SSBB Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SSBB Fin

Suomalainen Super Smash Bros foorumi/Finnish Super Smash Bros forum.
 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesXatRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Project Phoenix
Project Phoenix EmptyKe Maalis 02, 2016 1:25 pm kirjoittaja mmKALLL

» Moro Tampereelta!
Project Phoenix EmptyTi Maalis 03, 2015 10:05 pm kirjoittaja Azzeron

» Lantrek 2015 Smash for WiiU! 26.2-1.3 Tampere
Project Phoenix EmptyPe Helmi 20, 2015 10:05 pm kirjoittaja Cleftor

» Piirrä pokemon
Project Phoenix EmptyLa Tammi 17, 2015 12:03 pm kirjoittaja Ripa

» Terve!
Project Phoenix EmptyLa Tammi 17, 2015 11:01 am kirjoittaja Ripa

» Dyn4-Miitti (16. - 18.1.2014) Official Thread
Project Phoenix EmptyTo Tammi 15, 2015 10:53 pm kirjoittaja Krea

» Olen Nostalgia from Tampere
Project Phoenix EmptyMa Tammi 12, 2015 9:01 pm kirjoittaja Jebu

» Dyn4-Miitti: 16.1 - 18.1 vai 30.1 - 1.2?
Project Phoenix EmptyMa Joulu 29, 2014 6:02 pm kirjoittaja mmKALLL

» ANC:n Smash-turnaus la 15.11. Turku
Project Phoenix EmptyMa Loka 27, 2014 8:40 pm kirjoittaja Jite

Similar topics
    Paikalla olevat käyttäjät
    Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

    Ei

    Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 21 käyttäjää, tämä oli To Kesä 08, 2023 12:35 pm
    Top kirjoittajat
    -LzR-
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Susi
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Jage
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Jebu
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    TuKéZu
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Turso
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Schwa
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Ripa
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Xylitol
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Vurkkeli
    Project Phoenix I_vote_lcapProject Phoenix I_voting_barProject Phoenix I_vote_rcap 
    Maaliskuu 2024
    MaTiKeToPeLaSu
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    KalenteriKalenteri

     

     Project Phoenix

    Siirry alas 
    5 posters
    KirjoittajaViesti
    Ripa
    Admin
    Admin
    Ripa


    Viestien lukumäärä : 435
    Rep : 3
    Join date : 15.10.2008
    Paikkakunta : Mänttä-Vilppula

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Project Phoenix   Project Phoenix EmptyLa Tammi 17, 2015 11:57 am

    15 Loka 2008. Näin sanoo meisin profiili Join Date- kohdassa. 6 vuotta. 2 kuukautta. 2 päivää. Niin kauan siitä on kun loin tän foorumin.

    Alkuun jäseniä liitty enemmän kun mitä oletin ja sain luotettavan ydinporukan kokoon. Vuodet ja kuukaudet kulu, ja mun innostus Brawliin lopahti lagisen wi-fin ja pitkien välimatkojen takia. Aloin käydä täällä yhä vähemmän ja vähemmän. Jossain vaiheessa poikkesin satunnaisesti xatissa. Sitten sekin jäi.
    5.1.2015 lähin puolustusvoimien lomaparatiisiin Säkylään. Oli uskomatonta kun heti ekana päivänä kasarmin ovista astuessani sisään herra alikersantti kysyy oonko se SSBB Finin perustaja. Kyseisen herra alikersantti Ortizin lisäksi samassa paikassa edustaa meidän lääkintämies, SSBB Finin Top kirjoittaja #2. Ne pojat loi mun sydämeen kipinän.
    Eilen alko ekat lomat ja tänään kävin katsomassa postaukset sitten viime käynnin, ensimmäinen sijoittu vuodelle 2013. Silti eilenkin on liittynyt uusi jäsen.

    Nyt mietinkin että onko teillä muilla motivaatioo nostaa tää paikka tuhkista uuden SSB:n julkasun myötä?! Mulla on lähinnä vaan viikonloput käytössä, joten tarvin apua jos meinataan tää händlätä. Ketkä täällä on nykyään aktiivisia? Jebu ja Xyli ainakin näyttää olevan. Onko Tuke enää maisemis? Entä Jage? Onko meillä muita uusia nousevia toivoja?!

    TL;DR Mulla on motivaatio nostaa Suomen pelicommunityn tasoo omalla panoksellani, ketkä on mukana?!
    Takaisin alkuun Siirry alas
    https://ssbb.palstani.com
    TuKéZu
    [Admin]
    TuKéZu


    Viestien lukumäärä : 496
    Rep : -4
    Join date : 16.10.2008
    Paikkakunta : Rovaniemi

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix EmptyLa Tammi 17, 2015 12:55 pm

    Ripa kirjoitti:
    Nyt mietinkin että onko teillä muilla motivaatioo nostaa tää paikka tuhkista uuden SSB:n julkasun myötä?! Mulla on lähinnä vaan viikonloput käytössä, joten tarvin apua jos meinataan tää händlätä. Ketkä täällä on nykyään aktiivisia? Jebu ja Xyli ainakin näyttää olevan. Onko Tuke enää maisemis? Entä Jage? Onko meillä muita uusia nousevia toivoja?!

    TL;DR Mulla on motivaatio nostaa Suomen pelicommunityn tasoo omalla panoksellani, ketkä on mukana?!

    Juu ollaan me tääl viel kai.

    Lainaus :
    Nov 29 15:03:23 <TuKeZu> hmm
    Nov 29 15:03:37 <TuKeZu> pitäsköhä tolle foorumille tehä jotain
    Nov 29 15:04:54 <TuKeZu> ku me ollaa nyt vähä enemmä ssb4fin ku ssbbfin
    Nov 29 15:05:02 <TuKeZu> for real this time
    Nov 29 15:05:12 <TuKeZu> unlike conduitfin or whatever B)
    Nov 29 15:05:43 <Jage> ei
    Ganondorf


    ...Mutjoo joku makeover ois kyl paikallaan :X Sign me up.


    E: EikusiisHOLYSHIT Fyro mo.
    Takaisin alkuun Siirry alas
    mmKALLL
    Level 18
    mmKALLL


    Viestien lukumäärä : 390
    Rep : 1
    Join date : 22.12.2010
    Paikkakunta : Espoo

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix EmptyLa Tammi 17, 2015 2:51 pm

    Nää foorumit on hiljentyny viime aikoina huomattavasti, mutta luulen et tästä saa uuden smashin myötä jälleen kilpailullisen pelaamisen keskuksen jos halutaan. Hieman on ollu kans pohtimista Smash Finlandin (http://smashfinland.munpalsta.com/index.php) kanssa yhdistämisen suhteen, joka sekin lienee vaihtoehto jota voi harkita. Mulla kyl ainakin on kiinnostusta nähä hieman vaivaa tän asian eteen - Xat oli kans erinomainen tuote vaikkei ilman haittapuolia olekaan.

    Nykyisin SSBBFinin porukat lähinnä pyörii Skypen puolella, meillä on siellä noin 40 hengen aktiivinen chat. Valtaosa kyllä käy täälläkin vähintään parin viikon välein.
    Takaisin alkuun Siirry alas
    Xylitol
    [Admin]
    Xylitol


    Viestien lukumäärä : 433
    Rep : 27
    Join date : 28.03.2009
    Paikkakunta : Vihti

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix EmptySu Tammi 18, 2015 3:36 am

    Suht aktiivisia täällä kait vielä ollaan, kävit näköjään irc-kannullakin vaikka en ollut vastailemassa tänään päivällä, Dyn4miitti vei huomion. Niin kuin Esa/mmKALLL tuossa jo sanoi niin suuri osa aktiivisista brawlin/smash 4:n pelureista on noissa skyperyhmissä ja sitten on tuo irc-kannu jossa pyörii lähinnä minä/Tuke/Jage/Riolu/Jani ja Hunt. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että tästä varsinaisesta foorumistakin tulisi taas hitusen aktiivisempi, mutta koko Suomen smash-skenessä (mukaanlukien siis myös meleen pelaajat joita täällä ei ole juuri näkynyt) on tällä hetkellä hiukan painetta yhtenäistää toimintaa jollain tavalla, vaikkei kukaan oikein ole päättänyt miten.
    Takaisin alkuun Siirry alas
    Ripa
    Admin
    Admin
    Ripa


    Viestien lukumäärä : 435
    Rep : 3
    Join date : 15.10.2008
    Paikkakunta : Mänttä-Vilppula

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix EmptySu Tammi 18, 2015 11:50 am

    TuKéZu kirjoitti:
    ...Mutjoo joku makeover ois kyl paikallaan :X Sign me up.
    Sut ainakin signataan, oot kuitenkin aina ollu meidän ulkoasun artisti.

    mmKALLL kirjoitti:
    ...luulen et tästä saa uuden smashin myötä jälleen kilpailullisen pelaamisen keskuksen jos halutaan. Hieman on ollu kans pohtimista Smash Finlandin kanssa yhdistämisen suhteen, joka sekin lienee vaihtoehto jota voi harkita.
    Xylitol kirjoitti:
    Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että tästä varsinaisesta foorumistakin tulisi taas hitusen aktiivisempi, mutta koko Suomen smash-skenessä (mukaanlukien siis myös meleen pelaajat joita täällä ei ole juuri näkynyt) on tällä hetkellä hiukan painetta yhtenäistää toimintaa jollain tavalla, vaikkei kukaan oikein ole päättänyt miten.
    Sitähän me tässä juuri halutaan Cool
    Ideana tuo yhdistyminenkin hyvä, kunhan muutosta tapahtuis. Nyt ei oo aika jäädä junnaan paikoilleen.

    Takaisin alkuun Siirry alas
    https://ssbb.palstani.com
    Vurkkeli
    Level 18
    Vurkkeli


    Viestien lukumäärä : 393
    Rep : 17
    Join date : 23.02.2010
    Paikkakunta : k

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix EmptyMa Tammi 19, 2015 1:39 am

    Jou Ripa. Oon joo tota uutta foorumia jo haaveillut kauan aikaa ja voin kyllä auttaa jos vaan voin.
    Takaisin alkuun Siirry alas
    mmKALLL
    Level 18
    mmKALLL


    Viestien lukumäärä : 390
    Rep : 1
    Join date : 22.12.2010
    Paikkakunta : Espoo

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix EmptyTo Elo 06, 2015 7:39 pm

    brawl is dead
    Takaisin alkuun Siirry alas
    mmKALLL
    Level 18
    mmKALLL


    Viestien lukumäärä : 390
    Rep : 1
    Join date : 22.12.2010
    Paikkakunta : Espoo

    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix EmptyKe Maalis 02, 2016 1:25 pm

    JOS JOKU EKSYY TÄNNE, NIIN UUDET FOORUMIT SIJAITSEVAT OSOITTEESSA:
    http://smashfinland.com

    En sit koskaan päässy top 10 spämmilistalle, jäin Vurkystä kolme viestiä vajaaks Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Rolling Eyes lol! elephant Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Meta Knight D:


    Pidetään kuitenkin palsta pystyssä, kiinnostais kronikoida turnaustulokset, xatquotes ja pokemonit. Jos viestit voi backuppaa jotenkin niin ois ehkä ihan kiva; mun profiilisivuilla on sähköpostiosote josta saa kiinni.
    Takaisin alkuun Siirry alas
    Sponsored content





    Project Phoenix Empty
    ViestiAihe: Vs: Project Phoenix   Project Phoenix Empty

    Takaisin alkuun Siirry alas
     
    Project Phoenix
    Takaisin alkuun 
    Sivu 1 / 1
     Similar topics
    -
    » Project M

    Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
    SSBB Fin :: SSBB Fin :: SSBB Finiä koskevat asiat-
    Siirry: