| This is Muggshotter | |
|
+5Ripa Zatman Jage Xylitol Muggshotter 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Muggshotter Level 10
Viestien lukumäärä : 186 Rep : 5 Join date : 17.05.2009
| Aihe: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 9:38 pm | |
| Jeh. Nimi on Muggshotter, tehnyt tuttavuutta YouTubessa, Newgroundsissa, KonsoliFINissä ja monessa muussakin paikassa.
Koska nyt sattuu olemaan kyseessä SSBB saitti, jotain heitän tähän...
Pelattu: Kesäkuun 26. päivästä saakka(breikki Tammikuun ja Maaliskuun välillä) Ohjaustavat: GCN ohjain ja Wiimote(ei, en laske leikkiä) Mainit: Mario, Link, Yoshi, Fox, Marth, C. Falcon Suosikkitasot: Yoshi's Island, Castle Siege, Delfino Plaza, Battlefield, Final Destination | |
|
| |
Xylitol [Admin]
Viestien lukumäärä : 433 Rep : 27 Join date : 28.03.2009 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 9:50 pm | |
| Tervepä terve. Ei tämä saitti kyllä hirveän iso ole. Lisää kuitenkin todistetusti tulloo Mitäpä tuossa wiimotella pelaamisessa niin outoa on, kyllähän Wiimerkin sillä on hyvin pärjännyt. Tervetuloa, siis. | |
|
| |
Muggshotter Level 10
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 10:04 pm | |
| - Xylitol kirjoitti:
- Tervepä terve. Ei tämä saitti kyllä hirveän iso ole. Lisää kuitenkin todistetusti tulloo Mitäpä tuossa wiimotella pelaamisessa niin outoa on, kyllähän Wiimerkin sillä on hyvin pärjännyt.
Tervetuloa, siis. Aika monet yleisesti ottaen ovat läiskineet mätiä tomaatteja Wiimote-ohjausmetodin päälle, jos suoraan sanotaan. Enhän minä vielä hirveästi tunne porukkaa täältä(jos Sutta ja Zatmaa ei lasketa), kun just hiljattain liityin. Wiimer pärjännyt Motella? O_O Pitäis taas tarrata Mote kapulaan. Ja kiitos. | |
|
| |
Jage [Admin]
Viestien lukumäärä : 786 Rep : -2 Join date : 08.11.2008
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 10:12 pm | |
| Mut sä ainakin tiedät... En kyl oo varma muistatko mut tervetuloa kuitenkin. | |
|
| |
Zatman Level 3
Viestien lukumäärä : 47 Rep : 0 Join date : 13.02.2009 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 10:18 pm | |
| Noniin, tervetuloa nyt tännekkin! Ei olla päästy ottelemaan aikoihin, onko siitä jo kohta ½ vuotta? | |
|
| |
Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 10:22 pm | |
| Joo moi, tervetuloa, jne... Oon nähny tubessa sun kommentteja | |
|
| |
Muggshotter Level 10
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 10:34 pm | |
| - Zatman kirjoitti:
- Noniin, tervetuloa nyt tännekkin!
Ei olla päästy ottelemaan aikoihin, onko siitä jo kohta ½ vuotta? Kuules, jos oikein muistan, niin parin kuukauden päästä on ollut VUOSI kun ollaan viimeksi matsattu, jos muistan oikein. Eli brawlaus kanssasi tekisi terää. Paljon. | |
|
| |
Muggshotter Level 10
| |
| |
Muggshotter Level 10
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 10:36 pm | |
| - Jage kirjoitti:
- Mut sä ainakin tiedät... En kyl oo varma muistatko mut tervetuloa kuitenkin.
Kyllä nimesi on KonsoliFINissä silmissäni heilahtanut pari kertaa. | |
|
| |
Zatman Level 3
Viestien lukumäärä : 47 Rep : 0 Join date : 13.02.2009 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Su Toukokuu 17, 2009 11:52 pm | |
| - Muggshotter kirjoitti:
- Zatman kirjoitti:
Ei olla päästy ottelemaan aikoihin, onko siitä jo kohta ½ vuotta? Kuules, jos oikein muistan, niin parin kuukauden päästä on ollut VUOSI kun ollaan viimeksi matsattu, jos muistan oikein. Eli brawlaus kanssasi tekisi terää. Paljon. Mainitsin jo YouTubessakin että mulla on sun koodis, mutta se näyttää Waiting for registerationia. Muistaakseni sun koodi vaihtu joskus(?) Oon ollu melko usein onlinessa enkä usko että oltais vaan missattu toisemme, mulla on varmaan väärä koodi. | |
|
| |
HeRu Level 13
Viestien lukumäärä : 258 Rep : -2 Join date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 11:06 am | |
| Tervetuloa vaan. | |
|
| |
Muggshotter Level 10
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 12:18 pm | |
| - Zatman kirjoitti:
- Muggshotter kirjoitti:
- Zatman kirjoitti:
Ei olla päästy ottelemaan aikoihin, onko siitä jo kohta ½ vuotta? Kuules, jos oikein muistan, niin parin kuukauden päästä on ollut VUOSI kun ollaan viimeksi matsattu, jos muistan oikein. Eli brawlaus kanssasi tekisi terää. Paljon. Mainitsin jo YouTubessakin että mulla on sun koodis, mutta se näyttää Waiting for registerationia. Muistaakseni sun koodi vaihtu joskus(?) Oon ollu melko usein onlinessa enkä usko että oltais vaan missattu toisemme, mulla on varmaan väärä koodi. Juu, mulla vaihtui koodi joskus(saven poiston takia), tässä tulee: 0774-7201-0682. Nimi on MST. Muistaakseni olin kai poistanut sut joskus... nojaa, lisäilen uudestaan. | |
|
| |
Susi Mod
Viestien lukumäärä : 788 Rep : 16 Join date : 03.12.2008 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 2:24 pm | |
| Tervetuloa vaan (<- Tota hymiöö täällä melkein spämmätään..) Uus jäsen/turnaus tuo aina mukavasti aktiivisuutta meille, ja nyt on molemmat. Ite oon Muggshotteria vastaan pelannut vaan joskus lagin kanssa (melko noobina) ja uusintaottelua olis kiva ottaa, mutta Wii ei suostu lukemaan levyjä | |
|
| |
Muggshotter Level 10
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 2:28 pm | |
| - Susi kirjoitti:
- Ite oon Muggshotteria vastaan pelannut vaan joskus lagin kanssa (melko noobina) ja uusintaottelua olis kiva ottaa, mutta Wii ei suostu lukemaan levyjä
Oletettavissa on vähemmän lagia, kiitos langallisen yhteyden ja Nintendo mokkulan. Eikös se Wii pitäis tuossa tapauksessa lähettää puhdistettavaksi johonkin AMO:n tai jotain? | |
|
| |
Susi Mod
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 2:31 pm | |
| - Muggshotter kirjoitti:
Oletettavissa on vähemmän lagia, kiitos langallisen yhteyden ja Nintendo mokkulan.
Eikös se Wii pitäis tuossa tapauksessa lähettää puhdistettavaksi johonkin AMO:n tai jotain? Äiti soittelee sinne huoltoon keskiviikkona ja sitten se viedään sinne Jo ainakin kuukauden päivät ollu pölyä tai muuta sontaa siellä välissä tai rikki Lagshotter taitaa olla historiaa | |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 3:55 pm | |
| Tervetuloa minunkin puolestani.
Onko sinusta Nun-Mote ohaustapa huono vai vain motella yksin? Itse pelaan Nun-Motella. | |
|
| |
Muggshotter Level 10
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 4:29 pm | |
| - Grydon kirjoitti:
- Tervetuloa minunkin puolestani.
Onko sinusta Nun-Mote ohaustapa huono vai vain motella yksin? Itse pelaan Nun-Motella. Nun-Mote ei ole minua varten. Yleensä mitä olen kuullut on että Wiimote on ihan syvältä. =D Ja kiitoksia. | |
|
| |
Muggshotter Level 10
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ma Toukokuu 18, 2009 5:01 pm | |
| Moro. Wiimotella ne tosimiehet pelaa |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ti Toukokuu 19, 2009 8:44 am | |
| Kyllä se se Nu N-Mo Te on perkule | |
|
| |
Jopo Level 9
Viestien lukumäärä : 170 Rep : 1 Join date : 31.03.2009 Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi
| Aihe: Vs: This is Muggshotter Ke Toukokuu 20, 2009 11:17 pm | |
| Moi vaan Mugshotter! Ja ohjaustyyleistä saa puhua "Ohjaustyylit" aiheessa! (Jos se ei jollekkulle tuu itestään selvänä)... CC Is teh best!!! | |
|
| |
Susi Mod
| |
| |
Jopo Level 9
Viestien lukumäärä : 170 Rep : 1 Join date : 31.03.2009 Paikkakunta : Pohjois-Eurooppa, Suomi
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: This is Muggshotter | |
| |
|
| |
| This is Muggshotter | |
|