SSBB Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SSBB Fin

Suomalainen Super Smash Bros foorumi/Finnish Super Smash Bros forum.
 
PääsivuPortaaliHakuLatest imagesXatRekisteröidyKirjaudu sisään
Viimeisimmät aiheet
» Project Phoenix
SSBB Fin Youtube channel EmptyKe Maalis 02, 2016 1:25 pm kirjoittaja mmKALLL

» Moro Tampereelta!
SSBB Fin Youtube channel EmptyTi Maalis 03, 2015 10:05 pm kirjoittaja Azzeron

» Lantrek 2015 Smash for WiiU! 26.2-1.3 Tampere
SSBB Fin Youtube channel EmptyPe Helmi 20, 2015 10:05 pm kirjoittaja Cleftor

» Piirrä pokemon
SSBB Fin Youtube channel EmptyLa Tammi 17, 2015 12:03 pm kirjoittaja Ripa

» Terve!
SSBB Fin Youtube channel EmptyLa Tammi 17, 2015 11:01 am kirjoittaja Ripa

» Dyn4-Miitti (16. - 18.1.2014) Official Thread
SSBB Fin Youtube channel EmptyTo Tammi 15, 2015 10:53 pm kirjoittaja Krea

» Olen Nostalgia from Tampere
SSBB Fin Youtube channel EmptyMa Tammi 12, 2015 9:01 pm kirjoittaja Jebu

» Dyn4-Miitti: 16.1 - 18.1 vai 30.1 - 1.2?
SSBB Fin Youtube channel EmptyMa Joulu 29, 2014 6:02 pm kirjoittaja mmKALLL

» ANC:n Smash-turnaus la 15.11. Turku
SSBB Fin Youtube channel EmptyMa Loka 27, 2014 8:40 pm kirjoittaja Jite

Similar topics
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 21 käyttäjää, tämä oli To Kesä 08, 2023 12:35 pm
Top kirjoittajat
-LzR-
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Susi
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Jage
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Jebu
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
TuKéZu
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Turso
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Schwa
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Ripa
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Xylitol
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Vurkkeli
SSBB Fin Youtube channel I_vote_lcapSSBB Fin Youtube channel I_voting_barSSBB Fin Youtube channel I_vote_rcap 
Huhtikuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenteriKalenteri

 

 SSBB Fin Youtube channel

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Jage
[Admin]



Viestien lukumäärä : 786
Rep : -2
Join date : 08.11.2008

SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel EmptyPe Heinä 24, 2009 2:51 am

Tehtiin Tukezun ja Fyron kanssa tässä äsken tuubakanava foorumille.
Sitä hostaa Fyro ja tämänhetkiset modet.
Channeliin uploadataan brawl, conduit ja muita random-peli-videoita.
SSBBFIN Youtube channel
Takaisin alkuun Siirry alas
Susi
Mod
Susi


Viestien lukumäärä : 788
Rep : 16
Join date : 03.12.2008
Paikkakunta : Tampere

SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: Vs: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel EmptySu Joulu 20, 2009 5:15 pm

Aateltiin Herun kanssa tehä Hervanta "Combo" video. Mutta kun täällä Herwoodissa asuu vaan Heru, Hillo ja mä + Wary, niin voidaan mun ja Herun puolesta tehä siitä SSBB Fin CV.

Tässä vaiheessa voisin kysyä, että jaksaako Xyli ja Tuke piirtää meille introon semmosen kuvan, johon on piirrettynä kaikkien mainit ja nikit siihen alle tai viereen tai ylle taikka päälle?
Hahmot voi piirtää yksitellen ja leikata sitten siihen kokonaiseen kuvaan.

Jos Xyli ja Tuke on tarpeeks ystävälläsiä ja piirtävät tämän kuvan niin nyt tässä vaiheessa voi kaikki videoon osallistuvat tehä toiveita hahmostaan. Eli että minkä hahmon haluaa kuvaan, minkä värisenä ja mitä muutoksia toivoisi.

Kaikki jotka jaksavat combonsa lähettää videoon, niin alkavat tässä piakkoin tutkimaan vaulttiaan hyvien combojen varalta. FFA replayt voi skipata. Team-replayt käy jos niissä on jotain TIIMICOMBOA ja molempien tiimiläisten nickit tiedossa. Mä ja Heru ollaan otettu ruutuvihko johon on merkitty #Replay ja nick. (+Hahmo)

Edittaajat ovat sitten vissiin ainakin Heru ja mahdollisesti Jage (ja Tuke). Joku vois ihan tosissaan opetella sen Vegasin.

Heru vissiin sitte kuvaa, joten siihen suntaan laittakaan replayt sitten ku kuvaaminen alkaa.
Jage kuvaa ainaki suurimman osan, sinne replayt.

Osallistukaa mahdollisimman moni, ja tehään tästä laadukas, niin joku jaksaa sitte mahdollisia jatko-osia katsoa.

Musatki vois tässä lähiaikoina valita. Metalli/Hevi/Rap voitas tässä saman tien sulkea pois.




Itse toivoisin siihen kuvaan Nessin, jolla on punainen lippis, ja sininen paita jossa on valkoinen Suomen jellona TAI musta paita jossa on suden kuva. Ne perusshortsit mitkä Default Nessillä on jalassa. Asento on aika sama mulle, mut OKAY ois kova.


Viimeinen muokkaaja, Susi pvm Ma Joulu 21, 2009 12:58 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ripa
Admin
Admin
Ripa


Viestien lukumäärä : 435
Rep : 3
Join date : 15.10.2008
Paikkakunta : Mänttä-Vilppula

SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: Vs: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel EmptySu Joulu 20, 2009 5:29 pm

Joo hahmona sellanen ?-juttu, ku ei mulla oo nykyään mainia.

Reppuja kyllä löytyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://ssbb.palstani.com
Jage
[Admin]



Viestien lukumäärä : 786
Rep : -2
Join date : 08.11.2008

SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: Vs: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel EmptySu Joulu 20, 2009 9:38 pm

Mä voin editoida ja recordaa. Eli mulle voi lähettää replayta ja valmiiks kuvattuja replayta. Ette varmasti arvaa mikä mun nickin kohalle tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Susi
Mod
Susi


Viestien lukumäärä : 788
Rep : 16
Join date : 03.12.2008
Paikkakunta : Tampere

SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: Vs: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel EmptyMa Joulu 21, 2009 12:12 pm

Jage kirjoitti:
Mä voin editoida ja recordaa. Eli mulle voi lähettää replayta ja valmiiks kuvattuja replayta. Ette varmasti arvaa mikä mun nickin kohalle tulee.

Juuh, sulla vissiin tulee paras laatu. Serious.

Ei sutta siihen Nessin paitaan sittenkään. Ei siitä mitään selvää sais. Semmonen tassu ois kyl nätti.

Onko kellään mitään ehdotuksia videon nimelle? Kaikkee tulee mieleen tietenki ku videoo kattoo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jage
[Admin]



Viestien lukumäärä : 786
Rep : -2
Join date : 08.11.2008

SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: Vs: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel EmptyMa Joulu 21, 2009 12:49 pm

Mun Wiin FC, että voi lähettää replayta: 0017 1087 8091 2413

Jos lähetätte replayn niin kertokaa mikä kohta siitä pitäis laittaa. Me tehään tää sillai, että aina laittaa pätlän kohalle pelaajan nimen vai jokaiselle pelaajalle oman alueen videossa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Susi
Mod
Susi


Viestien lukumäärä : 788
Rep : 16
Join date : 03.12.2008
Paikkakunta : Tampere

SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: Vs: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel EmptyMa Joulu 21, 2009 12:57 pm

Jage kirjoitti:
Mun Wiin FC, että voi lähettää replayta: 0017 1087 8091 2413

Jos lähetätte replayn niin kertokaa mikä kohta siitä pitäis laittaa. Me tehään tää sillai, että aina laittaa pätlän kohalle pelaajan nimen vai jokaiselle pelaajalle oman alueen videossa?

Pätkän kohalle nimi nick. Alueidea on huono.

Kertokaa sitte vaikka, että millä stockilla se on, ja mitä iskuja siinä käytetään. Jos timer on ollu päällä niin ajanki voi kertoo.

Semihuonoista tai hyvistä comboista saa paremman näkösiä editoimalla. Eli ne voi näyttää aika tylsältä replayssa, mutta olla silti itse combo videossa hyviä. Totaalista turdia siihen ei kuitenkaan laiteta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





SSBB Fin Youtube channel Empty
ViestiAihe: Vs: SSBB Fin Youtube channel   SSBB Fin Youtube channel Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
SSBB Fin Youtube channel
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» The SSBB Fin Newsfeed!
» Miten löysit SSBB Finin?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SSBB Fin :: SSBB Fin :: SSBB Finiä koskevat asiat-
Siirry: