| Mesequotet | |
|
+7HeRu TuKéZu Grydon Ripa Andyh Jage Susi 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jage [Admin]
Viestien lukumäärä : 786 Rep : -2 Join date : 08.11.2008
| Aihe: Vs: Mesequotet Pe Toukokuu 22, 2009 7:08 pm | |
| - Juonipaljastus:
Jage sanoo: olin 15 sekunttia shift pohjas miettimäs mitä kirjottasin Ripa sanoo: En enää paljoo pelaa makkaralla ja haarukkalla, MP3ssa on enemmän näppäimiä ja sillä sujuu muutenkin paremmin. Jage sanoo: okei Jage sanoo: ... Jage sanoo: helvettiä? Ripa sanoo: I've trained my randomness Jage sanoo: jaa
| |
|
| |
Andyh Level 4
Viestien lukumäärä : 64 Rep : 2 Join date : 02.11.2008 Paikkakunta : Heslinki
| Aihe: Vs: Mesequotet La Toukokuu 23, 2009 10:44 pm | |
| Eilen. XD - Juonipaljastus:
(0:06) Ripa: ... (0:06) Andy on nyt Offline-tilassa (0:07) Ripa: >________________________________________________________________> Heti menit offlineen (0:07) Ripa: I noes u is thar (0:07) Andy kirjautui sisään (0:07) Andy: No just menin offlineen ku mese huus perään. X'DDD (0:08) Andy: MÄ EN PÄÄSE KOSKAAN NUKKUU. (0:08) Ripa: (Y) (0:08) Andy: ÖITÄ. <3 (0:08) Ripa: Eiku hei (0:08) Ripa: Stallaan (0:08) Ripa: *stalkkaan (0:08) Andy: ASFLKSDJGLKDRHJÖDLFHFH (0:08) Ripa: Andy (0:08) Ripa: Mä (0:08) Ripa: oon (0:08) Andy: ÖITÄÄÄÄÄÄÄHH. (0:08) Andy: MEEE POIS. (0:08) Ripa: hirvee kusipää koska viivytän sua tällä viestillä. (0:08) Andy: HILJAA. (0:08) Ripa: e (0:08) Ripa: >___> (0:08) Andy: HILJAAA. X'DDDD (0:08) Andy: ÖITÄ. <3 (0:08) Ripa: ... (0:08) Ripa: Viivytän (0:08) Ripa: >_< (0:08) Ripa: PAIKKA. (0:08) Andy: *POTKU* (0:09) Ripa: Et mee nukkuun (0:09) Andy: *POTKII* (0:09) Ripa: tai tuke tulee sun sänkyyn (0:09) Andy: D8' (0:09) Ripa: Mä en *bhgög* lähe. (0:09) Andy: 'POTKII LISÄÄ* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Ripa: *bhgög* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:09) Andy: *POTKU* (0:10) Ripa: *bhgög**bhgög**bhgög* (0:10) Ripa: *bhgög**bhgög**bhgög* (0:10) Andy: öITÄ. <3 (0:10) Andy on nyt Offline-tilassa
| |
|
| |
TuKéZu [Admin]
Viestien lukumäärä : 496 Rep : -4 Join date : 16.10.2008 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Mesequotet La Toukokuu 23, 2009 11:05 pm | |
| - Ripa@0:09 kirjoitti:
- tai tuke tulee sun sänkyyn
Stop it, or no flame sord for you! | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Mesequotet Ma Kesä 22, 2009 4:24 pm | |
| Eeppiset keskustelut taas menos ಠ_ಠ - Juonipaljastus:
... sanoo: löysin rusipähkinöitä ._. Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: Mutta siinä oli varmaan pähkinän tikkuja ._. Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: en ottanu koska kärpäsen toukat näyttää samalta ja täällä pyörii 2 kärpästä ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಡ ... sanoo: Win Jage sanoo: ಠ_ಢ Jage sanoo: eiku... ... sanoo: Miten teet ton >_> Jage sanoo: ಡ_ಢ ... sanoo: ಠ_க Jage sanoo: 3233= ಡ ... sanoo: k Jage sanoo: 3234= ಢ ... sanoo: ಗ_ಗ Jage sanoo: XD Jage sanoo: Mikä toi o ... sanoo: 3223 Jage sanoo: ಕ_ಕ ... sanoo: lol Jage sanoo: ಘ_ಘ Jage sanoo: ಙ_ಙ ... sanoo: ࢹಡಖಡಗ .. sanoo: ࢹ芇�摁ዶǨĉֲ8؏ਆ0ٸ25Ǫ94 Jage sanoo: ಕ_ಠ ... sanoo: Sun sigi on muuttunu SSBB fin ಠ_ಠ Jage sanoo: on ಠ_ಠ ... sanoo: ... ... ... ಠ_ಠ ... ... Jage sanoo: joo Jage sanoo: Jage sanoo: easter egi ... sanoo: Joo. Jage sanoo: in my sig ... sanoo: >_> ... sanoo: ឝ_ឝ <--Mä aamulla Jage sanoo: Jage sanoo: ಠ_ಠ <-- mä kun sain tietää et mun pitää raapii rikkaruohot pihakiveyksen välist ... sanoo: 0-ឱ�ᘡ㛲ℒ
Toinen: - Juonipaljastus:
Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: +ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ Jage sanoo: ಠ_ಠ ... sanoo: ಠ_ಠ . Jage sanoo: ಠ_ಠ
Viimeinen muokkaaja, Jage pvm Ti Kesä 23, 2009 3:16 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Vs: Mesequotet Ma Kesä 22, 2009 4:36 pm | |
| | |
|
| |
HeRu Level 13
Viestien lukumäärä : 258 Rep : -2 Join date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: Mesequotet Ke Heinä 01, 2009 11:11 pm | |
| Todella eeppinen keskustelu Grydon = Grydon Heru = Heru - Juonipaljastus:
HeRu sanoo: En tiä sittenkään ostanko Pokemonia Grydon sanoo: moi tulin sattumalta mutten oo kauan OSTAT! HeRu sanoo: Grydon sanoo: OSTATPAS!! TÄSTÄ EI ENÄÄ KESKUSTELLA! HeRu sanoo: Grydon sanoo: SE ON SE PLATI JA SILLÄ SELVÄ!! ei... oon vakavissani HeRu sanoo: Grydon sanoo: ... HeRu sanoo: Et oo Grydon sanoo: reps HeRu sanoo: Grydon sanoo: OON! HeRu sanoo: Jaa Grydon sanoo: NO MITÄ SIT HALUUT OSTAA!!?? HeRu sanoo: DVD nauhurin Semmosen jolla voi kuvaa Brawl matsei vaikka Grydon sanoo: JOTAIN WII POI... DVD NAUHURIN!!!!? HeRu sanoo: D : Lol Grydon sanoo: SELLASEN VOI MYÖHEMMINKIN OSTAAA HeRu sanoo: Grydon sanoo: !!' HeRu sanoo: Eikö Pokemonia!? Grydon sanoo: NYT SE PÖATI EI HeRu sanoo: Jaa Grydon sanoo: NIITÄ TULEE UUSIA NIIN TIUHAAN TAHTIIN HeRu sanoo: *Repeilen* Grydon sanoo: ET SAA ENÄÄ PBRääkään ENÄÄN OIKEIN MISTÄÄN HeRu sanoo: Grydon sanoo: NIIN!! HeRu sanoo: CAPS LOCK PÄÄLLÄ? Grydon sanoo: NYT PLATI NIIN SE ON TEHTY JOO HeRu sanoo: En osta Platii PBR jos löytyy Grydon sanoo: eli kirjotin kaiken turhaan? HeRu sanoo: Jep Grydon sanoo: NO... HeRu sanoo: Mut jos PBR ei löydy niin sit ehkä Platinum Tai sitten DVD reecorder Grydon sanoo: JOS NE SANOO ETTÄ EI LÖYDY NIIN PAKOTA NE KALUAMAAN KOKO VARASTO LÄPI JOS NE EI SUOSTU NIIN TURPAAN!! HeRu sanoo: CAPS LOCK Miks Platinum kannattaa ostaa!? Kun on jo Diamond! Grydon sanoo: Siinä on kaikkee uutta HeRu sanoo: Grydon sanoo: Battle Frontier Distortion World HeRu sanoo: Eikö kannata ostaa Kokonaan uutta peliä sen sijasta? Grydon sanoo: No jos PBR löytyy mutta mieti myöhempiä pelejä kun voi vaihtaa Platista pokemoneja sinne HeRu sanoo: Eikö Diamondista? Grydon sanoo: joo mutta tää: HeRu sanoo: YESSZ! Grydon sanoo: sulla ei oo mitään Giratinan Origin Frmeja Rotomin Formitkin vois saada ja Shayminin uuden Formin HeRu sanoo: Miten niitä saadaan!? Grydon sanoo: mitä noista? HeRu sanoo: Miten ne muodot saadaan!? Grydon sanoo: Giratinan saa helposti HeRu sanoo: Miten ne muut? Grydon sanoo: Shayminin saa sillee että puhut yhelle tyypille kun sulla on Event Shaymin tiimissä Rotomin muotojen Wi-Fi event on just menossa 19 7 loppuu HeRu sanoo: Jos en osta Platii nyt niin en pääse siihen?! Grydon sanoo: tapahtuma loppuu 19.7 mut siihen tarvii WiFin S HeRu sanoo: Naapurin netti Saisko sen tosta vaan jos on WiFi!?!?!?!?!?! Grydon sanoo: joo Mystery Giftistä HeRu sanoo: jos en osta Platia Grydon sanoo: kunhan vedät ekan salin niin taidan täästä sinne Jubilife Cityn isoon TV-rakennukseen sit hankit Mystery giftin siellä HeRu sanoo: No Platin pääse päiväs läpi ? Grydon sanoo: sit vaan käyt hakee sen esineen ei ihan HeRu sanoo: Grydon sanoo: ellei pelaa paljon ja nopee HeRu sanoo: Viikko? Grydon sanoo: mutta eka sali pääsee päiväw viikossa joo HeRu sanoo: Yesszz! Ja sit haen Mystery Giftin!? Grydon sanoo: sit voi vaihella Rotomin muotoja kun haluu kun pääset siihen TV-rakennukseen HeRu sanoo: Onko mitään Diamond/Pearl mystery Gifftiä nyt menos!? *Giftiä Grydon sanoo: ei sellasia ei oo tehty ikin HeRu sanoo: Grydon sanoo: vaan plati HeRu sanoo: Ei ikinä.....? Grydon sanoo: kannattaa käydä nintendon sivuilla kattoo välillä siellä lukee nytkin "Pokemon lataustapahtuma 2009" se oli Shaymin tapahtuma mutta siellä lukee että niitä paikkoja on tulossa lisää missä ne järjestää niitä HeRu sanoo: ok Grydon sanoo: sieltä saat shayminin Diamondiisi! Platiin sitä ei saa mutta kun siirrät sen platiin niin saat yheltä tyypiltä esineen jolla voit muuttaa sen muotoa eli...' annattaa miettiä... HeRu sanoo: Grydon sanoo: *kannattaa sit platiin on myöhemmin tulossa kaikkii WiFi eventtejä mm. se millä pääsee sinne Darkrain saarelle ja se shaymin juttu HeRu sanoo: Grydon sanoo: mieti mitä ostat HeRu sanoo: Grydon sanoo: 19.7 19.7 päättyy kiirehdi ei ole paljon aikaa HeRu sanoo: Mun mielestä se on liian kallis Kun se on melkein saman lainen kun D/P Grydon sanoo: mutta se on uudstettu versio HeRu sanoo: Niin. Aiokko ostaa Pokemon Heart goldin/Solid silverin sit kun ne tulee ulos Grydon sanoo: jooo HeRu sanoo: Mä en :/ Grydon sanoo: niitä tavallaan tarkotin kun sanoin että mihin voi vaihtaa Patista HeRu sanoo: Ostan sit sen uudistuneen Crystalin Grydon sanoo: ostan kummatkin miks? HeRu sanoo: Jos ostan jommankumman niistä niin sit tulee tää sama juttu mesessä.... Et sä käsket ostaan sen Crystalin ja.... Grydon sanoo: niistä ei tuu yhdistys versiota HeRu sanoo: ? Grydon sanoo: koska ne on re-versioita HeRu sanoo: Ookko nyt ihan varma!? Grydon sanoo: niinkun Firered ja LeafGreen niissä saa kans Groudonin ja Kyogren ja Rayquazan HeRu sanoo: Seuraavaks tulee ehkäpä uudistettu Ruby/Saphire Grydon sanoo: toisessa saa Groudonin ja toises Kyyogren HeRu sanoo: * Grydon sanoo: niin HeRu sanoo: Jaa Grydon sanoo: mä haluaisin Hoennin pelit oli prhaita HeRu sanoo: Hoenni? Onko sulla muuten LeafGreen/FireRed? Grydon sanoo: on kummatkin HeRu sanoo: ok Grydon sanoo: Hoenn Hoenn region niinkun Sinnoh D/P:sssä HeRu sanoo: Aa... Joo Grydon sanoo: HeRu sanoo: Mua oikeesti jännitti kun löysin niis Rayquazan Ihan sattumalta Grydon sanoo: HeRu sanoo: Surffailin ja sit "oho mikäs tää on" Grydon sanoo: ne oli parhaita pelejä HeRu sanoo: *"mikäs reitti" Jep Grydon sanoo: Emerald Paras HeRu sanoo: Tai no... Mä tykkäsin aika paljon myös Silveristä ja Goldista Grydon sanoo: onneks noissa Soul S. ja Heart G. on ne Groudon Kyogre ja Rayq. HeRu sanoo: Grydon sanoo: mitä? HeRu sanoo: Mistä tiet? Grydon sanoo: on Heartissa on Kyogre ja Soulissa Groudon HeRu sanoo: !? Grydon sanoo: ja kun saat ne yhteen peliin, pystyt nappaamaan Rayquazan' HeRu sanoo: www.serebii.net? Mistä toi kaikki tieto ? Grydon sanoo: joo HeRu sanoo: Ahaa Eli pitää olla 2 Deeässää ja molemmat Pokemonit että saa Rayquazan Tai netti Wifi Grydon sanoo: ja jos vaihat yhen event Arceuksen niihin peleihin niin voit saada 1lv dialgan, palkian ja Giratinan niin HeRu sanoo: 1 lvl Grydon sanoo: jos kaverilla toinen DS ja ittellä yks niin sitten joo 1lv HeRu sanoo: Grydon sanoo: niinkun Platissa saatava Regigigas sekin on 1lv HeRu sanoo: Mul on se... Ai... Platinum Grydon sanoo: D/Pssä se on 70 lv HeRu sanoo: Mul on Diamondissa Regigigas Grydon sanoo: niin mullakin HeRu sanoo: Täytyy olla Ruby/Sapphire/Emerald Että sen saa Grydon sanoo: 70 lv vaan niin niin Platissakin ELLEI! kuuntele tarkkaan : HeRu sanoo: HEI ! Älä kerro ET Grydon sanoo: Jos saa peliinsä Event Regigigasin ja pitää sitä tiimissä niin yhet huoneet jossain luolistoissa muuttuu sellasiks jänniks huoneiks HeRu sanoo: Haluun keksiä sen ite sit kun hommaan Platin Grydon sanoo: se gigas on lv 100 niitä ei jaeta kai suomes HeRu sanoo: Onko toi sama juttu Diamondissa? Grydon sanoo: ei HeRu sanoo: Grydon sanoo: Diamondissa ei voi tehdä näin niitä huoneita ei ole siinä HeRu sanoo: Grydon sanoo: niistä huoneista saa regit ne on 30 lv HeRu sanoo: Rubyssä mul ainakin oli 40lvl : D Sit PalParkin avulla Diamondiin ja sit sinne paikkaan ja sieltä Regigigas Grydon sanoo: ja sitten sä voit mennä niiden Regien kanssa sinne Snowpoint temppeliin nappaamaan 1lv Gigasin niin HeRu sanoo: Täh Grydon sanoo: Rubyssa ja noissa ne oli 40lv HeRu sanoo: Sehän on 70lv Siel SnowPointissa Grydon sanoo: ja noin pitää tehä Diamondissa HeRu sanoo: Ostan Platinumin >_> Grydon sanoo: ja voi tehä/pitää tehä noin platissa jos ei ole Sitä event Gigasia HeRu sanoo: EHKÄ Grydon sanoo: Platissa se on 1lv HeRu sanoo: Kannattaako se oikeesti ostaa? Grydon sanoo: joo HeRu sanoo: Eikös siinä muuten saa Articunon, Moltresin ja Zapdosinkin!? Grydon sanoo: Jos sitä event gigasia ei ole niin ne huoneet on vaan sellasia tyhjiä joo unohin ne on sellasia karkailevia 60 lv HeRu sanoo: Joo Grydon sanoo: niissä huoneissa on joku esine ekalla kerralla kannattaa ostaa sillä event gigasilla on kaks Special hyökkäystä Icy Wind ja Iron Head se ei opi niitä muuten HeRu sanoo: Grydon sanoo: vähän niinkuin sillä event Darkrailla oli Spacial Rend ja Roar of Time ja Event Arceuksella Spacial rend, Roar of Time ja Shadow Force HeRu sanoo: >__> Grydon sanoo: nyt pitää kai mennä taas' haudo asioita HeRu sanoo: Grydon sanoo: pidä tää keskustelu tallessa HeRu sanoo: Joo Tallennan notepadiin Moi
._. | |
|
| |
Ripa Admin
Viestien lukumäärä : 435 Rep : 3 Join date : 15.10.2008 Paikkakunta : Mänttä-Vilppula
| Aihe: Vs: Mesequotet To Heinä 02, 2009 2:37 pm | |
| Stalling Andy. - Juonipaljastus:
Fyro on lisätty keskusteluun. Andy sanoo: ...olin täs melkeen menos nukkuu... 8'DD;; Jage sanoo: et pääse ಠ__ಠ sanoo: mulla vähän sillai niinku lagas. Tää mese. Andy sanoo: Oi kyl pääsen. D8< Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: et Andy sanoo: D8 KYL. ಠ__ಠ sanoo: et Jage sanoo: et Andy sanoo: >8D KYL. Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: ert vit Andy sanoo: CAPSLOCK OWNAA. ಠ__ಠ sanoo: ei Jage sanoo: ei Andy sanoo: HAHAHAH. ಠ__ಠ sanoo: k Jage sanoo: et Andy sanoo: KYL. ಠ__ಠ sanoo: et Jage sanoo: et Andy sanoo: KYLKYLKYLKYLKYK. Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: etet et et et Andy sanoo: KYLPÄÄÄS. ಠ__ಠ sanoo: et et et Jage sanoo: etetetetetetetetetetetetetetete ಠ__ಠ sanoo: et et et Andy sanoo: KYLPÄS. Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: e Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: t te te Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: te t et e et te Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: et et Jage sanoo: et et e tet et et et et et Andy sanoo: KYLPÄS. Jage sanoo: et et et et et ಠ__ಠ sanoo: ET PALAA KOTIIN PERKELE Andy sanoo: KYLPÄS. KYLPÄS. KYLPÄS. KYLPÄS. KYLPÄS. KYLPÄS. KYLPÄS. KYLPÄS. Jage sanoo: et Andy sanoo: KYLPÄS. Jage sanoo: et Andy sanoo: KYLPÄS. Jage sanoo: et et Andy sanoo: KYLPÄS. Jage sanoo: et et ಠ__ಠ sanoo: E.T Andy sanoo: KYLPÄS. KYLPÄS. KYLPÄS. Jage sanoo: e te te ಠ__ಠ sanoo: E.T on elokuva Jage sanoo: te te t et et et et ete ಠ__ಠ sanoo: ET ET ET ET Jage sanoo: te te tet ete mun mese lagaa kans koht Andy kirjoittaa: ಠ__ಠ sanoo: ET ET ET ET ETE TE TE TET T E TE T ET
TE ET ETT E TE TE TE T ET E TE TE T ET T ET E T TE TE TE TE TE ET ET Jage sanoo: whee Andy on poistunut keskustelusta. ಠ__ಠ sanoo: Vit. Andy on lisätty keskusteluun. Jage sanoo: et Andy sanoo: TOI OLI VAHINKO. XDDDDDDDD ಠ__ಠ sanoo: evo Jage sanoo:
ಠ__ಠ sanoo: LIES! Andy sanoo: OLIN ET "VOI EI MITÄ TULI TEHTYYY." ...lol. Hahhah. 8'D Andy on poistunut keskustelusta. Andy on lisätty keskusteluun. Andy on poistunut keskustelusta. Andy on lisätty keskusteluun. ಠ__ಠ sanoo: lol Jage sanoo: et ಠ__ಠ sanoo: Andy on poistunut keskustelusta. Andy on lisätty keskusteluun. Andy on poistunut keskustelusta. Andy on lisätty keskusteluun. Andy sanoo: XDDDDDDDD DDD8 8'<<<<< Jage sanoo: et Andy sanoo: ky *kyl ಠ__ಠ sanoo: et Jage sanoo: 8'<<< ei auta sua nyt Andy sanoo: kykyl *POUT* ಠ__ಠ sanoo: kylä kyllä EI. Andy sanoo: 8D KYLLÄ~. JUUJUU~. Jage sanoo: EIHÄ~. Andy sanoo: KYLHÄ~. Jage sanoo: no ei Andy sanoo: no joo Jage sanoo: D : ಠ__ಠ sanoo: Noei Andy sanoo: D : Nojoo ಠ__ಠ sanoo: meillä o ylivoima Jage sanoo: o Andy sanoo: mulla on ylivoima e Jage sanoo: >__> ಠ__ಠ sanoo: andylla on alivoima. Andy sanoo: <__< ಠ__ಠ sanoo: Meillä on ilmavoimat Andy sanoo: teillä on alivoima Jage sanoo: Mulla on huono fontti ಠ__ಠ sanoo: on Andy sanoo: Mulla on ilmavoijkasdhskdfs ei Jage sanoo: mikä se o ಠ__ಠ sanoo: Andyllä on ilma voita!!! Jage sanoo: joo Andy sanoo: ..ilmavaivoja. X'D ಠ__ಠ sanoo: AIR BUTTER, NOOO Jage sanoo: koo Andy sanoo: YEEESZ. *AIR BUTTER ATTACK* Jage sanoo: et Andy sanoo: BEWARE THE AWESOME ME. ಠ__ಠ sanoo: TINKY WINKY... DIPSY... LAALAA... PO Jage sanoo: TINGLE Andy sanoo: FAIRIES~. ಠ__ಠ sanoo: Cows Andy sanoo: Ducks. NYT MENEN HEIPPA~. ಠ__ಠ sanoo: Psyducks Jage sanoo: https://www.youtube.com/watch?v=Pd0EHzdcUX0 kato toi Andy sanoo: HYVIÄ UNIA. ಠ__ಠ sanoo: et Jage sanoo: ennen ku meet sit et uskalla mennä enää >__> ಠ__ಠ sanoo: et mee ennen kun me Andy sanoo: AAAAERGH. X'DDDD *KUOLI* ಠ__ಠ sanoo: k Jage sanoo: kato se kokonaan Andy sanoo: *IT'S SUPER EFFECTIVE* Jage sanoo: kokonaan all the way to the end Andy sanoo: *KUOLI 6 SEKUNNIN KOHALLA* Jage sanoo: kestä se sit et uskalla mennä nukkumaan D : Andy sanoo: D8 So mean. DDDD8 ....mikä tää biisi on? X'D Tuttu. Jage sanoo: no mut sit tulee tylsää jos lähet >_> ಠ__ಠ sanoo: manaaja Andy sanoo: 8'< ಠ__ಠ sanoo: siis se biisi manaaja 2 tulee tänään joskus yhentoista aikaan Jage sanoo: joo Andy sanoo: *kelaa loppuun* *sydäri* Jage sanoo: kolmen minuutin kohalla kato siitä Andy sanoo: TOO CLOSE. D8 Jage sanoo: kato siitä kolmen minsan kohalt Andy sanoo: *slaps Weegee* Mitä kolmen minuutin kohalta? Jage sanoo: se vidoe video kato siitä Andy sanoo: Weege tuijottaa edelleen. o_____________________o Jage sanoo: >__> niin mut musa lähtee lopus tulee jtn booer ääniä Andy sanoo: "Nothing happened to me...My mustache did not get any longer, and my green cap looks just the sa... WAITAMINUTE! DID I EVER HAVE A MUSTACHE?!?!? WHERE DID THIS GREEN CAP COME FROM?!?!? " lol onoes. X'D Jage sanoo: boozer Andy sanoo: MUTTA NYTTEN. Jage sanoo: et Andy sanoo: HYVÄÄÄ--- ----YÖTÄ. 8D ಠ__ಠ sanoo: PÄIVÄÄ! Jage sanoo: nnoooo ಠ__ಠ sanoo: Mitä kuuluu! Andy sanoo: Mitäs tässä, mitä sulle~? Sepä kiva. NÄHDÄÄN. Jage sanoo: älä viel Andy sanoo: HEI HEI. HEIPPA. AUF WIEDERSEHEN. Jage sanoo: https://www.youtube.com/watch?v=zJfqxOejnDo&feature=related kato toi viel Andy sanoo: s,lfkjasglkgjzs Jage sanoo: 0:23 saat sydärin Andy sanoo: EI ENÄÄ NÄITÄ AAAH. DD8 ಠ__ಠ sanoo: Ihan hyvää actually... Nyt mä venaan että näät mitä kirjota koska kirjotan jtn pitkää. toi sun hei hei heipppa vaan pidentää mun viestiä... Mä tiedät että sä ootat että saat tän luettua. Joten mä siis stallaan. Sä et ny siis pääse mihinkään, eli stallaan. Jage sanoo:
oli pakko Andy sanoo: MULLA KESTI LIIAN KAUAN LUKEE TOI FYRON. XXXXDDDDD NYT MENEN SERSLY. *SRSLY Jage sanoo: nyt sun pitää kelaa ylös et luet sen loppuu Andy sanoo: HEIHEI ÖITÄ. ಠ__ಠ sanoo: Eiku oota Andy sanoo: PÄLLI. PÄLLIT. Jage sanoo: ANDY Andy sanoo: <3 ....FYRO ÄKKII. X'D . . . . . ಠ__ಠ sanoo: mulla on vielä asiaa... Stallaan taas uudella viestillä näin Mutta ihan samaa WEEGEE on ... Sen sä ehkä jo tiesitkin. Sua on hauska stallata näillä... Mutta tota... Hei 10 tunnin päästä suunnilleen se manaaja. Mutta joo tän viestin tarkotus oli stallata. Andy sanoo: orz orz orz Jage sanoo: nyt mäkin alan kirjottamaan tällasta pitkää viestiä että andy jää tänne lukemaan tätä eikä lähde. syö sun sielun jos lähet ja sitä ei kukaan halua tulee kans sun uniin jos nyt lähet ಠ__ಠ sanoo: Jage keksi nyt sääkin jotain stallaavaa. Sen on pakko lukee nää, oot jo huomannu. Joten kirjota säkin jotain pitkää. Aivan, sitähän sä teitkin... Mutta kuitenkin, tee siitä pidempi.. <--- kaksmilinen lause. No jaa tota... STALLSTALLSTALL Andy sanoo: Kivoja viestejä mäs aan. DD8 *saan "syö sun sielun jos lähet ja sitä ei kukaan halua probeA tulee kans sun uniin jos nyt lähet" lkasfjzsöldgdöfhlkmöfdh YOU GAIZ STOP NOW. I AM GOING TO---- ----GOOOOOO. BYE. Jage sanoo: Joo kirjotan nyt toisen tällasen. Toi lause oli kyl kaksimielinen, mutta ei siinä mitään. Stallataan nyt tässä vaan kun on niin hauska stallata. STALL STALLSTALLSTALL ಠ__ಠ sanoo: Actually, me valvotaan neljään. Ja stallataan sua. Usko jo. Me tiedetään että sun on pakko lukee nää Sä kuitenkin luet nää Joten stall... Jage noi sun viestit on melko lyhyitä. Muuten andy, SE WIFI. Pelaatko ees enää brawlia? >_> Ihan sama... STALL. Jage sanoo: En voi kirjottaa pitempiä stallausviestejä kun en eksi mitään. Stallaan kuitenkin.... Lyhyillä viesteillä... STALLSTALL
ಠ__ಠ sanoo: https://www.youtube.com/watch?v=tb6BbwKiPHQ In memory of andy hug. Andy sanoo: KJASDHAKFJSA AIVOT EI KOHTA KESTÄ NYT MENEN. ARGH EI PEDOBEARIA. X'D *FLEES* ÖITÄ.
ಠ__ಠ sanoo: BUT IT FAILED! Andy on poistunut keskustelusta. Jage sanoo: Joo neljään kyllä valvotaan.. Mutta se voi olla tylsää jos me vaan kirjotetaan tällasia viestejä. Joo ja kyllä se pedobear tulee ja voivittu
| |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: Mesequotet To Heinä 02, 2009 2:50 pm | |
| | |
|
| |
Andyh Level 4
| Aihe: Vs: Mesequotet To Heinä 02, 2009 11:27 pm | |
| Eih, joku älykkäin eipäs joopas -väittely tossa oli. Mainitsin ekaa kertaa 1:14 aikaan että lähen ja offlineen menin vasta 1:35. XD *potkii teitä* - Grydon kirjoitti:
- LoL tällä on jotain uusia:
*ahdistuu* | |
|
| |
Andyh Level 4
| Aihe: Vs: Mesequotet Ti Elo 11, 2009 9:38 pm | |
| Kyllä Fyro ny bongas Subilta mainoksen. - Juonipaljastus:
(20:30) -: nää subin uuden mainoskatsoainokset siis nää ennen ohjelmia on mario rip-offeja (20:30) Andy: o____o (20:30) Andy: *avaa töllön* (20:30) -: sellane juttu hyppää ja sitten palikasta tulee sieni (20:30) Andy: Et huijaa? (20:31) -: E (20:31) Andy: XDDDDDDDDDDDDDDDDD (20:31) Andy: LOL. (20:31) -: Kato vaikka ku simpsonit loppuu D:
(20:48) -: ny taas (20:48) -: mario juttu (20:48) -: D: (20:48) -: sieni (20:48) Andy: AAAH. (20:48) Andy: Oisit sanonu aikasemmin. DDDDD8 (20:48) Andy: Kuiteski huijaat. (20:48) -: kohta loppuu mainoskatko (20:48) -: pidä subilla ._. (20:48) Andy: Se on tos päällä. XD (20:48) -: ._. (20:48) Andy: Mut olin keskittyny kirjottaa foorumiin viestin. (20:49) Andy: Jonka nyt lähetän. (20:49) Andy: Oooo. (20:49) -: (Y) (20:49) Andy: Jesss. (20:50) -: Stalkkaan Subbia mhhhh
(20:52) -: Kohta se tulee (20:52) -: nyt on subin mainoksia... (20:52) -: noni (20:52) -: kato (20:52) -: perkele (20:52) -: ny (20:52) -: siinä (20:52) -: NÄIKKÖNÄÄ? (20:52) Andy: o_____o (20:52) Andy: Oliks toi muka Mario= (20:52) Andy: *? (20:52) -: eiku karkkipussi (20:52) -: mutta siinä oli tollane ? loota (20:52) -: ja sieltä tuli sieni (20:52) Andy: Sä oot pelannu liikaa. X'DDDDD (20:52) -: D: (20:52) -: Garoki sano samaa hmmm (20:52) -: Ja mun äiti hmmm (20:53) Andy: Mut täytyy kyl myöntää. (20:53) Andy: Et on se aika Mario. (20:53) -: Tuliko tossa muuten sieni? (20:53) Andy: Koska se tuli sillai Mariosta se karkkijuttu. 8D (20:53) -: Tosta on kaks versioo jo >_> (20:53) Andy: Oooo.
(21:00) Andy: HOWMAIGAWD!!! (21:00) Andy: SIENI!!! (21:00) Andy: YOU WERE RIGHT!!!
| |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Mesequotet Ti Elo 11, 2009 10:13 pm | |
| Sanoin samaa porukoille just. >_____> | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Mesequotet Pe Syys 25, 2009 10:32 pm | |
| Tarviin lisää mesequoteja D: | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Mesequotet Ke Loka 07, 2009 6:47 pm | |
| kaksoispoustaus Mulla on taas hyvät ajotukset spämmille: - Juonipaljastus:
Jage sanoo: Huomaa kyl että on tylsää Jage sanoo: dissaat mua taas Ripa sanoo: Joo Jage sanoo: Tällä kertaa syystä? Ripa sanoo: 2 kaveria meillä+Jonna mesessä Jage sanoo: ahaa ._. Jage sanoo: feil? Ripa sanoo: Joo. Jage sanoo: jes
| |
|
| |
Ripa Admin
| Aihe: Vs: Mesequotet Pe Loka 09, 2009 6:08 pm | |
| - Juonipaljastus:
Ripa sanoo: But, you does not know my namily name eh? Jage sanoo: I know Ripa sanoo: What's my namily name then? (Mindgames) Jage sanoo: You outsmarted me Oon liian tyhmä dinner
Mindgames. | |
|
| |
Ripa Admin
| Aihe: Vs: Mesequotet Pe Loka 16, 2009 7:29 pm | |
| - Juonipaljastus:
Ripa sanoo: Jonna, mä jätän sut. Jonna sanoo: Asiaa. Ripa sanoo: Tässä ja nyt. Ihan vaa sen takia että oot mun next love Aletaanko olee? <3 Siru sanoo: ei vittu tejän kaa Jonna sanoo: Olin eka ett saatana mutt sit olinki jo ett ei vittu : D Ripa sanoo: =P Jonna sanoo: Juuh<3 Ripa sanoo: Oih ihanaa <3 Ripa sanoo: Jonna, mä jätän sut. Jonna sanoo: Asiaa.ajotus (Y)
Jonna osaa ajotuksen, "Next love" on muute facebook juttu | |
|
| |
BloodyDarkness Level 8
Viestien lukumäärä : 137 Rep : 8 Join date : 09.08.2009 Paikkakunta : Heinola
| Aihe: Vs: Mesequotet Ma Loka 19, 2009 11:33 am | |
| Jebun kanssa puhuttiin uudesta Pokemon pelistä. - Juonipaljastus:
Falkoun sanoo: On muuten puhuttu et wiille ollaa tekemässä uutta shadow popemon peliä Jebu sanoo: oho Jebu sanoo: En varmaan osta /: Falkoun sanoo: Pokemon ROFL: Rage Of Falling Leaves Falkoun sanoo: xD Jebu sanoo: xD Jebu sanoo: haha Jebu sanoo: ROLFAMO Falkoun sanoo: Pokemon LOL: Lullaby Of Larvitar Jebu sanoo: Xd Jebu sanoo: Sulla on nyt vilkas m1el1kuvitus Falkoun sanoo: Pokemon LMAO: Lucario's Marvelous Aura Orbs Jebu sanoo: Jebu sanoo: lölled* Falkoun sanoo: Pokemon SEKOO: Super Enormous Kolumbian Ownage Octillery Jebu sanoo: xD Jebu sanoo: lol sekoo Falkoun sanoo: mulla menee lujaa xD Jebu sanoo: Juu ja sen huomaa
Falkoun: Minä Jebu: Jebu-95 | |
|
| |
Grydon Level 18
Viestien lukumäärä : 382 Rep : -1 Join date : 18.10.2008 Paikkakunta : Helsinki :D
| Aihe: Vs: Mesequotet Ma Loka 19, 2009 6:18 pm | |
| D: Aika jännää Mulla on Jap. versio Soul Silveristä muuten! te ette tainnu tietääkkään vielä. | |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Mesequotet Ma Loka 19, 2009 7:03 pm | |
| Tiedettiin. [end of offtopic] | |
|
| |
Grydon Level 18
| Aihe: Vs: Mesequotet Ti Loka 20, 2009 11:11 pm | |
| Joo sä mut Jebu ja Bloody. | |
|
| |
Gummypanda Level 1
Viestien lukumäärä : 4 Rep : 0 Join date : 19.10.2009
| Aihe: Vs: Mesequotet Ma Loka 26, 2009 6:53 pm | |
| - Juonipaljastus:
Gummypanda sanoo: EIIII nämä paikat ovat maailman A ja O, täydellisyyden 1 ja 2 inhimillisyyden abjunktio negatiivisen energian neliöjuuri! nämä.. paikat.. ovat.. ... ...SE.. .. ... .... Crazy_KH_Girl_a.k.a_Ekku sanoo: ooks vähä kuses
- Juonipaljastus:
Gummypanda sanoo: Minä päätin vaihteen vuoksi alkaa käyttäytymään kypsästi. Rampe sanoo: On näköjään hölmöjä noi sun kaverit Varmaan aika orpoa olla paljon viisaampi kuin muut *_* Gummypanda sanoo: Super-Duper-Lucky-Lukki sanoo: MIKÄ HITSIN HIKKE SUST ON TULLU PRKL Gummypanda sanoo: Tuo on hyvin loukkaavaa. Minä vain päätin vaihteen vuoksi alkaa käyttäytymään kypsästi. Kypsänä oleminen on kadehdittava asia mutta kukaan ei nähtävästi ymmärrä sitä. Super-Duper-Lucky-Lukki sanoo: PKRL LOPETAAAAAAAAAAAAAAH MA TULEN HULLUKS Rampe sanoo: Enää 3 min matskua seuraavaa varten Gummypanda sanoo: Selvä. Odotan sitä innolla. On erittäin mukavaa nähdä millaisia vitsejä olet keksinyt hienoihin videoihisi. Rampe sanoo: Kun puhut tollee niin se tuntuu melkein sarkastiselta Jos yrität selittää asiat kypsästi niin ei tarvitse muuttaa omaa kirjotustyyliä Gummypanda sanoo: Tuo on totta. Puhun viisikymmentä prosenttia sarkasmia ja toiset viisikymmentä totta. Mutta tämä on hauskaa. Rampe sanoo: Nyt on enää 55 sec uutta videoo varten Toi loppu olikin sitä kun säädin serebiissä ja nauhotus jäi päälle Gummypanda sanoo: Selvä. Tuo oli huvittavaa, hah, hah. ei enää pokka kestä XD Rampe sanoo: Kohta sammutan mesen, ei oo enää kivaa puhua Gummypanda sanoo: en jaksa enää Rampe sanoo: Rupeen nauhottamaa platinumii Gummypanda sanoo: juuh
| |
|
| |
Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Mesequotet Su Marras 08, 2009 1:31 pm | |
| Keskusteltiin jostain randomista BloodyDarknessin kaa. Toxin: BloodyDarkness Jebu: me - Juonipaljastus:
Jebu sanoo (13:12): omg ollaan unohdettu yx asia.... Toxin sanoo (13:12): no wot' Jebu sanoo (13:12): Mikä meidän tiimin nimi tulee olemaan? Tiimi siinä team battle turneessa Toxin sanoo (13:12): Ohmm... Jebu sanoo (13:12): Ainii muistan ku viime kerralla ehdotit nimeä: Teh pro and teh nub Jebu sanoo (13:13): jääny jostain syystä mieleen Toxin sanoo (13:13): aijnii Jebu sanoo (13:13): nojaa lets tink abaut a neijm Toxin sanoo (13:14): Jesz aijm tinking Jebu sanoo (13:14): hmm Epic goat team? Toxin sanoo (13:15): o_o Jebu sanoo (13:15): onx parempaa? Toxin sanoo (13:15): eij Jebu sanoo (13:15): hmm Toxin sanoo (13:15): What is brawl? Baby dont hurt me.... Toxin sanoo (13:16): Dont hurt me.... No moar.... Jebu sanoo (13:16): hmm What is brawl FTW!! Toxin sanoo (13:16): ei siis sitä tiimin nimeks! o_o Jebu sanoo (13:16): d: Baby dont hurt me Toxin sanoo (13:16): Wotsbrool? Jebu sanoo (13:17): Hyesz! Toxin sanoo (13:17): Tiimin nimi: Haukka ja Haukkanen Falco and Captain Falcon Jebu sanoo (13:17): hmm Toxin sanoo (13:17): hihihaha mulla menee taas lujaa Jebu sanoo (13:18): juu menee Sulla on nyt vilkas m1el1kuvitus Toxin sanoo (13:18): taas kerran Toxin sanoo (13:19): Knee-Power! Jebu sanoo (13:19): hmm Teh semi-scrubs? Toxin sanoo (13:19): Fist-Powaahh!! Ok skrups? Jebu sanoo (13:20): scrub=better than a n00b but worse than a pro Toxin sanoo (13:20): ok täts mii Jebu sanoo (13:20): Teh Semi-Scrubs? is tät it? Toxin sanoo (13:20): Ju täts it Jebu sanoo (13:20): or sumtin' els? Toxin sanoo (13:21): semiskrups! semiskrups! Jebu sanoo (13:21): HYESZZ!!! say someting epic! NAO! Toxin sanoo (13:21): öw KNEE-POWAAAHH!!!! Jebu sanoo (13:21): ....
| |
|
| |
BloodyDarkness Level 8
Viestien lukumäärä : 137 Rep : 8 Join date : 09.08.2009 Paikkakunta : Heinola
| Aihe: Vs: Mesequotet La Tammi 09, 2010 6:14 pm | |
| Meinasin alkaa tehdä YTPMVtä Pkmn R/B/Y Champion taistelumusasta ja keksin siihen dialoginkin jonka selitin Gummypandalle. Tontsa=Minä KanaZ=GummyP - Juonipaljastus:
Champion Boi wants to fight KanaZ sanoo: : D MAH BOI Tontsa sanoo: Pingas sent out Charizard Boi sent out Blastoise Charizard used SARS Blastoise is badly poisoned Blastoise used splash Charizard gained 9001 damage Charozard fainted KanaZ sanoo: wtf Tontsa sanoo: Pingas sent out Victreebel Victreebel used THE MIGHTY PINGAS OF DESTRUCTION KanaZ sanoo: hyi Tontsa sanoo: But it failed Blastoise used withdraw all of its stats maxed out Victreebel used Horny Drill I-Hit KO KanaZ sanoo: Horny Pingas Tontsa sanoo: foe Blastoise fainted KanaZ sanoo: >: D Tontsa sanoo: Boi sent out Link KanaZ sanoo: xP Tontsa sanoo: Victreebel used magical leaf Link gained 1 damage Link sed "oh boy!" and fainted Boi sent out his last pokemon Boi Victreebel's stats went down because of Boi's " " ability Boi used the bowl crash Its super effective Victreebel fainted Pingas sent out his last pokemon Robotnik Robotnik's speed went up thanks to its Speed Boost Boi used the Dinner Blaster But It Missed Robotnik used Sparta zone Boi lost 221 hp and its ears shattered Boi used Flamethrower Its super effective, Robotnik gained 483 hp damage Robotnik used Scratch and Grounder as shields! Robotnik is now invulnerable for 2 turns! Boi drank from its bowl he regained 200 hp Robotnik used last resort Boi gained 9001 damage foe Boi fainted Player defeated Champion Boi "Enough! Im going to Gamelon to aid my brother."
| |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Mesequotet Ti Toukokuu 18, 2010 10:58 pm | |
| Herätellääs tätä taas tällä mun perus järjenjuoksulla. - Juonipaljastus:
Alex sanoo (22:55): so i herd you started martha? Jake sanoo (22:55): You herd rite Alex sanoo (22:55): cool Alex sanoo (22:55): Itellä tullu omituinen halu alottaa Zamus Alex sanoo (22:55): tykkään noista unohdetuista charoista Jake sanoo (22:55): Sitä kutsutaan puberteetiksi Jake sanoo (22:55): .. Jake sanoo (22:55): joo lol
| |
|
| |
Jage [Admin]
| Aihe: Vs: Mesequotet Ti Loka 05, 2010 11:08 pm | |
| Ihan perus - Juonipaljastus:
Jake sanoo (22:54): Anna mulle sun olematon MGS3 D: Ripa sanoo (22:54): Joo Ripa sanoo (22:54): oota Ripa sanoo (22:54): lähetänkö postissa vai heitänkö vaa sinnepäi? Jake sanoo (22:55): Anna se sille pinkille virtahevolle sun ovimaton alla nii ratsastan sitä vastaa isolla oravalla ja sit mä heitän sen kotiin Ripa sanoo (22:57): Eiku jos annan sen vaa mun yksityiselle Chewbaccalle Ripa sanoo (22:57): nii sit se menee asevarustamoon Ripa sanoo (22:57): ja ampuu singolla sen YOUR BASEEN Jake sanoo (22:57): älä Jake sanoo (22:57): Mun orava ei tykkää chewbacasta D: Ripa sanoo (22:57): niinii Ripa sanoo (22:58): mut jos se kato ampuu sen täältä parinsadan kilsan päästä Ripa sanoo (22:58): nii ei se sitä nää Ripa sanoo (22:58): vai haistaako se sen? :s Jake sanoo (22:58): Haistaa Ripa sanoo (22:58): Ahaa Jake sanoo (22:58): Se haisto kans sen ku sä pierasit 3 minsaa 17 sekkaa ja 476 tuhannesosaa sitten Ripa sanoo (22:58): Hetkine Ripa sanoo (22:58): mistä... Ripa sanoo (22:58): Hienohajuaisti kyl Ripa sanoo (22:58): :F Jake sanoo (22:59): Oon ylpee siitä Ripa sanoo (22:59): Iha ? Ripa sanoo (22:59): Jaa Ripa sanoo (22:59): Vois tehä tosta mun chewbaccasta epäodorisen Jake sanoo (22:59): Ei siitä pysty Jake sanoo (22:59): Liikaa karvoja Ripa sanoo (23:00): Jaa Ripa sanoo (23:00): Mut jos teen siitä kaljurotan Ripa sanoo (23:00): Jake sanoo (23:00): Sit se näyttää ihmiseltä D: Ripa sanoo (23:00): Tykkääks sun orava ihmisistä, kylhä se antaa sunki sillä ratsastaa? Jake sanoo (23:01): Kyl se joistai Jake sanoo (23:01): Se on syöny pari randomii vastaantulijaa mut mä luulen et sil oli vaa paha päivä Ripa sanoo (23:01): Jaajaa :/ Ripa sanoo (23:02): No jos laitan kaiken varalta kiven lentämään sinne, tai vaikka siepin Ripa sanoo (23:02): En kyl sit tiiä et jaksaako... No kyl se jaksaa, tuua sen pelin siis. Jake sanoo (23:02): En tiiä, sentin maksava pesupallo voi olla parempi Ripa sanoo (23:03): Jaa Ripa sanoo (23:03): täytyis kyl opettaa sen lentään eka. Ripa sanoo (23:03): Onko sulla se opas tallella mitä lainasit sillo? Ripa sanoo (23:03): ku et saanu sitä tennispalloos millää lentään Jake sanoo (23:03): Ei mä söin sen vahingossa kun sä löit mua tre porassa Ripa sanoo (23:04): Jaa :F Ripa sanoo (23:04): olisit voinu aikasemmi sanoo Ripa sanoo (23:04): no täytyy sit ostaa uus Jake sanoo (23:04): Anteeks mä unohin Jake sanoo (23:04): Mut nyt mun tennispallo osaa lentää Ripa sanoo (23:04): Hienoo Ripa sanoo (23:04): Mut nii Ripa sanoo (23:05): vois huomenna kattella löytyykö tolta järvenpohjassa olevasta siwasta niitä pesupalloja ja sit niitä oppaita Ripa sanoo (23:05): Mut nyk kyl meen nukkuu Ripa sanoo (23:05): ku huomen kasii D: Ripa sanoo (23:05): ja päästää kolmelta Ripa sanoo (23:05): : | Jake sanoo (23:05): Mä voin ettii sulle sielt kaupast mis oon tetis Ripa sanoo (23:05): Jaa Ripa sanoo (23:05): No joo, lähetä jos löydät Jake sanoo (23:06): Joo se orava tuo sen sit Ripa sanoo (23:06): sit lähetän sen mun olemattoman MGSn Ripa sanoo (23:06): tai nii Ripa sanoo (23:06): annan sille oravalle sen Ripa sanoo (23:06): jollon en tarvi pesupalloo tai opasta Ripa sanoo (23:06): jollon tarvitaan vaan sun oravas Ripa sanoo (23:06): Mut nyt Ripa sanoo (23:06): nukkuun Ripa sanoo (23:06): Moro Jake sanoo (23:06): Joo Jake sanoo (23:06): moi
| |
|
| |
Jebu Level 24
Viestien lukumäärä : 549 Rep : 18 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Helsinki.
| Aihe: Vs: Mesequotet Su Tammi 02, 2011 2:09 am | |
| Ripan kans keskusteltiin kaikesta jännästä ja kiehtovasta. - Juonipaljastus:
Ripa Riihonen says (12:38 AM) mitähä muuta oon miettiny tuppaa unohtuun Jesper Laitinen says (12:39 AM) Mietin et toi rakkaus voi olla eräänlainen vahvempi kiintyminen johonkin. esim vähä sama jos tykkää jostain pelistä paljon, tässä vain enemmän. Se sitten edesauttais/johtaisi lisääntymiseen kuten jo sanoit Ripa Riihonen says (12:39 AM) Neroo Ripa Riihonen says (12:40 AM) Eli periaatteessa petin brawlia MHTn kaa? ja nykyää käyn vaa vieraissa, jotka muistuttaa brawlia Ripa Riihonen says (12:41 AM) sitä... Jesper Laitinen says (12:41 AM) D: Että näin Ripa Riihonen says (12:41 AM) _mun_ brawlia, jota joskus rakastin kyllä, draamaki sujuu Jesper Laitinen says (12:41 AM) Sun pitäis kiintyy siihen brawliin sitten enemmän Mut mites sit se lisääntyminen? Ripa Riihonen says (12:41 AM) ... Siinä levyssä on reikä? Okei ei, tää pelaamine oli huono esimerkki
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mesequotet | |
| |
|
| |
| Mesequotet | |
|