaa ja menevää chiptunemusiikkia (C64:n chiptune musiikki > NES musiikki) joka saa kassitkin heilumaan musiikin tahtiin. Tosin tämäkin ilo kestää vain sen aikaa, kun oot lukemassa just kerätyn kaman infotekstiä. Sit kun näpäyttää patukan nupin nappulaa, niin hiljaisuus jatkuu. Tai no, saahan sitä kuunnella pelin muita ääniä, jotka kuulostavat aivan perseestä revityiltä. Hyppy kuulostaa joltakin helvetin vieteriviritelmältä. Tulen syökseminen ja kuolemisääni taas on sama asia, ku raapis persettä mikkiin: järjetöntä suhinaa.
Kuoleminen kans vituttaa tässä pelissä. Energia mittari on piilotettu vituilleen väännettyyn kääröön ja aluks en ees tajunnu mistä helvetistä nään, onko mulla paljon varaa ottaa osumaa vai ei. Jos osut viholliseen, pystyt kävelemään niistä läpi ja ukko ei anna minkäänlaista ääntä eikä tee minkäänlaista elettä osumaa saadessaan. Kuolemisanimaatio on aivan vitun mahtava. Yleensä peleissä, niinku esim Turricanissa niin pelihahmo räjähtää tuhannen pillun päreiks ja siitä ei jää mitään jälelle mutta DracoNUSSIssa pelihahmo halkeaa keskeltä kahtia. Ihan jees, mutta sitte se rupee vituttaa, kun tajuaa että minkäänlaista muuta kuolemisanimaatiota tässä paskassa ei ole. Steroidirotta juoksee sun polvien välistä, niin ukko halkeaa keskeltä, hyppäät kattoon ja lyöt pääs piikkiin, niin halkeet keskeltä kahtia. Hyppäät jumalauta järveen ja sun jalkas koskettaa vettä NIIN VITTU SE UKKO HALKEE KAHTIA!
Vittu miten laiskoja paskoja! Viholliset kans on melkosia, niinku aijemmin mainitsinki. Suurin osa on edestakas liikkuvia muodottomia möykkyjä. Muutama elukka kuitenkin loistaa erilaisuudellaan, kuten leijuvat Geishakuulat, päälle paskovat perhoset, aijemmin mainittu Steroidirotta, myyrä ja viimenen bossi on katossa roikkuva katkarapu, jota ei pysty tappamaan. Tulet on tässä vaiheessa todennäkösesti loppunu, niin joudut fistaamaan katkarapua. 10 minuuttia kun hierot rapun haaroväliä keveästi nyrkilläs, niin huomaat et eihän se vittu mitään siihen tee.
Siihen loppu mun kokemukset Draconussista ja voin sanoa että se on paskaa. Ei ainakaan tähän paskaläjään kannata sormiaan tunkea.
Turso Mod
Viestien lukumäärä : 473 Rep : 1 Join date : 23.12.2009 Paikkakunta : Jämsä
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Loka 28, 2011 1:43 pm
Täytyy kyl nostaa hattua sen suhtee että jaksat kirjottaa näinki pitkiä viestejä >_>
Turso Mod
Viestien lukumäärä : 473 Rep : 1 Join date : 23.12.2009 Paikkakunta : Jämsä
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu To Marras 10, 2011 1:35 pm
Skyrim skyrim skyrim skyrim skyrim skyrim skyrim
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu La Marras 26, 2011 1:58 pm
Taivastakohti miekka get Vois jopa löytyä motia tehä juonnettu blind Letsplei
Mmm, the smell of fresh game cases in the morning
Vallu Level 4
Viestien lukumäärä : 59 Rep : 1 Join date : 31.07.2011 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu La Marras 26, 2011 11:34 pm
On tässä tullut Skyward Swordia ja Super Mario 3D Landia pelattua koko viikon ajan. Skywardia ei niinkään paljon koska jos hankin kaksi peliä samaan aikaan niin tykkään yleensä säästää parempaa peliä ja pelata 100% sen huonomman pelin läpi ensin. Skyward Swordissa en ole kovinkaan pitkällä mutta mainio peli ainakin siihen asti mihin kohti olen päässyt. Tykkään siitä kun edellisissä Zelda-peleissä on ollut matkustusalueena Meri, Junaraiteet, maa ja nyt taivas. Mitähän seuraavaksi? Avaruus? Maan sisäinen alue?? Vai keksiiköhän Nintendo oikein enään lisää matkustusalueita Zelda-peleihin? Kyllä vanhojen kierrätyskin on hyvä vaihtoehto. Mariokin osasi yllättää ihan kivasti. Ei ole kovin pitkä mutta tehtävää riittää siitäkin huolimatta. Jokaisesta kentästä pitää kerätä kaikki tähtikolikot, keltaiset liput ja luigi- ja marioläpäisyt. Lisänävielä voi yrittää saada hyvää aikaennätystä joka kentästä. Streetpassin avulla voi vielä vaihdella aikoja toisen ihmisen kanssa joka omistaa myös pelin ja saada mystery boxeja niiltä. Peliaika on nyt noin 40h ja ehkä olen hieman kyllästynyt. Pelin läpäisin 100% 30 tunnissa. 3D-efektiä hyödynnetään mainiosti tässä pelissä. Esimerkiksi jos on taivaassa pelissä niin ilman 3D-tä ei erota kunnolla missä kohti pilvi on, ja putkisalareissa joista saa star coinin ei erota missä kohtaa star coin on ilman 3D-tä kunnolla. Mutta joo... Mario Kart 7 odotellessa...
Lob Level 2
Viestien lukumäärä : 16 Rep : 0 Join date : 24.08.2011
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Su Marras 27, 2011 1:03 pm
Skyward Sword oli da bess zelda ever. Ja nyt sitten heti putkeen Hero Modella
Schwa Level 20
Viestien lukumäärä : 448 Rep : 7 Join date : 20.03.2010
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Su Marras 27, 2011 3:46 pm
Batman Arkham City o silti da besserson.
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Joulu 16, 2011 9:45 am
Juonipaljastus:
Sonic fysiikat ei toimi näin
Xylitol kirjoitti:
Taivastakohti miekka get Vois jopa löytyä motia tehä juonnettu blind Letsplei
ha-ha NOPE
Jage [Admin]
Viestien lukumäärä : 786 Rep : -2 Join date : 08.11.2008
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Joulu 16, 2011 3:51 pm
Toimiiko soniceissa mikään
Turso Mod
Viestien lukumäärä : 473 Rep : 1 Join date : 23.12.2009 Paikkakunta : Jämsä
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Pe Joulu 16, 2011 4:50 pm
Broken peli samantie.
Sain telkkarini vihdoin.
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
Aihe: Vs: Yleinen pelikeskustelu Ke Tammi 04, 2012 8:17 pm
Tuli ostettua 3DS eshopista VVVVVV ja Shantae: Risky's Revenge.
Tulee kyllä väkisinkin mieleen kun koko ajan pelisivustot hokee että Nintendo mokas 3DS:n kanssa että mitähän sillä Wiilläkin mukamas oli puol vuotta julkasun jälkeen
Ei läheskään niin paljoa hyvää ku 3DS:llä, se on varma